Zo ik nu achter de pannen, moet ook weer gebeuren meiden eetse allemaal
@Cynthia: Ja, als je hem ook voor je woon/werk verkeer wilt gebruiken, kan het zo zijn dat het dan te langzaam is. Kun je liever een snellere nemen. Ik zou hem dus ook voor mijn werk willen hebben, maar ik hoef niet zover, maar wel weer net iets te ver om te fietsen, vind ik zelf.
Maar ik vind 'm mooi hoor die jij gekocht hebt. Echt!
Ja, kokkie ook al DDD :(. Pfff… Maargoed, hij is er nu heen, dus begin ik maar was met het eten klaar maken.
Roanna: en ik houdt nou eenmaal van een beetje snelheid
Hij is er ook in 25km uitvoering hoor!!
En in het zilver, rood, geel en blauw… Maar ik vond zwart het mooiste… dan kan ik tenminste een roze helm :biggrin:
Toos,gefeliciteerd met je dochter.
Viva,lekker geslapen.
En wat zit er in de pannetjes dames???
Ik heb hollandse kost…BIETJES jammieeeeee
Straks wil ik wel proberen te trainen met ijsje… De laatste keer tot augustus…
En dan morgen naar de dierenarts… Pfff rib uit mn lijf, met de angst dat de laatste van de drieling(katten) ook de kiesjes zal moeten laten trekken(2de rib haha)
@Beps: Geen wonder dat je last van je maag hebt. Je mist nu al bijna 2 ribben. Houd geen normaal mens uit!
Veel plezier vanaaf met Aiji. Oh ja, gebakken schijfjes, gemengde sla, kipfiletje en luchtig toetje.
@Cynthia: Ik heb de folders al in huis en ben de week al even bij een dealer wezen kijken en heb mooie gezien. ![]()
O ja, maar heb het eten al op en ook al getruust. :lol:
Ik heb nu het eten op staan… en wat die ribben betreft…die ‘groeien’(sparen we er) weer aan hahahaha
Welja Beps. Je wilt zelf ook geen kiespijn hebben en dus moeten de gebitjes van de poesjes ook goed verzorgd worden.
Paar uurtjes extra werken (als je weer gaat werken) en je hebt ze weer verdiend. ![]()
Eet smakelijk zo.
goedesavonds,
Vandaag heb ik me bezig gehouden met … koffers. Is zo goed als klaar, morgen nog wat laatste dingen en de handbagage. Dochter apetrots dat ze geslaagd is en terecht. Ze heeft haar opleiding SPW (sociaal pedagogisch werk) nu afgerond en gaat in september een niveau hoger. Ze wil het onderwijs in en gaat daar een opleidng voor doen. Heb de felicitaties overgebracht en namen haar iedereen bedankt.
@Beps: Goed spul die verf, even smeren, wegpoetsen en klaar is klara. Het is in ieder geval goed gelukt, donkerbruin en niet oranje
@Cyn: Mooie scooter hoor, nou nog een roze helm
@Roanna: Kokkie ook al lid van DDDD club, zou het besmettelijk zijn?
@Raak: Aan de toeters en naar Basel, zal een feest worden
@Trl: Ook naar Basel, geniet ervan hoor. Lekker feesten daar
Toen sloeg bij mij de alzheimer ook toe en ben het even kwijt
Wij hebben ook al gegeten, om in de stemming te komen, shoarma hmmmm
@Beps: Arme katten, straks tandeloos door het leven en jij tijdelijk zonder 2 ribben
@Toos: Oh lekker zeg! De koffers al zowat klaar. Wel voor de vakantie toch? Is dat je ouste dochter die geslaagd is? Die jongste werkt toch ook op een reisbureau? Of haal ik ze nu door elkaar?
Toos, is dat verf van een bepaald merk, want ik wil het ook proberen en dan hoef ik niet zo te zoeken. Dus bij de *tos? Oh, wat vraag ik weer veel he!!!
Je haalt ze door elkaar Roanna. Jongste is nu geslaagd en oudste werk bij een reisorganisatie. Die is net naar barcelona geweest, mag over 3 weken of zo naar rome en in september naar londen. Had ik maar zo’n baas. Die verf komt bij de *tos vandaan en heet iets met swiss o ???
@Toos: Bedankt… ben weer helemaal bij.
Nog een paar dagen Toos en dan mag je weer.
Ja nog iets van 2 dagen. Hoefvoor hub niet veel mee te nemen:lol::lol:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/02D242D32.jpg
Maaaaarrr ik vind het zo sneu voor jou dat je niet even weg kan en hub en jij maar in onzekerheid blijven. Ik hoop en duim dat je straks in september er toch even tussenuit kan. Wel goed nieuws he, dat de hartscan verder goed was
@Toos
Helemaal vergeten … je dochter is geslaagd … GEFELICITEERD!!!
@Filiz
Weer een etappen aan het afwerken voor je vertrek. Je kamer … zal erg vreemd zijn denk ik.
@Raak
Het weekend op weg met de toeters. Hebben hier ook zo’n ding. J holt iedere keer naar buiten als we gescoord hebben. Hij heeft al een bus leeg getoeterd. Wel leuk als er antwoord komt uit het dorp. Geen spreekkoren dan maar toeterkoren.
@Roanna
De pedicure vergeten … kokkie ook al aangestoken met het DDD-virus.
@Toos: Is ook wel sneu, maar het komt vast wel goed. Ik baal alleen een beetje… erg veel, :finger: dat je helemaal niets van die kant hoort. Ook hier moeten we weer zelf achteraan.
Ja, la mij ma schuiven. Pfffffffff… er zijn veel ergere dingen. Maar ik baal wel. Oh, dat had ik al gezegd. :unibrow:
Heeft je hubs SB gedaan voor de vakantie? Die hoed is hem nu wel een beetje te groot he?
@Roanna: Dan kan hij er in groeien, in die hoed dus:unibrow::D:cool:
@Marion: :dag: Fijn dat je er even bent, ondanks je drukke werkzaamheden.
Nou, meestal ben ik zijn secretaresse en noteer alles, maar dit keer allebei waarschijnlijk vergeten. Moet toch niet gekker worden.