TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

en toen was iedereen weer weg… nou ja!! cker druk met werk enzo…

Ik nog aan het zoeken :smiley: Heb wel wat moois gezien… Iberostar Dom Rep :smiley:

errug vervelend hoor!!

Cyn,en al wat gevonden?

Ik geen zin meer…Nog 1.5 uur of misschien ga ik wel eerder weg

TRL: Nee nog niet… Ik weet het gewoon echt niet :frowning:

@Viva
Weet nog niet veel meer dan dat de hulp voor hier niet kan. Zijn druk op zoek naar een andere nu. Bij N op het werk schiet het ook niet op, de chef is al 2 weken bezig met kijken, volgens hem zou het geen probleem zijn. Maar nu puntje bij paaltje komt kan ze maar 7 dagen vrij krijgen. Vandaag gaan ze kijken naar andere mogelijkheden. Schiet echt niet op en ik baal gigantisch, vervloek momenteel de toko hier en dat subtropisch zwemparadijs erbij. Sorry … maar word er gewoon simpel van.

@Roanna
Weer gezellig met de dolmus naar het werk vandaag.

@Cyn
Nou zeg … je reist wat af dit jaar!!! En gelijk heb je, deed ik ook als ik de kans (en het geld) had.

@Boulahrouz
O wat een verschrikkelijk nieuws!!! Had er nog helemaal niets van gehoord.

Marion,balen allemaal zeg,hoop dat je snel een andere hulp vindt om in jullie vakantie het werk te kunnen doen.En dat N ook snel duidelijkheid krijg.Hoe gaat het met N?

Ja verschrikkelijk van Boulahrouz en dat hij gewoon blijft vind ik erg knap hoor…

@Toos
Geen spectaculaire dingen te doen voor vandaag. Maar morgen sta je er beter voor. Dan wacht het vliegtuig naar Turkije op je.
Geen bewoners die je kopstootjes geven, geen managers die denken dat er een bordje met debiel op je voorhoofd knippert, de crocs kunnen in de kast voor even.
Dan alleen tijd voor cocktailheffen, stretchoefeningen op het zonnebedje, lekker eten en shoppen. Kortom je gaat samen met je hub weer genieten in AD.

Veel plezier

http://turkey-tta.com/images/turgutreis610.jpg

in Turgutreis

@TRL
Gaat redelijk met N nu, krijgt ook veel op haar bordje de laatste tijd dus ze is ook hard aan vakantie toe.

Toos: ook namens mij… Een heleeeeeee fijne vakantie in Turgutreis en AD!!! Maar dat gaat vast weer goed komen!!!

Meiden het wordt denk ik toch Egypte :smiley:

Zal voor jullie duimen dat het allemaal gaat lukken…

@TRL&Raak
Allebei naar Zwitserland het weekend!! Raak gewapend met een halve pallet toeters en TRL gezellig met vriendin in de pendelbus. Deze keer niet de wedstrijd volgen op de tv in de huiskamer of de kroeg maar wss op een groot scherm tussen duizenden andere oranjesupporters ergens in Basel.
Hoop dat ze gaan knallen zaterdag, dan kan jullie weekend helemaal niet meer stuk!

http://www.switzerland-trips.com/Basel/Basel-Old-Town-Altstadt.jpg

geniet er van

hey dames…ff n kort berichtje van mij…
ikke heb bijgelezen…maar hen n hoofd als een zeef…Te moe. net terug van stage…
heb mn eindevaluatie gehad…en ben met n 9 voor mn stage geslaagd :smiley:

@toos…heel veel plezier in turkije…!! geniet er lekker van…maar dat zal vast wel lukken…!! :smiley:

@trl&raak…jullie heel veel plezier in zwitserland 't komende weekend…!!

ikke ff op de bank, dan koken…en dan waarschijnlijk terug op de bank :wink:

ik hoop dat het voor de rest met iedereen goed gaat…!!

oja
@bloem…neej, gooi zeker niet alles weg. tis meer spullen in dozen doen en deze naar zolder brengen…verder wil mamz mn kamer gewoon in deze stij/eil bewaren…

Goedemiddag.

