@roanna…ook je buren zullen turkije super vinden
wie niet…?!
@beps…toch leuk dat de bupers blijven langskomen…![]()
Zo ik ook weer terug van de begrafenis, is goed verlopen hoor man was 90 jaar mooie leeftijd zou ik zo zeggen anderhalve week ziek geweest en afgelopen, mooier kan het niet, was ook niet zo verdrietig afscheid moet ik zeggen, maar goed nu heb ik er wel weer genoeg gehad voor de komende 10 jaar, maar dat zal wel niet (oma is over de 100, dus 10 jaar lijkt te lang denk ik maar zo)
Cynnie ziet er goed uit, maar ook voor mij veeeeeeeel maar dan ook veeeeeeeel te groot, en russen brrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb ze ooit een keer gehad in een allinclusvie hotel bah bah bah, wat een vreselijk soort mensen zijn dat zeg, gewoon asociaal
Beps rustig aan en neem in het vervolg iets te eten mee (zakje snoep) ofzo dit schiet niet op, lege maag en dan auw issenietgoed he
Nou meiden… ik ben er weer en dit is 'm geworden.
[http://www.peugeotscooters.nl/Vlic038.png](javascript:open_window(‘Vlic038.jpg’))
Dus toch een zwarte (zonder dat scherm voorop en die koffer achterop) want die blauwe had een te lange levertijd. Volgende week wordt hij afgeleverd, want hij moet net als de auto, rijklaar gemaakt worden incl. aanvragen kenteken. Ben er best blij mee! :biggrin:
@viva…weer terug…90 idd een mooie leeftijd…nu weer genoeg voor de komende 10 jaar…kan ik me goed voorstellen…!!
@roanna…hayirli olsun
ikke straks terrasje pakken…![]()
ola
@ roanna
cool hoor!! lekker vroem vroem door A.
@ cyn ikke ben verbaasd dat je em via corendonny neemt… en je weet t, de tijden kunnen (en waarschijnlijk gaan ze) veranderen!!
de rest, sorry ik ben leeg
en bloed chagerijnig… arch!!
echt kook anyways…
Nog een keer de foto zonder accessoires. ![]()
http://www.eenscootervooriedereen.nl/images/scooters/peugeot/vclic-black.jpg
@Bloem: Oh meisje… ik heb toch zo met je te doen. Weet de volgende keer waar je aan begint. :drugged: Neem even je rust als dat mogelijk is nu.
:kus:
Hebben jullie zojuist in Editie.nl die reportage gezien, waar die Turkse mensen na de overwinnig van hun land (voetbal) feest vieren hier in A’doorn op de overbekende rotonde met de vrouwenbeelden? Die wordt gewoonlijk al door de Oranjefans gebruikt, maar nu dus ook door de Turkse gemeenschap hier. Heel leuk om te zien. Eerst met wapperende vlaggen uit het autoraamje, al toeterend enkele rondjes rijden. Is hier vlakbij, bij in de wijk.
Zal hopenlijk vanavond ook weer een feest geven daar. :wereld:
Roanna,gave scooter hoor,daar maak jij wel de blits mee.
Net sms van Raak gehad,tis nu al gezellig in Basel dus hoop morgen ook nog.
@ trl kan alleen maar beter worden toch?!
@ roanna, ik hoop t ook, al was t alleen maar vanwege t feestje!
cool karretje hoor!! nu ben je nog mobieler!!
en tja, tis niet zozeer vermoeiend maar ik en kinderen en het leek alsof dit exemplaar anders was, en dat is ie ook wel, maar zn moeder is gewoon hetzelfde als alle andere moeders van de wereld… zucht, anyway, tis bijna zondagavond en ik heb hetzelf gedaan…dus…
Jawel he TRL! :biggrin:
Leuk zeg, dat Raak je alvast op de hoogte heeft gebracht. Ach ja, kun je aan de Hollanders wel over laten. Hoorde en zag je ook wel vanuit Bern.
Bloem,voortaan bedenk je je wel 2keer dus voordat je ze weer in huis neemt,wordt dus nog 2 lange dagen voor je.Sterkte
@Bloem: Hi, hi. Is het zo’n moeder die altijd maar zegt van…ach, maar het zijn toch ook kinderen. Pffffff…als dat zo is… ik ken ze ook. :disgust:
@ trl ja echt wel, en als je dan nog niet over je eigen computer kan beschikken en ff tot rust kan komen, is het behoorlijk wat.
en ik kan heel slecht tegen het eetritme… wel snickers en mars eten en ijs en dan gaan zeiken of de kip die ik als beleg in huis heb wel gerookt is, want gegrild is niet goed genoeg enzo… :retard:
en dan vraag ik 3x in de supermarkt of we alles hebben en of we nog wat willen, is het antwoord nee, dus we gaan naar de kassa en dan sta ik daar, moet ik toch weer wachten, spulletjes van de band halen, anderen weer voor laten omdat we toch nog ff bij het snoepgoed staan te kijken… en alles gaat zooooo traaaaagggggg… niet te geloven!
maar goed, genoeg gezeken, ik heb het zelf gedaan en ik moet er zelf maar mee om gaan
(desalniettemin mag ik wel vertellen hoe het is, en dat heb ik nu wel weer genoeg gedaan…)
ik moet geloof ik mn handtekening weer es updaten…
mmmhh pizza time… wat hebben jullie gegeten?!
2 Maisbollen met kaas. Had geen zin om te koken en eigenlijk ook geen tijd i.v.m. brommers kieken. ![]()
Viva…een rot dag achter de rug;en nu verder…
cyn…kijk ff op hotelbeoordelingen,please
@Bloemmie: :kus: Ik ben er hoor… ffies tot het voetbal komt hihi!
@Viva: Gelukkig ging het goed!!!
@Roanna: COOL BROMMERTJEEEE!!!
Wij net gegeten, puber weer weg, lekker bij gekletst en foto’s gekeken(hij is verleden week voor de kerk naar Amerika geweest voor een conferentie, eigen kosten) gaaf hoor!!
Zo kijken naar voetbal, en dan zien we wel weer…
Morgen naar Brussel, naar een hondenshow, en dan lekker rusten:nod:
@Beps: Naar Brussel helemaal? :eek: Dan mag je er wel op tijd ingaan vanavond. Maar nu eerst…Turkije-Kroatie. :arrow:
@Viva: Gelukkig maar dat het is goed gegaan. :kus:
Nou de voetbal staat aan hoor, ikke ben voor turkije
Bloemmie bijna zondag dan heb je weer rust
Tlr jij ging toch weg vandaag of heb ik het mis naar Basel
Roanna de blits meis, gaaf ding
Cynnie en al geboekt???
Hans en meiden dank jullie wel…
Nog ff en ik krijg een nieuwe klepdoos, jullie weten wel ik heb de punt van deze gesloopt, er was nu een aanbieding 1 jaar contract voor 17,50 met 100 belminuten een samsung telefoon en een hp laptop voor 119 euro met windows vista en 120 gb harde schijf erop, nou dat heb ik maar gedaan, had toch mijn abonnement al opgezegd, maar kan niet zonder mobiel nu met paps dus maar gelijk met nummerbehoud genomen, ik kreeg net een email dat hij was verzonden, de telefoon is niet zoveel bijzonders, zonder camera en zonder mp3 maar dat zal me een zorg zijn, gebruik die dingen toch niet op mijn telefoon deze is wel heeeeeel dun…