TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Marion kwebbelse en trainse…ff lekker eruit, weet je al meer van je vakantie??

Goedemorgen.

Meld me ook even. Zit nog aan mijn 1e kopje koffie en dan weer een dag als alle andere, denk ik. Wil alleen vanavond ff naar de stad om verf te halen, want hier op het WC hebben we geen *tos.

@Beps: Mooi meid, dat je zonder noemenswaardige pijn de avond bent doorgekomen. Jammer weer zo vroeg wakker, maarja je moet maar zo denken, heb je ook weer wat langer aan de dag. :wink:

@Marion: Lekker ff met vriendin sporten, maar hoofdzakelijk voor de bijbabbel. :stuck_out_tongue:

@TRL: Als vanouds even de administratie hier weer bijgehouden. Alles goed meid? Leuk vooruitzicht dit weekend. Gaaf joh! :thumbsup:

@Viva: Alweer druk op en aan het werk. Ik kan dat ook niet hoor Viva, overdag slapen. Zit je er s’nacht weer mee. Ja, sommigen hebben er totaal geen problemen mee, maar jij en ik dus wel. Hi, hi. Werkse hoor meis, en hou ze maar mooi rustig, die leraren. :wink:

Hoera… de bussen rijden vanaf vandaag weer hier.

Tot laterssss

Goeiemorgen!!!

Heb wel bijgelezen, maar er is niet zoveel blijven hangen!! :smiley: Heb me net rotgelachen… Kreeg een foto gemaild van mij in mijn oranje outfit… En moet zeggen dat mijn ogen en mond wel erg oranje waren!! :biggrin:

Roanna: welke heb jij gezien dan?? Ben wel benieuwd!!

Ik vandaag kijken voor een reisje in September, misschien Canarische eilanden, misschien Egypte, misschien Bulgarije of misschien toch weer Turkije… We weten het nog niet :smiley:

:kus:

Goeiesmorgens,
@Viva: Dat is nog eens lekker beginnen, maar niet heus. Vannacht ook nog slecht geslapen. Zit je niet mee vandaag
@Roanna: Je kan weer met de dolmus en vandaag even naar de et*s. Kan er ook geverft worden
@Marion: Kwebbel ze op de sportschool
@Beps: Ook al niet zo lang geslapen, maar wel pijn minder. Dat is mooi meegenomen toch.
Plannen voor vandaag, straks hond naar het pension brengen, toko glad trekken en laatste dingen bij elkaar zoeken. Niks spectaculairs dus

@Toos: Ben ff je vluchttijden kwijt… Maar ohhh als ik nu naar buiten kijk,… is er nog plek in je koffer???

hahaha deze kwam ik tegen… vond ik echt prachtig…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/e/ekvoetbal2008/nedfravoetbal.gif

:lol: :lol: Ze blijven fun. :lol:

@Cynthia: This one:

http://www.scooterleasing.nl/images/scooters/Peugeot%20V-Clic/thumb-Peugeot%20V-Clic%201.jpg
Peugeo* v clic

@Toos: Hoezo druk met het een en ander? Ga je weg dan? :vak02:

Roanna: die wilde ik eerst ook… maar is voor mij te klein… En er werd mij verteld dat het een chineze scooter is met een peugeot-logo… Weet niet of dat nou slecht is… Maar komt dus niet officieel bij Peugeot vandaan…

Klopt Cynthia. Had ik ook gelezen, maar ik ga hem hier gewoon bij de dealer halen ( mijn idee) en ik denk dat die zijn naam (meer dan 40 jaar) echt niet te grabbel zal gooien met een product, als het niet goed zou zijn. Dan erbij Peuge** geeft zelf 2 jaar garantie.

Maar ik ga ook nog even bij een andere dealer kijken, die wat groter is en meer keus heeft. Misschien dat ik dat vanmiddag nog wel even ga doen, na mijn werk.

Dat is ook wel weer waar!!! Hij zal ook vast wel goed zijn… hij ziet er in ieder geval leuk uit! :smiley: Wil je dan de zwarte of de blauw-zilvere?

@Roanna: Vind die blauwe scooter wel heel leuk hoor.
@Beps: Vliegen morgen om 17.10 met transav*a en terug op 4 nou ja bijna 5 juli 0m 23.55. Heb nog wel een klein gaatje in de koffer, denk dat je er net in past

Ja dames…als het die gaat worden, wordt het die blauwe. Ik heb 'm al in het eggie gezien en ik vond 'm erg sportief.

@Toos: Kan IK dan nog mee in de handbagage? Je neem toch altijd die grote tas mee, die je ook altijd bij je hebt op de meetings? :zon:

Je bedoelt die voor de tena’s, ja pas je ook nog wel in hoor

moet je wel je strijk thuis laten Toos

Cynnie toch nog ff naar turkije misschien, ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan he…

Weet ook niet of je andere plekken hebt gezien in turkije of alleen maar richting gumbet

@Toos: Hihi… Bijna dezelfde tijden die wij(wss) hebben, heen om 18.50 terug 23.55(maar geen punt, paps en mams hebben de borrel en ijsklontjes dan klaar staan…) Ik vind het ook niet zo erg. We hebben door die late terugvlucht toch 7 dgn…
ALLEEN… wij pas over ruim 12 weken…

Zus en gezin gaan ook al volgende week…pffff duurt lang hoor dames…van augustus verleden jaar af,…

@Toos: Dan is dat geregeld. Hou ik je sigaretten en tena’s wel vast. :thumbsup:

@Cynthia: Tip… Cran Canaria ook heel leuk en dan met name Playa de Ingles. Shoppe, shoppe. Maar heerlijk dat je alweer zoveel keus hebt. :thumbsup:

Dames… ik ga afsluiten. Ga weer naar het werk. Zal ook wel druk zijn.

roanna werke, en misschien koopse van een hippe scooter