Zit ik me hier net een heel verhaal te typen en met dat ik op verzenden druk was de verbinding weg. :frowning:

Pffff …ik weet het al niet meer. Ga het opnieuwe proberen.

@Cynthia: Nog steed zoekende? Wat dacht je van een luxe cruise naar de caribean? Zoiets van R. laatst gedaan heeft. Dat is pas luxe en relaxt. Lekker de bekende havens aandoen en en maar shoppen en je verder heerlijk aan boord laten verwennen met van alles en nog wat. :wub: Dat lijkt mij nou een keer lekker. Maargoed Ank… droom lekker verder.

Mijn idee is in ieder geval als ik luxe zou kunnen/willen, ik echt niet op zo’n resort in Turkije, Spanje, Marokko of weet ik waar zou willen zitten, maar wel ietsje verder weg en ook nog wat van de omgeving zou willen zien.

@Marion: Nou, dat is dan zeker balen. Ook voor N. Maarja, als jullie het wel zeker weten, kun je nog gauw genoeg weg hoor. Ik zit zo nu en dan ook ff stiekum te kijken en er was nog zat.

Zou eigenlijk voor dat scootertje gaan kijken, maar had er niet aan gedacht dat kokkie een afspaak had met een paar oudjes. Eens in de zoveel tijd gaat hij altijd met die mensjes naar de Lidl**, omdat ze slecht ter been zijn. Nouja, ik kan morgen ook nog gaan, dan hebben ze tevens koopavond in die wijk.

@Bloem: Shjago? Why ?

@Filiz: Een 9. Jeetje, mooi cijfer dan. Gefeleciteerd hoor! :thumbsup:

Roanna: nou we willen gewoon een weekje zon, strand en toch wel een goede accommodatie…

haha dan ben ik in maart, april, mei, juni, juli en september weggeweest…

haha en ik moet dus eigenlijk dan ook wel in augustus :wink: En laat ik nou net leuke aanbiedingen hebben voor Antwerpen enzo :wink:

Ach wel ja…! :idea: Ik zit hier eigenlijk mij eigen droom neer te zetten. Maar wat jij bedoelt… is ook leuk hoor. :lol:

Pff ikke ook sjacho…van de dierenartsrekening… Maar 1 geluk, de kiesjes hoeven(nog) niet. Een ruim jaar uitstel voor de laatste!

@Bloemmie: Visite en vis blijven maar 3 dgn goed he… daarna gaat het steeds minder worden hihi!! Waarom sjacho??

@Cyn: Als het gaat om nietsen en relaxen, dan maakt het ook niet uit wat er te doen is toch?? :wink: Nee hoor, zoek maar lekker… veel voorpret!!

@Roanna: Heerlijk he, als je weer duidelijk gemaakt wordt dat je bij de DDD’s hoort… Morgen dan maar kijken…

@Filiz: Goed hoor :thumbsup:

Nu ga ik relaxen, al gegeten en getruusd…

Beps: dat is waar… Maar Egypte is volgens mijn broer onwijs leuk :wink: Dus lijkt me wel wat… Hotel ziet er goed uit… is goed beoordeeld… en qua prijs ook wel redelijk… :smiley:

@Beps: Behepsssssssssssss…dat weet ik wel van die DDDD, maar kan toch gebeuren dat ik dat even vergeet. :confused: :lol: Gelukkig wist kokkie het zelf nog wel en niet zoals gister naar die pedicure, dat we er beide niet meer aan gedacht hadden. Hi, hi.

Nou, weer een pak van je hart dus met de poesjes. Kan je weer even doorsparen. :thumbsup: Nu al gegeten en getruust? Huh? Hoelaat is het dan? Zeker de lunch bedoel je!

Oh, het regende hier net. Kwam met bakkken uit de lucht en nu is het weer zonnig.

Nou, ga ook ff met het eten bezig. Kokkie nog weg dus, moet ik zelf even de handjes laten wapperen.