TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Zo, aardappeltjes opgezet.

@Toos: Mocht ik je niet meer zien of spreken hier, (lijkt me sterk) dan wil ik jullie alvast een hele fijne vakantie toewensen en ga ervan genieten.
Alvast een voorproefje hoe je je glas met je zere pols kunt heffen. :slywink:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/vakantiekaartje.gif

@Roanna: Nee het avondeten. Hubbie wilde nog ffies slapen ivm de nachtdiensten, vanaaf komen mn ouders op de koffie…dus dan maar meteen gegeten, sla aardappeltjes en vis…jammie…

@@Cyn: Egypte spreekt me niet echt meer aan sinds een TURK me vertelde dat Egypte zo VIES was…haha een turk… egypte vies…of Turkije glimt,…dus wil ik me eigenlijk niets voorstellen bij de smerigheid van Egypte :lol:

@Toos:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/vakantieschildpas.gif
Maar natuurlijk ook een btje voor Raak en TRL…

Toos ook van mij een hele fijne vakantie samen met hubs, en maak er wat van
Cyn een luxe probleem
Bloem sjacho
Roanna morgen voor een scooter
Marion zwaar de p er in, zou ik ook hebben hoor

Waar is iedereen gebleven???

Ik ben er wel weer Beps :dag:. Was even naar Dirk geweest schapjes doen en ik dacht Beps krijgt toch vistite en de rest is druk met andere dingen, dus wacht nog maar ff met inloggen.

Ben net ook ff met zo’n polsbloeddrukmeter aan het piemelen geweest. Had mien manneke vanmiddag van die oudjes gekregen, omdat hij altijd zo lief voor ze is, zeiden ze. Skattig he? :biggrin: Nou, die van mij is prachtig!!!

Roanna aan de piemel, nog gelukt ook::idea:

Beps iedereen kwijt

ikke zo lekker house kijken, heb het een beetje gehad vandaag,

vanochtend gewerkt, best wel druk
toen naar de supermarkt, boodschappen gedaan voor paps,
toen naar huis gekookt voor paps en de strijk van boven gehaald
toen naar paps, maaltijden in de vriezer, was in de kast,
zijn huisje even glad getrokken dus gestoft en gezogen en de badkamer en keuken even gesopt
toen naar de supermarkt boodschapjes gedaan voor het weekend,
toen naar huis en gegeten

en toen en toen en toen was ik afgedraaid

En toen… was Viva moe.

Meid toch. Nou, als ik het goed begrepen heb, krijgt je vader vanaf volgende week ook een beetje thuishulp toch? Hoe gaat het met de vogel? Gaat dat goed samen?

Oh ja @TRL: Heel veel plezier daar in Basel. Raak zal alwel weg zijn denk ik.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/z/zwaaien/x252Dtigre.gif

Zo, iedereen dus weer bizzy met van alles en nog wat. Gaan ik maar even voetballen kijken. Hoop dat Portugal wint.

Nou dames, iedereen verder nog een fijne avond en hasta la vista.

:slapen:

Coco en paps kunnen het wel met elkaar vinden, hij/zij komt al wat los, en pak eten uit paps zijn hand

voor iedereen welterusten

@toos: ik wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan!

@trl/raak: veel plezier in basel hopen op een goede uitslag

Pfff domme duitsers… die vallen ook elke keer voor niets… irri ventjes, en dan nog door ook pffff

Ik moe, dus ik ga weer

@Viva: Rustig aan hoor, de Toen-erietus heeft een zwaar ziektebeeld :kus:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/slapen/z-ga20maar20eens20plat.gif

Tot morgen allemaal

Goeieavond,
Kom nog even aanwippen. Allereerst…iedereen

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bedankt/naamloosaght400x307.jpg

ola
wij ook weer thuis
@ toos, raak en TRL hele fijne trip/ vakantie, geniet ervan, relax en enjoy!!
@ beps juist daarom, ikke wil mn eigen computer en ik wil geen kind!!! 1e dag was t grappig… maar nu… grggrgrr… en ik ben MOE* ik ga echt omvallen
zijn vandaag naar A geweest, naar vriendin…
anyways
denkdenk…
hebben de duitsers gewonnen?! veld zag er slecht uit he?!

Vandaag toch nog een hoop te doen gehad, toko glad, laatste dingen ingepakt, naar de fysio
nog even wat dingen gekocht en vanavond visite gehad.
@Raak en Trl: Geniet in Basel en maak er een feestje van
@Marion: Het zit niet mee he, hoop dat het toch nog gaat lukken en dat je toch even lekker weg kunt
@Roanna: Maar hopen dat kokkie gauw wat hoort enne succes met het kopen van de scooter. Ben benieuwd.
@Cyn: Dom. Rep, je hoort er wisselend over. Collega is er geweest en die vond het niks. Waar wij waren, punta cana, was ook niet veel. Als ik moest kiezen hopte ik een eiland verder en vloog met virgin atlantic
@Beps: Hoop dat er wat uit de echo komt of in ieder geval dat ze er wat aan kunnen doen dat de pijn minder wordt of beter weg is
@Viva: Hou je taai he meissie, doe rustig aan en denk aan jezelf.
@Bloem: Ben benieuwd of je kaart er al is. Volgende week weer aan de arbeid. Doe ook rustig aan he
@Linda: Werk ze, hardloop ze of is het zomerstop?
Toen was mn koppie leeg, weet niet of ik morgen nog langs kom. Gaan ongeveer rond half 12 richting schiphol, dus denk het wel

Duitsers gewonnen, wat een misselijke spelers. Hoop maar dat ze bij de volgende wedstrijd van het veld gespeeld worden
Wat ontzettend triest voor Boulahrouz, las net dat hij toch wil spelen zaterdag. Knap hoor

@Toos: Het lijkt hier beter te gaan… en wat die duitsers betreft… Gelukkig heeft deze scheids het aardig door…maar ohhh ff tikkie en legge met dr luie lijf…

@Bloemmie: nog ffies, en dan gaan ze, en kan jij 3 dgn bijslapen pffff :kus:

@Beps: Gelukkig dat het beter gaat, hoop voor je dat het zo doorgaat. Vond het een vreselijke wedstrijd, duitsers waren niet bepaald sportief. Vond het ook wel een goeie scheids, alhoewel hij een smerige overtreding op ronaldo niet zag.