TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Net telefoon van Damber, 38 graden, vreselijk veel lol, en de flirten zijn niet van de lucht hiihihihihi eten goed, hotel eenvoudig maar vreselijk gezellig

Viva: mooi zo :smiley:

Viva,mooi dat ze het goed naar de zin hebben,straks komt ze met een griekje thuis

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

.Hoelang gingen ze eigenlijk?

Denk dat ik eruit ben!!! Poolvilla met eigen opgang naar het zwembad… heen om 00.05 en terug om 23.40… Gunstig :smiley: Qua prijs ook leuk… alleen wel ook 4 km uit het centrum :frowning:

En waar???

Wij gaan zo ff wandelen met ijsje, dan de schapjes…

@Toos: Enjoy(echt de laatste keer dat ik het zeg

@Viva; mooi dat ze het naar de zin hebben, als ze de grieken maar thuis laten toch :wink:

Incekum-Alanya… :wink:

cyn wij willen een foto hoor van die villa
Tlr ze gingen 11 dagen woensdag nacht komen ze terug
Beps hihihih, wie weet wat er mee komt griekje, ach ik heb het niet op griekenland, maar een vakantieadresje is natuurlijk nooit weg

zo ikke klaar, ben al gebadderd en netjes aangekleed, vanmiddag begrafenis (bleh)

@viva…goed te horen dat ze het naar hun zin hebben…!!
@beps…wandel ze…en laat het ijsje smaken
@cyn…klinkt goed :smiley:

@Viva: Sterkte, vooral met de emoties die vrijkomen, maar op een andere plechtigheid hoorden…:kus: je kan het!

Zo heb die Turkije reis gewoon in optie gezet :smiley:

wanneer ga je vertrekken cyn…?

Ik heb het mss gemist, maar welke poolvilla gaat het worden??? Show us the link!!

Filiz: is nog niet definitief geboekt hoor… Maar als ik ga is dan rond 20 september… :smiley:

zal even de link zoeken

http://www.corendon.nl/turkije/alanya/long_beach/hotel

Cyn,ben daar langs gereden toen ik in maart in Alanya was,maar was toen nog niet open.Ziet er mooi uit,maar niks voor mij,veel te groot.

Goedemiddag.

Nee, ben nog niet weg. Moet nog ff op het manneke wachten. Komt net binnen en moet dan nog ff douchen.

Oke Cyn, heb net ook ff op die link gekeken en ook de revieuws bekeken, zeg ook eerlijk… vind het een heel mooi hotel om te zien, maar ik zou hier ook niet heen willen. Veel te masaal en zo te lezen errug veel russen. Nee, zou mij dan ook kapot ergeren zoals sommigen schrijven.

Maargoed meis, het is jou feessie en je moet doen wat jou goed dunkt. :biggrin: Wie zijn wij?

@Viva: Mijn buren gingen jaren met de sleurhut naar Blanes, maar sinds hun kids niet meer mee willen/gaan, hebben ze nu voor de 3e keer Kreta geboekt. Moet inderdaad ook heel leuk en gezellig zijn.

Andere overburen die laatst die auto hadden gewonnen, gaan al jaren met de sleurhut naar Hongarije en nu staks in de herfstvakantie voor het eerst naar Turkije in ook zo’n resort met alles erop en aan. Gaan met het gezin, waarvan de kids 11 en 9 zijn. Ben echt benieuwd naar hun reactie tegen die tijd.

Ziet er prima uit, maar ook mij te groot! Maar niet verkeerd!!

Ikke ben doodmoe, maar nog steeds geen (echte) pijn. Alleen had ik niet gegeten voor we gingen wandelen met het ijsje… Zij gesmolten, ikke paijnnnnn… maar klein hapje gegeten en klaar!!

Nu ff nietsen, dan komt de logeerpuber langs. Hij zit alleen, met zn ziel onder zn arm, en dan weet hij altijd ons goed te vinden(incl eten haha)

@Beps: Meid toch weer. Het is toch nog niet helemaal weg. Maargoed, maandag weet je hopenlijk meer. Nu toch nog maar even rustig aan doen.

Enneeh… wel gezellig toch die LP ? Betekend toch ook wel, dat hij/zij jullie niet vergeet en het gezellig vind bij jullie.

Nou, ik ga zo. Jullie weten wel…brommers kieken. :biggrin: Hopenlijk kan ik jullie straks vertellen wat het is geworden.

Doeg :dag:

@Roanna: LP komt regelmatig, vind het hier mega gezellig!! Spreek m cker 3 keer per week… En ja ik doe rustig aan. Alleen zo raar, lege maag is pijn… Maar goed… komt goed voor ik staand plassen kan :lol:

Maar over het algemeen geldt: hoe groter de accommodatie… hoe beter verzorgd… Maar heb ook even naar het World of Wonders Kremlin of Topkapi gekeken… ook niet verkeerd :smiley:

Roanna: ben benieuwd :smiley: