TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Doet kokkie dat zo? Sexy!!!

hahahaa
dat is echt ranzig!!! jukkk
ikke ff een half dutje gedaan, niet echt geslapen maar wel ff 1,5 uur van de wereld
@ beps ze kunnen zich cker goed vermaken, daar gaat t niet om, maar als ik om 8h naar bed ga, is er niet echt een reden om voor de volgende dag op te staan :wink:
en met de bunnies is het wel okey, ze niesen niet meer, maar knorren nog wel met eten enzo…
heb denneappels meegenomen uit t bos en das wel heeeeel interessant.
max had taffie helemaal gesloopt. balletje gooien, arm hondje, was helemaal kapot!! hahaha

voor iedereen welterusten ik hou het voor gezien vandaag, morgen weer werken, en weet nu al dat er een hele stapel op me ligt te wachten

@Roanna: Zit je zaterdag zooo achter de comphttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/computers/1176340683.gif

@Viva::kus::dag::dag:

@Viva: Moet je nu nog maar even niet aan denken dan. :wink:

@Toos: mien manneke weet niet eens hoe je een pc aan en uit zet, :unibrow: laat staan dat hij erachter zou zitten. Maar sexy is tie (soms) nog wel. :stuck_out_tongue:

@Bloem: Heerlijk tukje gedaan en fijn dat het met de bunnie’s ook weer goed gaat voor zover.

Meiden ik ga er ook vandoor.

Weltrusten…het zal dus wel Nederland-Rusland worden. :slapen::dag:

Ik ga er ook een eind aan http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/breien/5.jpg voor vandaag. Ga nog nog even een wasje ophangen en wat strijken

Neehee Toos… ik denk zo:

http://www.annasanimaties.com/OntplofPC.gif

Welterusten :slapen::slapen:voor straks en tot morgen:dag:

iedereen alweer naar bed?!
@ viva das niet echt lekker naar bed gaan als je weet dat er een stapel op je wacht morgen, aan de andere kant, ff doorwerken, nergens aandenken en de dag is zo weer voorbij…

slaap lekker

ben e rnog wel maar ga ook zo naar bed morgen weer een lange dag

ikke ga hiero ook afsluiten… te moe!
dus…
:dag:

ikke ook moe dus lekker naar bedje toe tot morgen allemaal

Trusten allen
Ik ook naar bed. Het gaat vanaaf wel een btje beter hier…
Heb wel getraind, en niet echt pijn…

Tot morgen
:slapen: lekker :dag:

@ beps owh das een vooruitgang, lekker genieten van ijsje en geen pijn! zo hoort t :wink:

slaap lekker

:idea:

Hier is er weer eentje wakker. Hubbie kwam om 6 uur thuis, en toen werd ik wakker…en nu kan ik niet meer slapen!

Nog leuke dingen gebeurt?? :wink:
Wat gaat er vandaag allemaal gebeuren en bij wie…VERTELLL

:turkey:**Toos: 20 juni - **Turgutreis:TURKEY:

Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Morgen,

Beps,balen dat je niet mee kunt slapen,veel te vroeg om wakker te zijn als je niet hoef te werken.
Hier vandaag geen spannende dingen,gewoon werken niks bijzonders dus.

fijne dag allemaal

goedemorgen,

nou hier ook weinig te melden, zit op mijn werk en de eerste docent had al weer noten op zijn zang, nou hij zingt maar verder, heeft een mooie mail van mij ontvangen…het ging meneer niet snel genoeg, had dinsdagmiddag een toets gebracht, en woensdag weer weggehaald, omdat hij ongeduldig was, maar kwam er toch achter dat het wel heel veel werk is om het na te kijken, dus hem weer op de stapel gelegd, hihhiiihiii wij hebben 5 werkdagen de tijd, nou dat waren er dus maar 2 meneertje ongeduld, heb hem het in de mail even uitgelegd…en dat ik geen extra uren mag/wil werken dus hij moet maar wachten.

enne s middags slaapie doen is niets voor mij lag om half 3 nog wakker, en dan is het heeel snel 6 uur dat die k*twekker gaat hoor

Goede morgen …

Tosti’s met en zonder kaas en ananas, sexy mannen achter de computer en mannen met hoedjes op het strand.
Vanaf hier ook niets bijzonders te melden. Straks met vriendin naar de sportschool, niet dat ik gebrek heb aan beweging want zal me niet echt uit gaan sloven daar. Belangrijkste is dat ik even bij kan kletsen met vriendin.