good mornink oranjes!!
hoe is het hier allemaal?
TRL weet niet wat ze kan verwachten bij de verloskundige
Beps heeft last en weet niet hoe ze moet ‘zijn’
viva ookalweer aan t werk
en marion nog ff hoi komen zeggen
ikke ook hoi zeggen, ff wat drinken halen en dan naar de efteling. lekker zonnetje erbij! hopelijk is het rustig!!
Goedemorgen allen.
** Zie, ik had me toch niet helemaal voor niets zorgen gemaakt Beps? Het ging gisteravond dus niet goed! Maar gelukkig klink je nu al wat beter. Doe kalm aan hoor!
** @TRL: Ook al voor controle. Ik ook dus. Hi, hi.
** @Marion: Ahhh… helemaal Remi zitten wezen. Je hebt het ook altijd zo druk he! Maar als dat alles weer achter de rug is, toch maar even lekker die vakantie in Side pakken hoor! :biggrin:
** @Bloem: Nou, mooi weer of niet dan? Het wordt vanmiddag zelfs windstil. Enjoy :zon02:
**
*@Viva: Ook alweer op het werk. Is alles weer onder controle daar op je werk? Kun je het weer bijbenen? :biggrin: * O ja Viva, heb hier en daar nog even gekeken voor die verzekeringen, maar zo’n bromstscooter wordt hetzelfde berekend als een brommer. Die echte scooters van 45 km , die zijn inderdaad een stuk duurder in de verzekering. Maar die ik zou willen kopen, is er een zonder helm.( 25 km)
** Verder wil ik iedereen alvast een fijne dag wensen. Tot vanavond bij het voetballen weer. Of misschien al wel wat eerder. Heb een bietje drukke agenda vandaag.
**
*Ga nu ff shouweren. *
oke dat is nog te doen dan Roanna
Beps doe kallum aan
Bloemmie veel plezier bij lange jan
hierzo mega mega mega druk, collega op vakantie dus ik alleen, en zit volop in de tentamenperiode blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nou ja gaat de dag lekker snel
@bloem…veel plezier vandaag in de efteling…!! @beppie…balen toch die pijn!! ik hoop dat er zo snel mogelijk ergens een uitslag van komt, zodat er iets aan gedaan kan worden…!! @viva…al aan de arbeit… werkze @toos…gelijk heb je…!! waar maak je je nog druk over…over 3 dagen zit jij lkkr aant strand…!! @marion…laat geworden gister met de boeken @linda…vandaag in het oranje aant werk…
ikke vandaag nog ff naar school om 2 andere presentaties bij te wonen…daarna auto overschrijven…
enn idd dan ben ik klaar voor vertrek…alleen nog mn koffer(s)
Mogge Dames, er zijn al een paar prima updates gegeven, sluit ik me graag bij aan.
Alle mensen met klachten en klachtjes : beterschap en suc6 bij de uitslagen.
Alle drukke werkenden : hou het cool:p
Alle mensen met een vrije dag : genieten:zon02:
Ikke hotel geboekt in Basel : zijn er van vrijdag t/m zondag !!!
We schreeuwen ze gewoon naar de halve finale toe. Hoop tegen de Russen, was er in 1988 ook bij en moet zeggen : is voor herhaling vatbaar:teeth:enne die Russen zijn toch al niet mijn favoriet:unibrow:
@raak: twee neefjes van me zijn afgelopen zijn afgelopen vrijdag in basel geweest ze vonden het echt super om mee te maken heb t idee dat ze komend weekend weer willen gaan
ja…'t schiet idd al erg op…kijk er uiteraard wel erg naar uit…maar soms denk ik ook>>maak ik de goede keuze…?
andere keren hoef er maar n droevig liedje op te staan, of n lief kaartje van n vriendin in de bus te liggen…en barts ik volledig in tranen uit…
ach ja…zal wel allemaal goed komen
en zo niet…dan ben ik snel terug
Raak,gaaf naar Basel zeg,en ook nog een hotel kunnen regelen top,lekker tussen de andere supporters op het plein.
Filiz,is ook spannend je laat hier alles achter en een nieuw leven in Turkije,maar zal vast allemaal wel goed komen en zoals je zegt zo niet dat ben je zo weer terug.
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ? Cynthia: 12 juli - Rome!!
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Cyn,welkom terug.Nog voetballen kunnen kijken in Bulgarije?En weer een nieuw reisje geboekt lekker naar Rome dit keer,ga je alleen???Wanneer krijg je je scooter?Fotootje?
TRL: Ja we hebben de voetbal in het Heineken huis gekeken… Wat een mega feest!!! Echt geweldig!!! En Rome ga ik met mams heen… even een 5daagse steden-tripje…
Scooter komt denk ik volgende week… En zal even een fotootje zoeken