TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

owh mag ik ook mag ik ook?
gaap… ben net wakker geloof ik…
t kind heeft een bal en speelt buiten, zn mammie zit de hele tijd op mn laptop foto;s te kijken die we allebei al 100x gezien hebben… adem in adem uit adem in adem uit… ppfpfpf

@ marion, wat een timing, moeder van 250 kindjes, extra dag werken op kantoor en geen idee of de vakantie door kan gaan :eek:
@ beps owg lekker, nog een keer links duwen en ietje harder recht en dan nog ff een studentje halen die t ook moet zien :wink: gelukkig mocht je weer wat eten
@ viva, ookal moe, ik weet wel waarvan,… hoe gaat t slapen nu? lig je nog steeds wakker of gaat t alweer ietsje beter?

owh ja
@ toos gefeliciteerd met het slagen van je dochter!! heeft ze toch maar mooi gedaan. staat ze al in de startblokken om evt. nieuwe wenkbrauwverf te kopen voor t geval deze x mis gaat :unibrow:

@Toos: Oepsss goed van je dochter… Heerlijk weer eentje die erdoor is… Hier 3 pubers die klaar zijn… maar nog door gaan, dus ook goed!!!

Toos : gefeliciteerd met je dochter, zelf in de wenkbrouwenverf:so:en gisteravond bijna bont en blauw geschopt:disgust:
Viva en Beps : lekker tukkie doen, bloem wil ook wel:smile:ikke ook:teeth:
Marian : meisje wat ben je druk, hopen dat het met de vakantie goed gaat komen hoor

wij gaan ff-kes de hondjes van mn ouders halen en naar t bos
dus… toedelsssss

Bloem ::dag:Wandelse

:ninja:

Slapen word niets… Te onrustig…en op de bank wil niet lukken…
Maar vast het eten klaar gezet…Hubbie ligt ‘voor’ te slapen… Dus ook niet teveel herrie maken en ook nergens fut voor…

@Bloemmie: Wandel ze, neem ijsje ff mee wil je…:lol:

@toos…gefeliciteerd met het slagen van je dochter…!!
@bloem…wandel ze…
@beps…balen dat je niet ff kan slapen
@viva…(K)

ikke mn kamer zo ver leeg aant maken…jeetje wat beward een mens veel…!!

Cyn ::dag:
Filiz : lekker aan het rommelen
Beps : jij hebt iig het eten op tijd klaar:lol:

Zo, ik ben ff in ons magazijn aan het rommelen geweest en heb nog 60 gastoeters voor de voetbal gevonden. 48 stuks snel verkocht en de rest mee naar huis. Dat zal me een t.ringherrie worden in Basel:hihi:

Raak: dat zijn nog eens mooie zaken… 48 stuks verkopen :wink: Wat leuk dat je ook naar Basel gaat!!! :smiley:

@toos: gefeliciteerd met het slagen van je dochter, geniet van je 4 weken vakantie

Cyn : 48 st. is restje hoor, normaal verkoop ik per 10 pallets ofzo, daarom is het zo grappig:lol:Meestal blijf ik met die stomme restjes zitten:nod:

@Raak: daarom moest ik ook zo lachen…Vaak is het aan de ‘man’ brengen van kwantiteiten niet het probleem…maar 50 st…niet 50 pallets hahahaaha

Goedenmiddag.

@Toos: Allereerst van harte fefeliciteerd met het slagen van jullie dochter.
Wat een toestanden dan weer op je werk. Wees maar blij dat je daar zo’n week of 4 van verlost bent.

@Beps: Jij hebt het gelukkig ook weer gehad. Wel pijnlijk las ik? Bij mij doen ze dat ook weleens, dat ze dan tijdens die echo heel lang op een plaats blijven draaien met dat ding en dat vind ik ook altijd zo pijnlijk. Nu nog even wachten op de uitslagen.

@Cynthia: Oh zo een. Oke, ook mooi hoor! Maarja, ik hou niet zo van een helm op mijn kop, dus zal het waarschijnlijk wel zo’n bromscooter worden in mijn geval.

@Marion: Zo druk met alles en dan ook toch nog niet zeker weten of de vakantie wel kan doorgaan. He getsie toch! :so: Maar ook ik blijf duimen hoor!

@Raak: Nou meid, jij weet in ieder geval van toeten en blazen dit weekend. Gezelli. :stuck_out_tongue:

@Viva: Weer een bietje brak en dan ook nog niet zulke leuke berichten in de brievenbus. He bah, vervelend dan.
Enneh… wat die meiden betreft… daar had ik het toen jullie op vakantie waren ook al met Damber over gehad… geen bericht, is goed bericht , Alleen bij aankomst en vertrek en alleen indien nodig! Doen wij ook altijd zo met onze kids.

@TRL: Och meid toch. Wat fijn voor je. Ff een weekend weg met je vriendin. Ff de gedachten verzetten. Heerlijk hoor! Groot gelijk. :smile:

@Bloem: Vandaag een thuisdag, maar er toch even er tussen uit met je vriendin en kind. Nou, het was mooi weer, dus ook daar kun je soms van genieten. Ff een dagje rust op de plaats.

@Filiz: Druk doende de kamer aan het opruimen en leeg maken. Tja, dan weet je pas wat een troep men heeft he?

Oh meiden, hoezo een bietje dement? Net belde de pedicure, waar of mijn man bleef, want hij had een afspraak met haar om 4 uur. Oh en hij moest nog douchen, want hij kwam net van de boer. Ik zei heel eerlijk… helemaal vergeten en ook vergeten op de kalender te zetten. Het is toch te erg met ons he. Ben ook zo nodig aan vakantie toe he!!! ha, ha.

@roanna: kokkie dus ook bij de DDD?

@Linda: Nou, dat kun je wel zeggen ja. Treurig he? :biggrin:

Roanna: haha kokkie is ook al besmet met het DDD-virus… :wink: En ik weet ook niet hoe ik een helm ga vinden… maar ja… vind 25km te langzaam… Ben ik helemaal lang onderweg… (half uur)

Ik nu alleen op de zaak… Heb net mijn hele buro leeggehaald en opgeruimt… Kan nu alles tenminste weer vinden!! :biggrin:

zo ikke weer wakker, gewoon in bed gaan liggen en weg was ik

Toos gefeliciteerd met je dochter, had ik dus net vergeten (DDD)

ja ik slaap wel goed hoor Bloemmie zonder pillen dus daar ligt het niet aan, ik ben gewoon
hondsmoe

Raak basel onveilig maken met restje toeters, en van je hela hola houd er de moed maar in

Filiz en cyn opruimkoorts