TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

:turkey:**Toos: 20 juni - **Turgutreis:TURKEY:

Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

plak
Zooo heb ik een droge mond!

Nou goed, over 30 minuten weg naar het volgende stadje richting Friesland… Onze ziekenhuizen werken samen, en daar was eerder plek dan hier. Hier pas eind volgende week…

Tot straks…

Even snel een goede morgen … zie jullie straks weer!!!

goede morgen…

@trl…zaterdag zal dr zeker wat meer spanning in de wedstrijd zitten :smiley:
@beps…succes in het ziekenhuis.!!
@marion…tot straks…:wink:

ikke vandaag n slaapdienst…dus begin pas om 5…lkkr
iedereen een fijne dag!

Jaaaa,ik heb geboekt naar Basel

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

,vrijdagavond met de bus heen,zaterdag 1.5 uur na de wedstrijd weer terug.Ga samen met een vriendin…

@trl…super…:smiley: alvast heel veel plezier gewenst…!! maar dat zal vast wel lukken…!!

@TRL!!! GAAAAAFFFFFFF!!!

http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_holland.gif

http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_hollandyell.gif

:hihi: Wat een heerlijk vooruitzicht!!!

Hier valt het allemaal wel mee, onderzoek was pijnlijk, maar gelukkig voorbij. Nu maandag afwachten tot de uitslag binnen is…

Goeiesmorgens!!! :slight_smile:

Ik weer aan het werk… Ritme komt altijd snel weer terug!!!

Roanna: Het is een 45km… dus met helm… :smiley: En het is een Piaggio…Zip… :wink:

TRL: gaaf zeg!!

Beps: hopen op een goede uitslag…

@Cyn: Uitslag…wat is goed…We hebben niets gevonden…goed…??? NEE want ik heb iets… We hebben IETS gevonden… HELLUP!!! Als ze maar weten waar het vandaan komt.
Het ene moment denk ik ik spijbel… EN dan ga ik iets doen…AUWWIEEEE heel raar…

Is ikke weer even … :smiley:

@TRL
SUPER zeg!!! Even er tussenuit met vriendin. Lijkt me leuk om het van dichterbij mee te maken, vooral als je zo’n voetbalfan bent als jij

http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_holland.gif

Misschien gaat hub ook met een vriend naar Bazel het weekend, hij geeft niets om voetbal maar ze willen het feest eens een keer meemaken.

@Raak
Ook jij nog een hotelletje kunnen boeken in Bazel voor het weekend. Je gaat je ook in het feestgedruis storten. Hopen tenminste dat het feest gaat worden dan

http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_hollandyell.gif

@Beps
Je hebt het onderzoek erop zitten. Vervelend dat het pijnlijk was maar hopelijk levert het wat op waar ze iets mee kunnen. Constant die pijn is ook niet te doen.

@Cyn
Bulgarije niet tegengevallen … mooi zo. En het volgende reisje staat alweer gepland. Binnenkort samen met mams op bezoek bij de Paus. Lijkt me ook mooi Rome.
En dan toch eindelijk de scooter gekocht. Hij ziet er chique uit zeg!!!

@Roanna
Ook op zoek naar een scooter zodat je niet meer afhankelijk bent van het openbaar vervoer. Groot gelijk, ze doen de laatste tijd toch niets anders dan staken.
Ook de uitslag gehad, gelukkig was alles goed want je hebt al genoeg zorgen om je kokkie.

@Toos
De laatste werkdag erop zitten geloof ik, de blik gericht op de vakantie.

@Bloem
De Efteling tegengevallen met het kleintje. Jammer, denk je dat manneke een mooie dag te bezorgen en dan valt het tegen. Maar ze zien dat alles toch met andere ogen dan wij. Die van ons werd panisch in de Fata Morgana, terwijl hij wist dat alles nep was. Donker, vreemde geluiden, waterdruppels, wind. Vooral het onverwachte maakt die kids vaak bang.

@Viva
Druk met de examens op kantoor. Hoe maken Damber en schoondochter het in Kreta of heb je niets meer van de dames gehoord?

@Filiz
Vrij tot vijf uur, kan je mooi de zon in vandaag. En dan de slaapdienst in.

En toen … acuut geheugenverlies …

Hello all, dat was een perfecte update van Marion, hoef ik er geen een meer onder te zetten:D
Beps : gelukkig weer thuis, smaakt het eten en drinken zeker wel nu he?
het is wel te hopen dat ze toch een oorzaak vinden en nog belangrijker een oplossing want dit is zo ook geen pretje voor je he.
Trl : kleine meeting ???

goeiemorgen!!
wat een update zeg, daar heb ik nix meer aan toe te voegen, behalve :thumbsup:
@ baselgangers, veel plezier
@ cyn ik ben jaloers
@ beps, mmhh… lekker in friesland naar het ziekenhuis geweest… moet je daar nu ook voor controle? wat voor onderzoek was t? scoop?
@ marion recordaantal geboortes??

wij lekker uitgeslapen, we hebben nix gepland, we gaan ff op zoek naar een bal en allicht met de honden van mn ouders wandelen in t bos…
dus… druk :wink:

