Goedenmiddag.
@Toos: Allereerst van harte fefeliciteerd met het slagen van jullie dochter.
Wat een toestanden dan weer op je werk. Wees maar blij dat je daar zo’n week of 4 van verlost bent.
@Beps: Jij hebt het gelukkig ook weer gehad. Wel pijnlijk las ik? Bij mij doen ze dat ook weleens, dat ze dan tijdens die echo heel lang op een plaats blijven draaien met dat ding en dat vind ik ook altijd zo pijnlijk. Nu nog even wachten op de uitslagen.
@Cynthia: Oh zo een. Oke, ook mooi hoor! Maarja, ik hou niet zo van een helm op mijn kop, dus zal het waarschijnlijk wel zo’n bromscooter worden in mijn geval.
@Marion: Zo druk met alles en dan ook toch nog niet zeker weten of de vakantie wel kan doorgaan. He getsie toch! :so: Maar ook ik blijf duimen hoor!
@Raak: Nou meid, jij weet in ieder geval van toeten en blazen dit weekend. Gezelli. 
@Viva: Weer een bietje brak en dan ook nog niet zulke leuke berichten in de brievenbus. He bah, vervelend dan.
Enneh… wat die meiden betreft… daar had ik het toen jullie op vakantie waren ook al met Damber over gehad… geen bericht, is goed bericht , Alleen bij aankomst en vertrek en alleen indien nodig! Doen wij ook altijd zo met onze kids.
@TRL: Och meid toch. Wat fijn voor je. Ff een weekend weg met je vriendin. Ff de gedachten verzetten. Heerlijk hoor! Groot gelijk. 
@Bloem: Vandaag een thuisdag, maar er toch even er tussen uit met je vriendin en kind. Nou, het was mooi weer, dus ook daar kun je soms van genieten. Ff een dagje rust op de plaats.
@Filiz: Druk doende de kamer aan het opruimen en leeg maken. Tja, dan weet je pas wat een troep men heeft he?
Oh meiden, hoezo een bietje dement? Net belde de pedicure, waar of mijn man bleef, want hij had een afspraak met haar om 4 uur. Oh en hij moest nog douchen, want hij kwam net van de boer. Ik zei heel eerlijk… helemaal vergeten en ook vergeten op de kalender te zetten. Het is toch te erg met ons he. Ben ook zo nodig aan vakantie toe he!!! ha, ha.