ik nam internetplusbellen van kpn, maar had al kabelinternet van planet, juist ja kpn dus, moeilijk moeilijk, moest ik steeds kpn bellen, werd ik doorverbonden met planet, krijg je de papieren, staat er overal in kleine lettertjes planet is een onderdeel van kpn pfffffffffffff klachten indienen bij kpn, heb er 7 maanden over gedaan voordat ik internetplusbellen van kpn had, met 1001 excusses en een half jaar gratis internet, 2x een bos bloemen, 7 klachtenummers en 400 euro schadeloosstelling, voor de moeite omdat ik 5x opnieuw moest aanvragen hiihihihihih op een gegeven moment kreeg je een helpdesknummer, moest je intoetsten 1 voor kpn 2 voor planet 3 voor hetnet
ikke niet weet
maar voetbal is vrij boring!!
ik weet wel dat ikke super blij ben met mn custom made, gepimpte laptop met extra batterij en snelle zipzaphubflupslubklup… en tja, gebruik em bijna dag en nacht, dus dan wil ik ook echt wat hebben he?!
vlek op mn lens is wel minder, maar nog steeds aanwezig… :tssk:
Van dat internet weet ik toevallig wel, maar van de telecom niet. Maargoed, maakt ook niet veel uit, denk ik.
In de Spits staan ook vaak die aanbiedingen van G*Mshop. Ook met laptop erbij. Ga ze wel eens even van het weekend vergelijken.
het zelfde bij mijn buurvrouw, koopt een bankstel bij zitwereld in den haag, wordt het ding bezorgd na 20 weken zijn de stoelen veel te breed, op de bon stond 95 cm deze waren 1,20 dus kon ze de hele boel niet kwijt, gereklameerd bij zitwereld, brief verstuurd, antwoord ontvangen per brief met logo piet klerkx, ze moest maar een andere uitzoeken, terug naar zit wereld, kon niet slagen, die mevrouw van de brief terugggebeld, die zei kijk maar in waalwijk bij piet klerkx, mag je ook uitzoeken, afijn bank gevonden, moest ze die bij zitwereld in den haag bestellen, hun naar den haag terug, naar zitwereld, kunnen de bank niet leveren zit niet bij hun in het pakket, ik moest met haar mee (ik altijd met mijn grote b*k) zegt die manager, nou wij zijn niet piet klerkx, dus ik zeg, en wie betaald jou salaris dan??? Daar had hij niet van terug, moesten we die vrouw van de brief weer bellen, nou een lang verhaal kort maken, ze bestelden dus wel de bank bij zitwereld, maar ze hadden er niets mee te maken, ja me neus
Bloem met een zelfgepipte pc of laptop leg je het met een standaard geval altijd af hiihihihih
Oh wat een gedoe dan Viva. Nou, ik moet eerlijk zeggen, ik heb al zo’n 3 jaar xs4ll en dat bevalt me prima. Is/was ook dacht ik onderdeel van KP en daar heb ik als vaste lijn belbudget a € 10 p.m. bij. Hiervoor zaten we jaren op de kabel (UP*) maar dat lag er om de haverklap uit. Is dacht ik nu ook veel verbeterd, maar ik hoef ze niet meer.
@ viva, ja tuurlijk, ik geef alleen aan, dat als je (zoals in mijn geval) je laptop zo vaak en intensief gebruikt, dat je (naar mijn mening) beter wat meer kan uitgeven voor echt een goeie die precies daarvoor is afgestemd op wat jij wil, dan zo’n standaard…
maar goed, het prijs is vaak het bewijs…
ikke zit al twee weken te vechten met de host van 1 van mn websites. moest weer dokken, nou echt niet, was niet de afspraak, had abbo afgesloten en binnen 2 dg opgehoogd. kon allemaal volgens dezelfde voorwaarden, maar krijg elke keer aanmanningen. ikke bellen, ja das door die en die afgesproken met u, die is er niet, bel maandag maar terug (want nee hij mij terugbellen kon niet) ikke maandag bellen, nee meneer is er woensdag weer …
okey… uitleggen, gezeik, ik werd uitgemaakt voor leugenaar…
toen had ik de panty waar ik sowieso al uitgesprongen was uitgetrokken, heb gezegd: en nu gaat u naar mij luisteren. ik heb geeisd dat meneer zusenzo mij woensdag gaat bellen met excusses en de mededeling dat alles geregeld is… ben afgelopen woensdag niet gebeld, maar had wel om 8.10 uur een mail in mn mailbox dat het hem VRE-SE-LIJK speet en dat alles in orde was… giggle mij ga je over de telefoon nix wijsmaken natuurlijk giggel wel een lafaard dat ie nie meer zelf durfde te bellen…
Pffff…Bloem, ook weer zo’n verhaal. Nou, de aanhouder wint hier dus. ![]()
ja ga het ook snel opzeggen, stelletje afzetters/prutsers/aso’s
anyways… ging jij nie slapen ![]()
Nuh. Ik zei Beps alleen maar even weltrusten hoor! :biggrin:
ja daar wordt je strontziek van,
ik heb het bij kpn van hogeraf gespeeld na al die maanden, je krijgt alleen die f*cking helpdesk, kunnen ze niet doorverbinden, dan krijg je jantje, dan weer pietje en dan weer klaasje, iedere keer het hele verhaal weer van a tot z uitleggen, ze zullen dit en ze zullen dat, ze zullen een mail sturen naar de desbetreffende afdeling, op een gegeven moment, ik de telefoongids erbij, hoofdkantoor kpn, gevraagd naar de secretaresse van de directeur, en zo binnen gekomen op een totaal andere afdeling voor klachten, weer het verhaal van a tot z uitgelegd, de 7 klachtennummers er bij vermeld, kreeg toen een naam van die dame en haar doorkies nummer zij zou overal voor zorgen en mij de volgende dag terugbellen, het was een grote schande volgens haar, ik werd gebeld, kreeg dezelfde avond een mega boeket bloemen, een dag later een telefoontje van de technische dienst, en had internetplusbellen, kreeg ook zwart op wit, mijn vergoeding aan schadeloosstelling en werd 2 weken later gebeld of alles naar wens werkte, kijk als je er niet van onderaf bij kunt komen dan maar van boven af
op een gegeven moment gooide zelfs die halfwas bij de helpdesk de telefoon op de haak, nou toen dacht ik dat ik zou ontploffen, gosh wat was ik link zeg
Nou, hij gaat lekker met dat voetbal. Verlenging dus. Wordt voor de liefhebbers dus een latertje. Nou, ik heb het wel gezien. ![]()
@ roanna, ja ja… ![]()
0-0
ffff de turken hebben cker al hun goals verbruikt tegen tjechie!!
