TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

@Toos: Ja die was jammer… Had absoluut rood moeten zijn…natrappen ZOOO laag… Maar blijven hopen dat ze het niet gaan halen in de halve…maar ik vrees…(nederland-duitsland als finale zit er dik in he…)

Ja ik denk het ook, gaan ze niet redden hoop ik. De duitsers bedoel ik

Heb van alles oranje ingepakt. T-shirt, vlag voor aan het balkonen de welpies die mogen niet ontbreken. Dussss ze moeten het gewoon winnen zaterdag

Bah wat een kwallebak die schweindinges

IK ga mn mandje opzoeken, dusssss voor nuhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/welterustennight.gif

tis echt erg dat die duitser op ronaldo’s voet ging staan!
bah!!

@ toos heeeel veel plezier!!
@ beps 3 dg? i wish!! ikke om 20h zondag thuis als het meezit, opruimen, schoonmaken en relaxen en dan maandag om 8h op t werk :wink: gezellie :wink:

slaap lekker allen
de finse wodka begint te werken!!

@ toos, owh ja, denk niet dat de kaart er al is, hoop echt dat ie aankomt voor jij weggaat…
we zullen zien
@ cyn heb je bulgarije kaartje nog niet binnen hoor :wink:

:zon02:

Ik ben weer wakker geworden van mn hubbie… Hij kan er niets aan doen
Geen plannen, ik denk maandag weer een paar uurtjes te gaan werken…na de uitslag van de echo…

Goedemorgen,

Toos,vandaag is het dan zover jij vertrekt lekker naar Turkije,wens je heel veel plezier en vooral geniet!!!

Bloem,is de logee’s een beetje zat,hoelang blijven ze nog of gaan ze vandaag terug?

Duitsers helaas gewonnen.Wij vanavond om 22.30uur vertrekken naar Basel,zal vast wel vermoeiend worden,maar ook gezellig.Vanmiddag eerst de oppaskids hier,hoop dat ze niet al te druk zijn.

Iedereen een fijne dag

:turkey:**Toos: 20 juni - **Turgutreis:TURKEY:

Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

@TRL: Probeer ze met een filmpje rustig op de bank te zetten, kan jij ernaast ff dutten… hihi
Denk wel aan jullie rust schattepatatje… MAAR OHHH ben ik jaloersssss

Pfff geen puf… word alleen maar luierderder…

goedemorgen meiden, daar was ik weer, allang wakker hoor, vandaag hier de vrijdagse rituelen maar weer doen, en dan weekend, morgen is MIJN dag hoef niet naar paps, de boodschappen zijn al in huis, hubs moet examen doen morgenochtend voor zijn werk, dus ikke heb het rijk dan alleen en ik HOEF NIETS heerlijk, dat is lang geleden zeg

Beps,was het maar zo dat ze dan lekker rustig op de bank blijven zitten,maar zelfs dan lopen ze nog rond.Hoop dat het droog blijft kunnen ze naar buiten…

Viva,vandaag nog druk met van alles en dan morgen een lekker dagje voor jezelf.

Goede morgen meisjes …
Vanavond moet Turkije de kwartfinale spelen dus ik ga in het rood, een beetje steun kunnen ze wel gebruiken.
Straks weer naar kantoor. Gelukkig niet vroeg beginnen want was wel errug laat geworden gisteravond met werken. Hub had vergadering en ik stond er in mijn uppie voor. Na mijn ontbijt maar eens rustig de douche in en dan op weg.
Het verdere nieuws, N heeft er een vakantiedag bij gekregen, dus wat haar betreft KUNNEN WE GAAN (nu hier nog …)!!! Niet de geplande 11-12 dagen en moeten het met 8 doen maar het is niet anders, beter dan thuis blijven toch? Vandaag gaat N nog even aan de puzzel en dan zullen we het maar vast gaan leggen denk ik … JIPPIE!!

@Marion: Ohhh heerlijk hoor… jullie hebben het verdient… En nu maar wachten wat het gaat worden…(en of het ook bij jullie te regelen valt…)

@Viva: Lekker hoor morgen een dagje voor Viv… Heb je verdient!

Marion,lekker hoor dat jullie toch nog kunnen gaan,8 dagen beter iets dan niets toch?Gaan jullie dan met z’n 4en?

Goedemorgen.

Die gedachte had ik dus ook om het vandaag eens in het rood te doen, want Turkije moet natuurlijk wel winnen he!

@Marion: Oh, hoop zo voor jullie dat het gaat lukken. :zon: Dat het zonnetje ook voor jou, J. en N. na al jullie drukke werkzaamheden en problemen gaat schijnen.

@ Viva: Morgen dagje voor jezelf. Vind ik soms ook zo lekker. Voor nu werkse thuis nog even en hou het voor de rest rustig vandaag.

@TRL: Goede reis straks en… lekker genieten hoor!

@Bloem: Oh meid, ik kan me er wat bij voorstellen. Wat is een week dan errug lang he? Je mag volgende week nog wel een week vrij nemen, om bij te komen.:unibrow:

@Beps: En… nog gezellig gehad met de ouders gisteravond? Huh… dus je gaat het eventueel na de uitslag weer voor een paar uur proberen? Wel naar je lijf luisteren dan he!

Oh ja, het is wel een speciale dag vandaag he? Er is wat, maar weet toch even niet zo snel meer wat!!! Het is toch geen koninginnedag he? :dope: Nouja, misschien kom ik er in de loop van de dag nog wel even op.

Ga nu douchen, dus laterssssssss.

Goeiesmorgens,
Kom nog heel even aanwippen. Spannend of turkije wint vanavond. Als ze daar lachen is het gelukt en anders niet he. We zijn er klaar voor en hebben er mega zin in.
@Trl: Goeie reis naar Basel en genieten daar he
@Marion: Heb behoorlijk kramp in mn duim, dus het wordt tijd dat je gaat boeken hoor. Het is je ontzettend gegunt met alle drukte op de boerderie
@Roanna: Ik heb echt geen idee wat voor bijzondere dag het is hoor, het is ook geen nieuwjaarsdag toch. Is een beetje vroeg in het jaar dus dat zal het niet wezen
@Viva: Doe een beetje kalm aan he en probeer wat tijd voor jezelf te nemen:kus:
Verder heb ik gister al iedereen succes, beterschap en zo gewenst

Ik ga nog even badderen, bakkie koffie drinken en de auto inladen. Misschien kom ik vanuit ADr nog wel een keer langs en anders tot over 2 weken:dag::dag:

goood morninkkkk
toos eindelijk richting schiphol…
ik wou dat ik ook al mocht om mn logees weer af te zetten, maar helaas…
ik zou wel een weekje vrij willen hebben, maar helaas!!

@ trl hier is t droog, dus zal vast nog wel zijn als de oppaskids er zijn
@viva je kijkt al uit naar de dag van morgen… en vandaag dan :wink:
@ beps, goed luisteren naar je lichaam!!! ik vind dat maar nix dat je alweer wilt gaan werken, maar goed… wie ben ik?!

wij strax naar antwerpen, als het ooit gaat gebeuren… traaaaaggggg
anyways
byebye