TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Bloem als vista me niet bevalt, sloop ik het eraf en zet er xp op, die heb ik hier wel in de kast liggen

heb nu ook 100 belminuten nou ik mag ze 3 maanden meenemen, het is dat ik de laatste paar weken, vanalles en nog wat heb gebeld, dat er nu wat vanaf gaat, maar normaal raak ik meer minuten kwijt omdat ik ze niet verbruik, dan dat ik gebruik

voor 17 euro koop je windows xp, en dan is 120 gb meer dan genoeg, heb er nu een met 80 gb geloof ik en daar draait xp op, heb ik nog ruimte zat over heb er niet zoveel op staan, alleen maar wat muziek en wat foto’s meer niet, en ik speel er geen spelletjes mee, mijn zoon heeft weet ik hoeveel bits maar die zet complete spellen erop, en dan is 120 gb natuurlijk helemaal niets

En Beps… laat ik nu denken dat jij ook altijd op een klapdoos zat. Dus niet?

Ja, ga er maar lekker op tijd in. Als je over een klein uur in bed, getoeter en gegil hoort, weet je wie er gewonnen hebben. :wink:

En van giga’s heb ik ook niet zoveel verstand. Ik weet wel, dat een goedkoop laptopje toch al wel gauw 2 GB moet hebben om er een beetje mee te kunnen werken, maar verder zegt het me niet zoveel. :question:

heb trouwens net ff op schiphol gekeken Toos is met 2 minuten vertraging vertrokken, althans als ik het mag geloven, bij Damber stond ook dat ze was vertrokken, maar hebben nog 1 uur aan de gate gestaan

@Viva: Ik heb al jaren Orang* en daar kan je ten alle tijde je beltegoed meenemen en tevens behouden. Zit geen limiet aan.

@ viva, ja ach, maakt ook nix uit, je hebt hem nu toch al besteld enzo…
wilde t alleen nog ff-kes gezegd hebben

hopelijk is toos snel in turkije, ze heeft t wel verdiend he?!

dit is de specificatie, heb ook nog op product vergelijking gekeken, het is een laptop met kantoorkwaliteit, dus voor veelvuldig gebruik

**HP Compaq 6715s Laptop

**• Microsoft Windows Vista Home
• 120GB Opslagcapaciteit
• 15.4 inch TFT scherm
• DVD-brander
• AMD Sempron 3800+
• 1024MB Intern Geheugen
• ethernet, modem, USB 2.0, Wireless LAN aansluitingen

en dit is voor huis tuin en keuken gebruik meer dan genoeg

je kunt ook voor oranje kiezen Roanna

Bloemmie ja vind het ook lief van je hoor, werkgeheugen wat ik nu heb is 512 dus krijg het dubbele

Voor mij doen, lijkt het meer dan genoeg Viva. Maargoed, ik ga er even over denken.

@Beps: Weltrusten alvast en heel veel plezier morgen. :dag:

heb trouwens 150 belminuten verkeerd getypt

DealerlocatieGoesNaam VerkoperRitel.nlBESTELLINGBestellingSuperstunt met Samsung C180 en HP laptop
SMS 25
AbonnementT-Mobile Relax 150 (Nieuw contract)Duur12 maanden
Netwerkactie**van €19.50 voor €17.-. Geen aansluitkosten.**Extra Bundel(s)SMS 25 (€2.50 p/mnd)
Prijs Producten€ 119,00

dit staat op mijn contract

Ik zie trouwens geen Oran*e op die site staan.

Wat heb je verkeerd gedaan dan?

verkeerd??? ik snap niet

oranje is kpn

alleen is hij dan veeeeeeeeeeeeeeel duurder

o ik weet het al, had gezegd 100 belminuten, maar het zijn er 150

Oh, is dat zo. Kreeg anders 2 weken geleden van Orane een brief dat hun winkel hier ging sluiten, want ze zijn nu samen gegaan met T- Mobl en ik met vragen en klachten in de winkel van TB terecht kan. Of is T-Mobl ook van KP? Ik heb er geen idee van!

Voetballen nog steeds saai! :disgust:

volgens mij is het een pot nat, telfort is ook kpn

dat is hetzelfde als internet, je hebt kpn, planet, hetnet is allemaal kpn