Bloem : heel fijne en toch ook een beetje rustige dag hoor:lol: het weer is iig goed dat is al iets he

@Goeiemorgen,
@Marion: Wat een geweldige update kan me er alleen maar bij aansluiten. Hoe is het met jou? Druk in de kraamkamer en weet je al iets over je vakantie. Krijg al aardig kramp van het duimen.
Gisteren laatste avond gehad en wat voor een. Iemand in behoorlijk kritieke toestand op de grond gevonden, dachten even dat het gebeurd zou zijn. Te maken gehad met agressiviteit, zelf zo erg dat we er met zn tweeen moeilijk baas over konden. Collega kreeg trap in haar buik, heeft nou roereieren en ik kwam ā€œaardigā€ weg, alleen een kaakstoot en mijn duim werd flink mishandeld. Tjonge wat een vak. Ben het gesprek met teamleidster niet meer aan gegaan, had er geen zin meer in, toch heeft het wel geholpen. We hadden een arts nodig en die vroeg naar mijn mening over hoe verder. Viel haast om van verbazing, zo kan het dus ook. Maar goed nu 4 weken vakantie, vanmorgen naar de kapper geweest, kleur is weer toppie. Dochter had vanmorgen examen en eindgesprek over haar scriptie en… ze is geslaagd

@Beps: Heb dat spul gekocht om wenkbrauwen te verven, ga me er straks aan wagen

WAAR??? Wat een update…lang leve pen en papier :hihi: :kus:

@Toos: Dat spul die uit ā€˜zwitserland’? Ik moet ook halen… mijne is met een pubermeisje meegegaan…ach als je ze helpen kan…
EN NU VAKANTIE… heerlijk hoor, na al die ellende van de laatste tijd ben je er ook helemaal aan toe denk ik…(zou ik wel zijn)… en gelukkig een gekneusde duim…anders had je vast je teamleidster erop laten zitten :nod:

@Bloemmie: Geen scoop, alleen echo…maar duwen en drukken en het deed al zeer(als maag leeg is ga ik plat van de pijn!) maar goed, overleefd en op naar een paar daagjes rust… Volgende week maar eens langzaam beginnen…

EN toen… Geheugenverlies :drugged:

@Bloem
Heb geen flauw idee hoeveel er geboren zijn. Ben de tel kwijt. Schat zo ergens tussen de 200-250. Jullie even een rustdag ingelast … ben jaloers.

@Toos
Hoe is het met mij … nou ja … loop zo ongeveer op mijn tandvlees. Is gruwelijk druk, hulp is er deze week 's avonds niet dus ben ook dan de pisang met melken. Tot juli een dag extra in de week naar kantoor omdat er een klus af moet deze maand, niet echt goed getimed maar ja, staat wel tegenover dat ik de hele schoolvakantie vrij kan pakken en dat is ook wat waard. Het is al dik 2 weken nachtwerk en dat begint op te breken. Komt ook nog bij dat we nog steeds geen zekerheid hebben over de vakantie. Is allemaal een beetje beter vol te houden als je iets leuks in het vooruitzicht heb. Heb nu een humeur om op te schieten en ga bij het minste geringste compleet door het lint. Het is bij ons dus niet echt gezellig op het moment.

Was me het avondje wel voor jou gisteren. Wat een toestanden toch weer. Geen last meer van je kaak en duim? Voor hetzelfde geld loop je een gebroken kaak op of kon je met je duim in het gips richting Turgutreis.

@Beps
Het is zelfs zo erg dat ik zelf niet eens in de gaten had dat ik zo’n eind weg had zitten rebbelen.

goedemiddag meiden

ik een dagje vrij, ben helemaal brak, weet eigenlijke niet zo goed waarvan maar het komt wel weer goed hoor

Marion een super update, en druk druk druk op kantoor, en in de kraamkamer, kan me voorstellen dat je ook iets in het vooruitzicht wil hebben

Beps helemaal bont en blauw geduwd door het echoapparaat nu afwachten
Bloem een dagje lekker vrij gehouden
Toos waar haal je het geduld vandaan zou niets voor mij zijn, als ik een trap zou krijgen, gaf ik er gewoon een terug echt, ik heb zo’n vreselijk ontzag voor mensen die dat werk kunnen doen

en ja hoor er lag een rouwkaart in de bus, een oom van hubs overleden, 90 jaar dus een mooie leeftijd maar toch, alles komt weer boven

Van de meiden verder niets meer gehoord, geen bericht is goed bericht hebben we afgesproken, we hebben allemaal een beetje anti telefoonziekte, die telefoon is vaak genoeg gegaan met rot berichten en schrik reactie’s vandaar dat we een beetje telefoonstilte houden

Tlr gaaf meis lekker ff eruit, en sfeertje proeven, wel vermoeiend lijkt me

@Viva: t komt er vanzelf uit allemaal… stap voor stap… :kus: en wat de meiden betreft… Geen bericht goed bericht… laat ze maar lekker genieten toch!

Ikke ben op… moe … muf…duf… slaapie??? mmmm

Beps strak plan slaapie doen, ik doe denk ik ff met je mee