@bloem: veel plezier morgen in de efteling
@Linda: Ik ben altijd lief voor roanna:biggrin:
Mar weer terug, is ook snel gegaan. Hoop dat je het naar je zin hebt gehad
Ik ga ook slapen tot morgen allemaal
@toos: weet ik toch wel, was maar een geintje haha
Hoi allemaal, even weer een berichtje van mij.
Heb heerlijke vakantie gehad, met grote verrassing! Nl. maandagochtend verleden week stond opeens vriendinnetje voor de deur in Marmaris, maar dat wisten sommigen van jullie al, heb ik begrepen.
De hele geplande reis is goed gegaan, en ik vind het heerlijk, zo alles op eigen gelegenheid doen. Raak inmiddels al aardig verslaafd aan het door Turkije reizen met de bus.
Maar in marmaris zijn is ook geweldig, hoor. Heb mezelf verwend met een mooie leren jas, en heb m’n ouwe trouwringen ingeruild voor een mooie nieuwe gouden ring.
Me very, very happy!!!
Ben ook al een week of 3 officieel gescheiden, maar dat wist ik pas toen ik terugkwam van vakantie, maar dat maakte niet uit. Heb toch wel m’n scheiding gevierd, hoor.
Ik heb net een poging gedaan om bij te lezen, maar dat lukt me niet, ik hoop dat het met iedereen goed gaat, en dat iedereen een hele fijne vakantie heeft, die gaat, of nu weg is.
Ik kan er weer even tegen, tot oktober ofzo.
En morgen lekker voetbal kijken, met de laatste oranje wedstrijd zaten we in het vliegtuig, vrijdagavond, dus helaas grotendeels gemist. Alleen het eerste halfuur gezien op het vliegveld van Bodrum.
Hopen op een mooie uitslag, XXXX CanSu
@mierre: welkom terug!
ola
@ cansu klinkt goed!!
ikke ook slapen, moet nu de pc delen he?
dus tot morgen weer :dag:
En daar zit ik dan Remy te wezen.
Druk geweest vanavond, moest een heel boekwerk bijlezen.
Mar weer terug, verrassing van vriendinnetje gehad in Marmaris.
Viva een ara gekocht voor pa, druk met de baardagaam en de sprinkhanen.
Beps weer pijnaanvallen
Voetbal, oranje shorts en oranje inkt.’
Bloem een leuk weekend gehad met vriendin en Max. Nu aan de drank en morgen naar de Efteling. Zal lekker gaan met een zwaar hoofd de achtbaan in.
Roanna morgen naar het ziekenhuis voor de uitslag van de scan. Duim voor je dat alles goed is.
Toos op gesprek bij de manager morgen. Hopelijk neemt ze je wel serieus.
En toen was het leeg in mijn koppie. Tijd voor mijn bed!!! Morgen weer naar kantoor. TRUSTE!!!
:zon02:
Goedenmorgen
Gisteravond met giga pijn naar bed gegaan…
**
**
We hadden m van een oud vrouwtje, en die had hem al eea geleerd…Wij hebben er geen nieuwe dingen meer in gekregen…
**Heb bijgelezen, maar ben nog een btje niet aanwezig. Morgen dus de echo van mn buik, en anders terug naar de HA om die ademtest aan te vragen.
Meld me vandaag nog wel**
Morgen,
Even snel ben een beetje laat.
Mar,Welkom terug.
Bloem,veel plezier in de efteling.
Beps,wel wat kunnen slapen of was de pijn te heftig.
Viva,paps verwend met een ara lief hoor.
Wens iedereeen een fijne dag.
Ik eind van de dag eerst naar de verloskundige en daarna voetbal kijken met de vrienden.
**Toos: 20 juni - **Turgutreis:TURKEY:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@TRL: Geniet van straks… Ff luisteren naar je kleintje!!! En een fijne avond!!
Ik heb geslapen, maar niet veel. De maagsapbinder hielp wel, maar niet veel, en ik weet niet hoeveel ik van deze slikken mag…
goedemorgen meiden, ik al weer aan de arbeid
Beps probeer eens cola light uit de fles te drinken met heel veel valse lucht erbij, dan kun je goed opboeren, ook 7up helpt daar tegen.
Goede morgen …
@Beps
Weer veel pijn gisteravond!! Hoe is ie nu?
@TRL
Vanavond het kleintje luisteren … geniet!
Ik weet niet of ze ook weer gaan luisteren,is controle geen idee wat ze gaan doen dan
**@TRL: Voor zover ik weet(hihi, nooit zwanger geweest he!) doen ze alles elke keer… bloeddruk, luisten, voelen, buikmeten en wegen… Gewoon kijken of jij en de kleine goed groeien en gezond zijn en blijven!
@Viva: Het boeren is niet alles… maar de pijn bij mn rug, mn slokdarm ed…gewoon van de ontsteking…BLEHHHH**
klopt altijd alles weer controleren
balen Beps
@Viva: Komt wel goed… nu ist rustig. Alsof er een giga band om je maag/ribben zit… Die druk, spanning is af en toe ondragelijk. EN dan komt de zijkant van je lijf erbij, bij je ribben… pffff Maar goed, genoeg geklaagd, nu maar eens aan de slag hier (ofzo, nergens fut voor!)