Marion : :biggrin:
Ladies ik ga er vandoor!! Tot morgen!!! (yes nog maar 3 werken) ![]()
:kus:
Tot morgen Cyn … fijne avond!!!
@Marion: :unibrow: Dat wil jij niet weten, wat kokkie allemaal met (zijn) wortels(tjes)
kan!!!
Hebben het net op, maar moet nog wel ff truussen. Gaan we zo doen.
:crybaby::D:crybaby::D:crybaby: Tuurlijk wil ik dat weten :unibrow:
@Marion: :biggrin: Wat dacht je van, wortels(tje) schieten?
En in de roos he!! Ja, ja. :crybaby:
ola girls
ikke ook weer thuis
@ marion lekker op zoek gaan naar iets anders!! 45 min (als t mee zit) is echt TE ver hoor!!! cker als je het anders gewend bent… lekker op zoek en als je wat gevonden hebt: tabbbeeeeee
voor de rest heb ik niet zoveel zin om te reageren want ik mis mn pappie en mammie best wel en kan dus niet reageren over vervelende ouders en gezeur van die kant, ik ben blij met wat ik heb en misschien praat ik over 40 jr ook wel anders, ik was cker geen makkelijk ![]()
ik zit een beetje in een dipje want er speelt zich een film van dik 2 jr geleden in mn hoofd en die beelden krijg ik er niet uit… door de stomme hormonen zie je dingen echt heel anders dan ze in werkelijkheid zijn… zucht…
@Bloem
Een dipje … dikke dikke :kus: voor jou!!!
@Bloem: Welkom thuis van het werk. Ha ha.
Tja, als je nog lieve ouders hebt, waarom dan ook klagen? Je mag ook gerust hier wel zeggen, dat je ze wel lief vind en ik denk dat Viva op haar manier haar vader ook best lief vind hoor.
Ik had ook best lieve ouders, maar ook een beetje moeilijke vader die altijd door zijn ziekte, (waar hij ook niks aan kon doen) de aandacht op eisde en was ook niet altijd zo meegaand met mijn moeder. Maargoed, daar doe je het op dat moment maar mee en achteraf als ze niet meer leven, denk ik toch in positieve zin nog over ze. Tenminste ik wel.
En jou ouders zijn ook nog niet zo oud ( neem ik aan), dus koester ze en ik kan me heel goed voorstellen, dat je ze best wel mist, ondanks dat jij al best heel zelfstandig bent. Het zijn toch je ouders.
In en dipje? Hormonen? Heb ik wat gemist? Nou, sterkte ermee dan.
ja klote hormonen he? elke maand weer… dan voel ik me echt anders…dan mis je warmte en genegenheid en die arm en die aai en die begeerte en dat goddessgevoel…
anyways… komt wel weer goed…
en tja, mn mams en paps zijn lekker aan t genieten en ik gun t ze van harte maar tis echt lekker om bij hen thuis te zijn en gewoon ‘te zijn’.
jezelf zeg maar…
ach anyways, misschien schelt ik ze over 30 jr ook wel kapot (paps is 52 en mams net 51 geworden :paranoid: nie verder vertellen he?)
@bloem: snap heel goed wat je bedoeld
wat een rust hier vanavond
ja ik ben lekker aan t wegmijmeren…
@Bloem
Zou mijn vader voor geen goud willen missen hoor. Hij heeft namelijk ook heel veel goede kanten. Het is alleen zo jammer dat hij zo nukkig kan reageren, voor anderen maar ook voor zichzelf. Het zal de leeftijd wel zijn denk ik, hij is tenslotte ook geen 18 meer he.
ikke was druk aan de poets vanavond, tv kijken en druk op msn hahaha
Ja, echt rustig weer geweest hier! Ik was ook even met andere dingetjes bezig geweest en zo af en toe kijk ik dan even hier en zag niemand, dus ging ik weer verder met wat ik aan het doen was. :unibrow:
En nu ga ik zo lekker naar boven. Kokkie is al naar bed, want die had spierpijn overal van de 1e keer gymen op de revalidatie. :unibrow: Is al vroeg naar bed gegaan met een paar molletjes.
Iedereen weltrusten alvast en Bloem en ik zou zeggen ook Linda…, mijmer lekker verder weg in jullie gedachte, wat het ook moge zijn. :wub: Heerlijk toch?
Even Marion nog zwaaien. :dag:
Trusteeeeeeeeeeeee
@ roanna truste!! arme kokkie, helemaal uitgeput en spierpijn na de ‘gym’ hopelijk gaat het volgende keer weer beter en de keer daarop nog beter en de keer daarop…
stapje voor stapje
ik zou eigenlijk ook moeten slapen. moet morgen vroeg beginnen want moet na t werk weer naar de dokter, jippiiiieee mn eerste viezemientjesspuit (ahum :tssk: )
@bloem: succes morgen bij de dokter!
@roanna: slaap lekker en tot morgen
:dag: slaap lekker allen!! :dag: