TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

http://www.wierda-scootsandbikes.nl/catalog/images/PiaggioZipZwart04.jpg

alleen de spiegels ff wegdenken!!

Hi Cyn welkom terug !!!Wat een gave scooter, leuk hoor
En fijn dat je ook een leuke vakantie gehad hebt in Bulgarije. Waar was je precies geweest Ik ben in Albena geweest

Zonnestrand, Goudstrand, Nessebar, Duni en Sozopol… Bijna overal dus… Maar Albena hebben we niet gezien…

Cyn,gave scooter hoor nu nog hopen dat het weer ook gaat meewerken.Ach ja met mij gaat het de ene dag beter dan de andere.

TRL: Ach zolang het voor mij maar droog blijft… Dan is het gewoon te doen!!!

En weer op naar het volgende reisje:vak01:
Trl:kus:suc6 vanaaf !!

Zo ben weer een btje bij de mensen…
Maar het zitten wil niet helemaal lukken dus…
**
Wil me sparen voor vanaaf…
Oh ook zo iets… moet ik morgen voor de echo…moet ik NUCHTER(geheel, niets eten of drinken…) vanaf… 22 UUR… Kan niet eens een borrel op de overwinning nemen!!!

@Cyn: lekker hoor, geniet er maar van…**

Beps gaat nog niet echt lekker he meissie en nu hou je je nog wel zo rustig, maar goed dat de voetbal vanaaf niet echt spannend is dan;)
Hopen dat er bij de echo iets uitkomt hoor

Beps: jeetje nog steeds zoveel last??!?! Sterkte vrouwtje!!! :kus:

Haha nou dan ga ik ook maar over op oranje!

@Cyn: Is nu ‘traditie’ op speeldag, dan schrijven we zoveel mogelijk in oranje, voor good luck zeg maar…
Last last…het is gewoon stinkend irri… En af en toe een aanval… Lijkt wel voetbal tegen duitsland hahahaah

zo me ook weer home…

@raak…basel…lijkt me een gewelidge sfeer…!! jij krijgt iig een super weekend…!!
@beps…balen…nuchter moeten blijver…zeker nu
@cyn…welkom terug…goed naar je zin gehad zo te lezen…volgende reis alweer op de planning en n nieuwe scooter…!!

dadelijk maar eens aant eten beginnen :frowning:

Goedenmiddag.

Heb ik me eigen daar druk voor zitten maken! :finger: Alles was goed, voor zover goed te noemen is. Die scan zag er niets anders uit als in 2001, zelfs hier en daar nog ietsje beter.

*** Ik ben zelf helemaal niet over die paecemaker begonnen, want per slot van rekening was dat toen een andere arts. Vond mijn arts alleen erg zakelijk nu. Ik zei tussen neus en lippen door, dat ik tussendoor nog even in het andere ziekenhuis had gelegen. Hij keek alleen even op zijn scherm en zei …oh ja. Verder niets. Niet vragen hoe of wat. Ik dacht bij me eigen… krijg de scht. Hier had ik ook wel alleen even voor kunnen bellen en niet in de rats hoeven zitten.*

Moet wel hogere dosis cholesterolverlagers gaan gebruiken, dat was het enige dus.

Maargoed, over 1 jaar terugkomen voor weer fietstest en controle. Ik was allang blij dat ik hier weer zo mee weg kwam en dacht zo van…mmm over een jaar terug komen… dan ben ik alweer 2 x keer op vakantie geweest. :unibrow: Nu kan ik in ieder geval alle aandacht en energie voor mien kokkie gebruiken binnenkort. (hopenlijk)

@Cynthia: Welkom terug. Dus toch geen Peuge. Wat is dit voor een dan? Ik vind die ook mooi. Wel zonder helm toch?**

Zo, he he. Wat een zucht! :unibrow:

@Raak: Oh meid, heerlijk zeg. Zomaar weer ff een weekendje Basel geboekt. Gaaf!!

@Beps: Dat is een tegenvaller dan. Gelukkig dat het vanavond nergens omgaat, dus hoef je je eigen niet zò op te winden. :slight_smile:

@Filiz: Wat je zegt. Als het je daar niet bevalt… bijna alle dagen gaat er wel een vliegtuig terug, maar daar gaan we maar niet van uit. Het zal vast wel goed gaan. :thumbsup:

Ikke ook even achter de hapjespan.

Laterssssssss

@roanna…n zakelijke arts…maar gelukkig niks verslechterd…zelf hier en daar iets beter!!! nu weer over n jaartje

Roanna,gelukkig dat alles goed was,maar wel een zakelijke arts dat is nooit zo leuk.

Ook bij mij was alles goed,moesten wel ff zoeken,voordat we het hartje konden horen,maar dat gebeurt wel vaker zei ze.Verder vroeg ze nog hoe het ging en hoe de vakantie was,nou ja toen schoot ik dus weer vol pffffffffff…
Net lekker gegeten bij me paps en mams en dan zo op naar vrienden om de wedstrijd te bekijken en ff kijken of ik misschien nog iemand mee kan krijgen naar Basel…Kreeg net een mail binnen van een busreis naar Basel zonder toegangskaart,maar de sfeer daar lijkt me al geweldig.

Succes allemaal vanavond…

@TRL: Cker doen!!! GA!!! Geniet!!!

**@Roanna: Wat een sof zeg… ik begrijp je helemaal!!! En is er al iets bekend voor kokkie?? **
Want als dat dan ook geweest is… GO GIRLLLLLL

Ik zit weer met de laptop, tv aan… en ben er bijna klaar voor…
straks de stokbroodjes bakken, hapjes klaar zetten, want tot 22 uur mag ik EN DOE IK DUS OOK ZUIPEN EN ETEN :lol:

@trl…gelukig dat met jullien 2tjes alles goed is :wink:

@ll…fijne avond…en veel kijk plezier…ikke dadelijk naar het cafe om te kijken

Hello, me ready !!! Nou die 11 op het veld nog, maarre zal wel goedkomen zeker
Roanna en Trl : alles weer kits bevonden, gelukkig maar hoor
Beps : zit al in de vr.et en z.ip-stand, hoop dat de vervelende aanvallen maar nu ff wegblijven he. Dan kunnen ze je een fijne avond alvast niet meer afnemen toch
Filiz : veeeeel kijkplezier in de kroeg
Dames, begin met een koppie koffie en eindig met een …!!!hahaha, veel kijkplezier voor iedereen

Welnee Beps. Nog niets bekend. Ik hoorde vanmiddag van een mevrouw waar de man van in het ZH lag, dat hij al 8 weken in het ZH ligt te wachten tot hij aan de beurt is na 2 hartstilstanden en reanimatie’s. Ze weten nu nog steeds niets en hun werd gevraagd of hij eventueel ook wel naar Zwolle wilde. (Zou eerst naar Nw-gein) Ze zei, dat het haar en haar man niets uitmaakte, als hij maar geholpen wordt. Nou, dan kun je wel nagaan dat kokkie nog langer zal moeten wachten, omdat hij geen urgentie geval is. Ze denken er niet aan, dat je zelf geen enkele afspraak kunt maken en daar baal ik zo van.
**
*@TRL: Oh fijn meid, dat alles met jou en het kindje goed is. Inderdaad gebeurd het wel vaken dat ze even moeten zoeken naar het hartje. Had ik ook weleens en toen deden ze dat nog met zo’n luistertoeter. :wink: Kun je nagaan hoe moeilijk dat horen was! *
**
*Nou meiden… zet 'm op vanavond he! *

Roanna meis gelukkig een goede uitslag, en lekker boeiend hoe die arts doet, de uitslag is veel belangrijker, trouwens zou toch ff bellen voor kokkie want van dat wachten daar krijg je een sik van

Beps klaar voor de aanval (ja die op tafel dan he, eetse en drinkse tot 22 uur)en natuurlijk die op de tv

Filiz hoofdbrekers of het wel of niet goed gaat, logisch hoor die gedachten

Tlr idd zoals Roanna al zei, wij hadden toen der tijd een houten toeter, en maar porren met dat ding om het hartje op te zoek, was ook zo prettig tijdens de weeen een steenharde buik, en dan dat k*tding erin porren, tegenwoordig gaat het allemaal wat makkelijker, en jou kleintje is nog zo mini dat het alle ruimte heeft om heen en weer te zwemmen dus als ze links met dat ding zit, zwemt het lekker naar de andere kant om daar dan te wachten tot er weer druk op die kant van je buik komt, en dan wederom de 10 cm vlinderslag naar de andere kant

meiden zijn we er klaar voor allemaal klaar voor het fluitsignaal

werd trouwens vanmiddag gebeld door de zorgverlener, paps krijgt vanaf volgende week woensdag om te starten 1x per week hulp in de huishouding weer een beetje van mijn schouders af pffff