Vrienden van mij zijn er geloof ik bijna,pfff gisteravond om 6 uur vertrokken en om half 4 moesten ze nog 130 km,ongeveer 6 uur in de file gestaan en ze stonden voor de grens van kroatie weer in de file.Batterij van de telefoon was bijna op…Weer een rede om niet mee te gaan;)![]()
pffff bah!!! Hahah je zal wel blij zijn dat je gewoon met C. lekker thuis zit ![]()
En ook weer thuis. Haren weer een kleurtje, of ja … andere kleurtje. En WII fit gekocht. Kunnen we sporten het weekend. J is al volop aan het trainen.
@Raak
Jij maandag naar de kapper. Metamorfose of hetzelfde?
@Cyn
Tot maandag zeg je? Nou … ik zie je nog wel eerder langs komen hoor.
@MK
Druk met luiers verschonen want G krijgt zijn laatste kies.
@TRL
Vrienden bijna op de plaats van bestemming. En ze hebben vet in de file gestaan. Redenen genoeg dus om NIET naar de camping te gaan.
DAMES:
HIJ KOMT MORGEN THUIS!!!
Om 10 uur mag ik m halen…
Alles gaat goed, hij loopt als een gek op de krukken
We denken dat hij omdat de operatie iets anders geweest is nu sneller hersteld, in ieder geval: HIJ MAG NAAR HUIS!
Goedenavond inmiddels.
@Beps:Oh Beps… wat goed he!!! Komt ook vast door zijn goede conditie en trainen van voor de operatie. Ik ben zo blij voor jullie!!! :kus: Niks geen geklep iedere keer voor het ziekenbezoek, dan alleen voor de nazorg. Heel fijn allemaal hoor.
@Marion: Welke kleur nu dan in de haartjes?
@TRL: En weer een reden om ook niet zo’n eind met je eigen auto te gaan, temeer met klein grut in de auto. Jij blij, dat je lekker thuis zit! ![]()
@MK: G. ook al aan de race door de kiesjes. Ja, hoort er allemaal bij zeggen ze he!!! Ha, ha.
@Raak: Jij zo gezellig naar de kermis. Ga je nog ergens in? Gooi je haar maar los meid, het wordt toch maandag weer gedaan, had ik begrepen!! In ieder geval, heel veel plezier. :dag:
@Cynthia: En? Ben je er helemaal uit wat men jou schrijft?
Zo, kokkie is het spul nu naar huis aan het brengen. De oudse van 12 heeft vanmiddag even muziek op kokkies MP4 speler gezet. Wat zijn die kinderen van tegenwoordig toch wijs met de PC he!!! Hij had alles er zo op. Dan voel ik me zo nu en dan toch echt blond hoor :paranoid: Hi, hi.
@beps
Dat is super nieuws zeg, zo snel al.
Hopelijk gaat het verdere herstel ook zo voorspoedig, goede wil heeft hij in ieder geval wel.
@roanna
Hebben jullie een gezellige middag gehad, nog langs de mac geweest?
Kokkie heeft voorlopig weer genoeg muziek om naar te luisteren.
@MK: Ja zekers nog even naar de MD geweest. Zijn een beetje op tijd er heen gegaan, omdat het ander zo druk is. Was weer even gezellig zo hoor!!! ![]()
Beps : dat is nog eens fijn om te horen. wist niet eens dat er mensen ontslagen werden uit het ziekenhuis op een zondag.Heeft hij zich echt wel perfect voorbereid, loont nu toch he meis, al dat trainen voor en goede conditie:kus:Ga er maar van genieten
Roanna : ik ga echt nergens in, vind alles eng, word al draaierig als ik er naar kijk.ik zit lekker met een borrel op een terrasje haha.
Marion : ja echt wel metamorfose, ben nu bijna egaal grijs, alle kleur eruit door de zon:odus…maandag weer jaren jonger hihi
MK : kun je morgen al weer weg met G ? of moet je dan een karretje met p.mpers meenemen?
Trl : zie je nou, maar goed dat jullie niet meegegaan zijn. Bent veel sneller in Kusadasi:tssk:
@raak
We gaan wel weg hoor, maar niet zonder luiers ![]()
Ik heb gisteren nog 10 pakken gehaald (voor half geld) dus voorlopig kunnen we vooruit.
Veel plezier vanavond op de kermis.
@trl
Wat een reis zeg, kan me goed voorstellen dat je erg blij bent dat jij hier zit met C.
Ben naar de Tilburgse kermis dames, het feest gaat beginnen
fijne avond allemaal en tot morgen:dag:
Beps,dat is GEWELDIG nieuws,heerlijk je hubbie al weer zo snel thuis.
Raak,veel plezier op de kermis.
Net een sms gehad dat de vrienden net bij de caravan zijn gearriveerd,pfffff hadden heel slecht weer gehad onderweg en was ook druk.Zullen ze nu begrijpen waarom ik liever ga vliegen…
@Raak: Maak het niet te laat he!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: Geniet ervan!!! :dag:
@TRL: Kijk, dit gun je natuurlijk niemand… ,maar zit je nu niet stiekum in je vuistje te lachen? :biggrin:
Roanna,heeel klein beetje,maar denk dat hun het morgen ook wel weer vergeten zijn hoor.
@TRL: Ja, dat is meestal wel zo hoor! Maar…, ze moeten ook nog terug,… maargoed voorlopig hebben ze even lekker vakantie en kan jij alweer een reisje uit gaan zoeken voor het najaar Turkije. ![]()
Daar moeten ze nog maar niet aan denken aan die terug reis,en dan willen er 2 die zaterdag datz e terug komen,met me pa mee naar ons cluppie,denk niet dat dat nog doorgaat.Ik wacht op een leuke aanbieding heb de laatste keer ook te vroeg geboekt,dus nu maar ff wachten,datum maakt toch niet zo uit.
@TRL: Pffff… nou zal me wat worden dan.
Enneh… gelijk heb je. Gewoon tegen die tijd de aanbiedingen in de gaten blijven houden.
ja zolang C een klein c-tje is gewoon lekker gaan wanneer jij wilt en het het beste uitkomt…
@Beps
HUBS AL NAAR HUIS MORGEN!!!
Wat een gewelig nieuws.
@Roanna
Gewoon dezelfde kleur als anders. Soort van bruin zeg maar.
@Raak
Grijs was in hoorde ik vanmiddag bij de kapper. Er zijn er bij die betalen er voor om het te krijgen.
Veel plezier op de kermis!!
@TRL
Wacht op een aanbieding voor oktober. Gaat er vast wel eentje komen.
@Bloem-Beps
Hoest met de dames?