TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Viva: heb bijna alles gezien… Gumbet, Foca, Marmaris, Icmeler, Fethiye, Side, Alara-Alanya…

Maar we willen gewoon een week luxe en zon… :smiley:

ik mis kusadasi hihhihi en Kemer en Belek

Als je dan van luxe houd, moet je naar Belek, lekker golven hihihihi of is dat te veel van het goede

Haha golfen doen we niet aan :wink: Maar wil zo graag weer eens iets anders zien… Misschien wel een RIU hotel in Marokko ofzo :wink:

Mogge Dames, heb snel ff bijgelezen en in een deuk gelegen op de grappige plaatjes, verder niet veel speciaals. Hier ook niet. Ben mn koffer aan het pakken en vertrek over een uurtje richting Basel t/m maandag:vak01:Allemaal fijne wedstrijd(en) en misschien volgende week weekendje Wenen ???:king:
Toos : heeeeeel veeeel plezier en genieten he, we zijn allemaal jaloers:kus:
Doei doei:dag:

Raak niet te hard toeteren he, heel veel plezier hoor in Basel, en wie weet volgende week Wenen, ga je met de auto of ga je vliegen raak

Cynnie wat denk je dan van de Kaap verdische eilanden, als je dan toch luxe wilt, het moet er errug mooi zijn en daar zit ook riu

http://www.riu.com/en/cape-verde.html

@Cyn: Marokko…pffff ikke NOOIT meer… Maar ieder wat hij/zij leuk vind…
Maar de luxe van Limak Arcadia Belek…Ach ik offer me wel op haha
En er zit zat MEGA luxe in Kusa… Heb je ook nog een leuk stadje om een keertje te shoppen

Viva: had ik ook al naar gekeken… maar kun je verder echt helemaal niks doen!!!

Beps: Nee vind Limak niet leuk!!!

Nou ja zeg Cynnie dan ga je maar naar Hawai ofzo…

Nou schat… ik ben niet snel ergens weg van…maar zoooowhjeeee over luxe gesproken, en mooi, en veel en alles… Als wij echt luxe willen, en verder niets… nou dan wist ik het wel…

Viva: hahahahaha dat lijkt me ook wel wat!!! Heb net even de riu-gids uit de kast geplukt :wub: zoooo mooi!!! Maar ja 1000eu voor 1 week p.p.

Maar dat ben je volgens mij voor de meeste RIU’s wel kwijt…
Ach ja, veel zoekplezier…

@Raak: Heel veel plezier in Basel en mocht http://www.animaatjes.nl/plaatjes/e/ekvoetbal2008/voetbal42.jpg winnen, ga je gewoon mee naar wenen met je toeters

Beps: nee niet voor alle hoor!!! 700eu voor europa… 1000/1200 voor carribean

Als ik luxe wilde en nog iets leuks, ging zo terug naar riu in jamaica

Dan heb je alleen een ienie minie probleempje, je moet met arkefly

Ja en dat vind ik dus het nadeel!! Denk dat ik voor een Iberostar ga… :wink: Kun je met Martinair… :smiley:

Dochtertje Boulahrouz overleden
door onze Telesportredactie
LAUSANNE - Khalid Boulahrouz is getroffen door groot persoonlijk leed. Het woensdag te vroeg geboren dochtertje Anissa van de Nederlands international en zijn vrouw Sabia is in het ziekenhuis van Lausanne overleden. Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt

Wat verschrikkelijk!!! Bah krijg er kippenvel van!

morninkkkk
zag t net op t nieuws…

iedereen is cyn bezig een luxe vakantie aan te smeren?! hihi
scootertjes kopen en op naar basel…
ikke moe en beetje chagro…
anyway…
tot laterzz dus maar weer