TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Beps lekker naast de deur morgen, naar Brussel, en loopt ijsje dan mee in de honden show of nog niet, is ze daar nog te jong voor???

Viva,we moeten om half 11 opstappen in Arnh*m,dus ga zo naar vriendin.Morgen in de loop van de ochtend komen we dan aan in Basel en 1.5 uur naar de wedstrijd gaan we weer terug.

Tlr heel veel plezier meissie, het lijkt me wel vermoeiend maar wel giga leuk om de sfeer te proeven

@Viva: Gaaf joh. Mooi 2 vliegen in 1 klap. Heeft mijn buuf ook al een tijdje zo. Misschien moet ik dat ook maar eens doen.

Ach nee, toch maar even wachten weer. Staat zo hebberig. :paranoid: Ha, ha.

@TRL: Dus je gaat vanavond om half 11 al uit Arnhem weg? Lekker ff in de bus pitten dus, als dat er van komt. Heel veel plezier hoor!

Viva en anderen bedankt.En ja is ook zeer vermoeiend heb het vaak zat ook met me cluppie zo gedaan en zelfs verder weg,maar is altijd wel de moeite waard geweest al is het maar om de sfeer en hoop zondag op tijd terug te zijn,zodat ik smiddags ook ff op bed kan,want ja tis nu extra vermoeiend extra ballast mee he

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Roanna,ja hoop wel dat dat gaat lukken om nog even een beetje te kunnen pitten.Vind zelf half 11 wel aan de vroege kant,maar dan zijn we denk wel mooi op tijd in Basel…

Welja TRL. Ze zullen ook wel een beetje op tijd vertrekken vanwege de verplichte rustpauzes tussendoor van de chauffeur. Ik ben 2 x met een dagtocht naar Parijs geweest. Oke, toen was ik wel een stuk jonger en vond het toen goed te doen, maar moet er nu toch niet meer aan denken. Hi, hi.

Hoe je dat zegt… ik heb nu extra ballast mee. :biggrin: Grappig!

nou heeft niets met hebberig te maken, kijk maar op www.ritel.nl

@Viva: Ik bedoelde eigenlijk zo van… ik heb net die scooter gekocht en nu wil ze ook nog een laptop, maarja als het bijna voor niks is. Hi, hi. Ga wel eens ff op die site kijken.

Me mams ging ook altyd mee,ook al was ze toen al 67 ze vond het leuk,maar was als we thuis waren wel gebroken hoor,maar dat had ze er graag voor over.Had haar nu ook meegevraagd,maar ze zei is me cluppie niet echt he hahahaha hoezo clubliefde…

Nou dames ik ben er vandoor.Tot zondag allemaal en jullie ook veel succes.

ik heb gekozen voor 1 jaar abonnement voor 17,50 per maand 100 belminuten, dan moet je 119 euro bijbetalen, dat is 10 euro minder dan dat ik nu betaal, en ik moest vorige keer 139 euro bijbetalen voor mijn laptop met een 2 jarig abonnement

:chin::teeth:

Zo ik ook op de klepdoos… mijn ding ook niet…
Klinkt leuk die abbo-tjes… 2 vliegen in 1 mnd bedrag :lol:

@Viva: ze mag al wel meelopen, maar ik heb haar niet ingeschreven. Mss volgend jaar…
Nu gewoon kijken, hadden de fokster en ik zin in. Eerst haar ophalen, en dan (na knuffelen met pupje en de anderen) door…

TRL al weg, gaaf hoor, lekker de sfeer opsnuiven en genieten…

tja voor 17,50 euro 1 jaar bellen en kleppen, daar kan je geen klepdoos voor kopen, lekker boeiend wat er dan allemaal bij zit, hier zit dan ook nog een dvd brander in, en in het begin moest ik ook wennen aan de klepdoos, maar heb er wel een minimuisje bij, die pad vind ik niets, krijg ik kramp van in mijn vingers, dus een klein muisje erbij die leg ik naast de pad en kan dan toch gewoon muizen

vind de voetbal weinig aan moet ik zeggen

beps had haar gewoon voor de gein ingeschreven, of moet je daar dik voor betalen, ik heb eigenlijk geen idee

Valt nu nog mee, rond de 25-30 euro, maar als ze onder de jonge honden gaat vallen, rond de 50 per show…:retard: dus voor de gein…nope…
Verleden week Hulten gehad, volgende week Uden,…dus ze heeft oefening genoeg

Hmmmmm… nou heb ff gekeken en het lijkt mij ook wel wat. Alleen ik ben niet zo van de abbons. Ik heb nu prepaid a € 10 per maand. Ben altijd bang dat je veel moet bijbetalen. Je heb er zelf zo weinig overzicht over, maar aan de ander kant… je krijgt er wel een klapdoos bij. Nou, toch nog maar effies een nachtje over slapen.

wat een flut wedstrijd
hoop dat de 2e helft beter is…

@ viva je hebt je laptop al bijna in de bus, dus maakt nu weinig verschil
maar
@ roanna, zou er cker nog ff overna denken. 120 mb is niet zoveel voor een vista systeem… en dat is dus vaak het probleem, waardoor “ze” zeggen dat vista zo slecht draait…

@ trl extra ballast… hihi…

@Roanna: De meesten kan je bellen om te horen hoeveel je nog bellenkan. En dees heeft dus 100 gratis minuten las ik bij Viva,… kan je veel voor bellen hoor( ik niet, maar ik bel nog gratis bijna)

Meiden ik ben weer weg, op tijd naar bed, en de klepdoos is mijn ding niet…
:dag: