nou vind er nog niet veel aan hoor die voetbal, misschien dat het nog veranderd, of dat ze tactisch spelen, laten roemenie winnen en dan ligt frankrijk en italie eruit
ola
wij weer thuis, al een tijdje, maar ikke moest ff een slaapje doen…
t was lekker weer, al was t af en toe wat fris als het zonnetje weg was.
iedereen nu aan de voetbal, al lijkt de wedstrijd frankrijk-italie me leuker…
alles goed met iedereen? heb niet bijgelezen…
@Bloem: Ja hoor alles goed hier! ![]()
@Viva: Nou, ik vind er ook de ballen niet aan met dit elftal. Sorry hoor!
ik nok ermee voor vanavond, iedereen nog een fijne wedstrijd, en voor straks slaapse
@Viva: Wel fijn voor je vader en voor jou weer even een last minder inderdaad.
Nou weltrusten hoor. :dag:
@viva, slaap lekker :dag:
@ roanna, lekker een middagje in het ziekenhuis doorgebracht… daarom heb ik er ook zo’n hekel aan! juk… maar goed, goed nieuws is altijd beter dan slecht nieuws… nu maar hopen dat kokkie gauw iets hoort.
Bloem: Ja ik hou er ook niet zo van om daar te zitten, maarja soms is het even niet anders. En dan dat arrogante gedrag van die arts.
Maargoed, ben als het goed is, er weer voor een jaar vanaf.
Heb jij het verder nog wel leuk gehad vandaag en hoe vonden je gasten het? Hoelang blijven ze nog?
Hee, ik mis Beps d’r commentaar bij het voetbal! :paranoid:
ze gaan zondag (pas) naar huis
ik vind het erg vermoeiend. en t kind vond het niet zo leuk allemaal. of te eng of te stom of te groot of te hoog of whatever… nou ja, nevermind…
@ roanna, ik krijg soms wel eens ruzie met die artsen omdat ik te veel vraag in hun ogen, maar ze zitten wel IN ME TE KIJKEN, dusseuhmm do you mind… dan heb ik t recht om dingen te vragen,
maar arrogante artsen zijn erg vervelend…
En ach Bloem, laat mien kokkie deze laatste werkweek bij de boer maar ff afmaken en ook het EK voetballen maar. Ons voorjaar is nu toch al naar de kl*ten.
We gaan als we deze week niets horen, volgende week even aan de bel trekken over het hoe en wat.
1 - 0
**Pfff dachttie nooit kwam…vind het ook niet echt aktievol… lijkt wel op mn pijnaanvallen, als je het niet meer verwacht komt het vol opzetten!!!
Nou goed, ik dus geen compie, nu ff snel op de grote gestapt nu hubbie Aiji aan het legen is…:lol:
Tot morgen, ik ben nl vanaf nu nuchter…dus ga maar snel slapen hahaha**
Jee Bloem, dat is jammer dat hij het niet zozo vond. Maar oke, die kinderen heb je. Zoals jij hem omschrijft, lijk het me een intelligent kind.
Inderdaad lijkt me dat wel erg vermoeiend ja. Een week is dan wel erg lang. :biggrin:
@ beps slaap lekker!!
@ roanna, idd als je toch pas einde van de zomer aan de beurt bent kun je het beter nu weten, misschien toch nog ff-kes weg? strax kun je in september ookal niet …
ikke ga de computer weer tijdelijk afstaan…
Jammer Beps. Het gaat vanavond niet zo als gewild dus.
Weltrusten en sterkte morgenochtend hoor! :kus: :dag:
Nou, dan ga ik ook maar. Weltrusten meiden en tot morgen weer. :slapen: :dag:
slaap lekker roanna :dag:
toch nog 2-0 en de italianen door, toch nog…
Zo dat hebben we ook weer gehad…zo mn tandjes maar eens doen, en dan zonder iets in te slikken…:hihi:
Tot morgen, en dan gaan we weer een nieuwe dag aflopen…
Beps slaap lekker en veel sterkte morgen
Bloem beetje jammer dat de kleine het niet zo leuk vond normaal is efteling toch eigenlijk altijd geslaagd
Dames ik hou het ook voor gezien, s;aap lekker allemaal en tot morgen
ikke kom ook nog ff goede nacht zeggen…
2 0 mooi…maar niet echt een boeiende wedstrijd…!!
slaap lkkr allemaal…en tot morgen…xx
okey
slaap lekker allemaal
:dag:
Goedemorgen,
Saaie wedstrijd gisteravond,zal zaterdag wel anders zijn.
Bloem,jammer dat het jochie de efteling niet leuk vond,vandaag nog plannen of een rustdag?
Beps,sterkte.
Marion,druk met de beestjes?Tis zo stil.
Fijne dag allemaal