hahaha
Ik dacht ook Viva, dat er laatst een hele uitzending van Kassa aan gewijd was met klachten van jou soort. Toen zat er ook iemand van hogerhand en die beloofde ook alles te zullen oplossen.
Er zijn nu nog steeds veel klachten over dat internetbellen en niet te vergeten dat digitenne van hun. Moet ook zwaar k*t zijn volgens sommigen.
hihihihi, heb ook het accefietje gehad met ptt telecom, 5 jaar geleden gingen we verhuizen naar waar we nu wonen, ik verhuisbericht aangevraagd, bel telecom om verhuizing door te geven, krijg ik daar zo’n verwaand schepsel aan de telefoon met een monotone computerstem, vertel dat ik ga verhuizen, krijg ik als antwoord, verhuisd u binnen de regio, euhhh ja, dan kunt u uw oude nummer behouden ik verhuis van denhaag naar denhaag dus binnen de regio, alleen wist ik dat iedereen hier op de telefooncentrale van delft zat met een ander kengetal, dus ik zeg mevrouw ik blijf dan wel binnen de regio, maar als het goed is krijg ik 015 ervoor en niet 070 wat ik had, nou ze beweerde bij hoog en bij laag, dat ik mijn nummer kon behouden!!!
Na 20 minuten, mijn nekharen stonden rechtovereind, zei ik als je nou eens gewoon je werk doet en een postcode in je systeem zet, kun je misschien even kijken of je gelijk hebt, dus vraag mijn postcode (denhaag heeft altijd 25, gehad) dus is zeg 2498, zegt ze dat is geen postcode van den haag nou ik spuugde vuur echt, stond nog net niet te schuimbekken, en zeg wel god$%^&*() doe je werk, dus zij typt mijn postcode in en zegt vervolgens
Nee mevrouw uw kunt niet uw nummer behouden, u krijgt 015 als kengetal,hihihihii,dus ik gelijk er bovenop dat probeer ik je al een half uur wijs te maken, als je nou eens leert om te luisteren naar mensen zonder een conclusie te trekken, dat had mij een hoge bloeddruk gescheeld, een beter humeur, en ik vind dat je niet geschikt bent om dit werk te doen, taart dieje er bent, hihihihihihih nu kan ik er om lachen maar je had hubs moeten zien kijken, met zoiets wat zeg jij nou, ik had het helemaal gehad maar vond het wel leuk om die monotone stem te horen trillen want o wat had ik gelijk
vind er geen ruk aan dat hele voetbal, er zit geen actie in
@Viva: Ik zie het helemaal voor me. :crybaby::lol:
Roanna, ik kan dan zooooo kwaad worden, vooral als ze dan eigenwijs op hun eigen strepen blijven staan maar ik haal me gelijk, ik heb altijd van dat soort dingen, soms wordt je er stapelgek van
zo heb ik ooit gevraagd naar de secretaresse van de burgemeester, alleen maar omdat het spiegelglad buiten was, en er niet gestrooid werd omdat we niet op de busroute woonden, maar je kon met goed fatsoen niet eens lopen buiten, maar op de hoek van de straat precies in een bocht stond een kleuterschool, er was al een auto via de stoep op een lantarenpaal gestuiterd, dus ikke bellen voor een strooiwagen,
ik mocht zelf naar het industrieterrein komen om strooizout te halen, ja hallo die zijn niet goed,
dus de gemeente gebeld, naar Deetman toen gevraagd, het verhaal uitgelegd, en 2 uur later jawel strooiwagen in de straat het was echt levensgevaarlijk, ik zei tegen die secretaresse, als er een auto door de bocht heen schiet, rijd hij minimaal 20 kleuters dood, die op hun speelveldje sneeuwpoppen aan het maken waren