TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Goeiemorgen!!!

Bloemmie: ik heb je adres ook niet… :wink: Dus kon ook geen Bulgarije kaartje sturen :wink:

Ik vandaag weer verder kijken voor vakantie… Misschien toch maar Turkije of Bulgarije… Willen 's avonds ook nog een boulevard of iets hebben… dus ja… dan is Egypte niet zo… :frowning:

:dag: tot straks!

@ cyn, niet…??? just kiddin!!
en wat een dilemma he!? owh owh owh!! bulgarije ben je net geweest… turkije ken je als je duimpje, egypte is weer een wat anders
misschien griekenland? of de azoren/canarische weilandjes? offeiuhmmm ga lekker naar gambia?! hihi…

Oh Cynthia…als ik dan toch uit die 3 moest kiezen… wist ik wel. :nod: Je gaat ook niet om te duiken toch? :unibrow: Zou voor mij de keus niet moeilijk zijn, of ja…wat Bloem al zei… iets een keer de hele andere kant op.

Nou, succes met het zoeken. :vak02: Wat een probleem. Hi, hi.

Ben er nog niet opgekomen wat voor een dag het is vandaag. Wel dat het de langste dag is. De zomer begint officiel vannacht om 1 uur 59, hoorde ik net.

Oh, vergeten de rode inkt aan te zetten. :frowning:

Ga nu ook ff weer aan de koffie. Kokkie komt zo nog ff thuis (waarschijnlijk de 1 na laatste dag) en dan mij wegbrengen, ik weer naar het werk en weer met de (dolmus)bus terug en dan ff wachten weer op kokkie die weer naar de boer is dan, en dan … brommers kieken. Pffff.

@ roanna, is je kok/privechauffeur weer beschikbaar en dan neem je een scooter ?! :unibrow: hiihh

@ cyn ik zou t wel weten als ik jou was, gewoon lekker turkije, denk dat je er spijt van krijgt als je het niet doet :wink:

Bloem,veel plezier in Antwerpen,ondanks dat je de logee’s een beetje zat ben,hoop ik toch dat je een leuke dag zult hebben.
Cyn,moeilijk kiezen,lootje trekken misschien of pijltje gooien…
Roanna,kokkie bijna klaar met asperges steken en jij voor een brommert kieken,is het niks voor je kokkie om er ook een te nemen,kunnen jullie samen crossen…

Nou dames ik ben erachter gekomen, dat ik sinds die bussen niet reden ik erg afhankelijk van het een en ander was en dat wil ik niet. Ik heb wel een goede fiets, maar heb mijn redenen waarom ik niet zover alleen wil/durf.

Als kokkie nu straks in het ZH ligt kan ik rechtstreeks met de bus er naar toe, dat is het probleem niet, maar wil gewoon wat achter de hand hebben, dat ik toch op bezoek kan komen.

In de winter zal ik mij alsnog wel laten vervoeren door mijn privetaxi hoor. :wink: En wie weet TRL, als kokkie het ook wat vind, dat hij ook wel zo’n scootertje wil en dan gaan we samen toeren. Deden jou ouders dat ook niet?

Bloem: we willen luxe en All-In… dat heb je in griekenland bijna niet… Azoren en Gambia helemaal niet… Canarische weilanden trekt me niet echt… Ga nu alle prijzen van Turkije maar ff berekenen… :wink:

Roanna,nee mijn ouders doen dat niet,hebben niet eens een scooter.Me paps zou er wel 1 willen,maar me mams fiets liever en die zie ik ook niet op een scooter rijden hoor,veel te gevaarlijk voor haar.

Cyn,zoek je het toch nog verderop en ga je richting Amerika kijken,denk dat ze daar wel luxe hebben hoor.

@Bloemmie: Ik luister goed… heel goed,…rust is aardig terug, pijn zakt behoorlijk. Alleen bij lege maag is het behoorlijk rot. Gewoon zorgen dat hij niet leeg kotm haha!!!
Jij sterkte dan de komende dagen… Niet teveel bonbons eten haha

@Cyn: Suc7 met uitzoeken… ach ja, ik kan iig uitkijken naar mn weekje Kusa…lekker door het dorp, koffie met gebak op het hoekje… dönertje bij het dönermannetje, mmmm en kip bij mr Moon…JAAAA
Suc7 dus…

@Toos: Lekker badderen en dan vertrekken!! Veel plezier!! En optijd inchecken bij de gele paaltjes, kan je je eigen plekken kiezen haha!!
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/10620vakantie9wl.gif

@Cyn: Gambia en luxe en all-inn echt wel… Wij hebben bij d* J*ng gekeken, machtig mooi man!!! En echt luxe…(maar Rob wil er niet heen) en je kan er ook nog heel leuke excursies maken

Ja maar Gambia is ook smerig!!

Zo, koffie op.

Gambia zou ook niet mijn ding zijn, maarja zo heeft ieder zijn ding. Gelukkig maar, anders kwamen we elkaar steeds op hetzelfde plekje weer tegen. :lol:

Ik zou dan toch echt wel lekker luxe voor Turkije gaan, als je al het andere niks vind. Maargoed, ik vind die resort in the middle off nowhere ook niets, maar dat is mijn mening. Ik hoef niet dagelijks bezig gehouden te worden door het hotel. Doe het dan toch liever zoals Beps het doet.

Maar zeg er wel bij… ik zou echt wel een keer naar ADR willen gaan, dat ligt fijn aan zee en je hebt het dorp en dus de winkels, op loopafstand en Turgutreis is zoiezo leuk.

Ik ga. Succes allen vandaag met wat dan ook. :dag:

Denk dat het Turkije / Lara ofzo gaat worden… Prijzen zijn leuk, hotels zijn leuk… Land is leuk :d

hihihi Cynnie (wat ik al zei bloed kruipt waar het niet gaan kan) gewoon turkije dus, back to home zeg ik altijd, o ja in Lara hebben ze geloof ik dat super de luxe ding, helemaal wit qua inrichting, lijkt me wel wat , supert de luxe hoor, dikke matrassen op de strandbedjes enzo
Toos ondertussen op weg naar schiphol, hopelijk zonder vertragingen dit keer
Roanna naar zoef zoef brommert kijken vandaag spannend
Bloemmie op naar belgique
Tlr bijna aan de oppas en dan vanavond richting Basel have fun he meissie

cynnie wat dacht je van Kervansaray Lara

Toos vertrokken dus nu Crazy weer bovenaan…

:turkey:[SIZE=4]Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris:turkey:[/SIZE]

Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Viva: nee Kervansaray vind ik te afschuwelijk!!! Maar ik ben ff aan het kijken, maar de meeste hotels bij Lara zijn al vol :frowning:

:turkey:Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris:turkey:

Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Eigenlijk moet ie zo… :wink:

goede morgen…ook ik zal int rood over gaan :wink:

@roanna…heb je de scooter al…?
@bloem…naar antwerpen…enjoy
@beppie…gelukkig dat de pijn zakt…!!
@viva…morgen lkkr vrij
@marion…straks alles vast leggen…lkkr
@cyn…weet niet waar ze heen moet…

ikke vandaag vrij…zondag pas weer aant werk…

iedereen een fijne dag.!!