hihihihi Beps, waar had hij dat van geleerd dan scheten laten:teeth:
Linda hyves stagneert nu ook bij mij hoor, hij wil gewoon niet inloggen
Inderdaad heb je er wat rotzooi van, maar onze ervaring (dwergpapagaai) is, om en nabij de kooi wel troep, maar verder vond ik het altijd nog wel mee vallen.
Ja, als hij eruit kan en mag, dan heb je alles eronder zitten. Maar ach, als je graag voor zo’n beestje wilt zorgen, maakt je dat vaak niet zoveel uit.
Als je een beest wil, maar geen rotzooi, kun je het beste en goudvis nemen.
Heb je haast nergens last van.
Haha… En wij hopen op nog een hondje volgend jaar… Dus nu al sparen… Ze komt volgend jaar hopelijk rond deze tijd, dus met ruim 100 euro per maand kan ik het net redden… Het hondje dan. Niet alles wat erbij komt!
wil ook wel graag een huisdier maar weet niet of die er ooit zal gaan komen ivm mijn allergie
Maarja Beps, je hebt er dan wel weer plezier van en nog een hondje erbij is jullie wel toevertouwd. Wat kost tegenwoordig nu geen geld? :drugged:
Zou je er eigenlijk eerst een proef moeten hebben. Ik weet niet wat je wel zou willen?
Roanna alles kost geld zelfs zonneschijn, want hier krijg je die nauwelijks dus moet je weg om het te halen
Linda zoals Roanna al zei een goudvis, die geeft geen allergie
@viva…wat een mooi beetje hey…!!
@linda…ook hier geen problemen met hyves
@marion…ik heb het gemist denk ik…maar welk hotel is het geworden.?
offfff een baardagaam, die haart niet en die stuift niet dus zou ook nog kunnen
Filiz grand prestige in side mega mooi
@Filiz: Grand Prestige in/nabij Side.
:unibrow: :unibrow: :unibrow:
maar ook een baardagaam is duur, een terrarium waar griezeltje in zit 450 euro, en dan ook nog 60 euro aan calsiumzand, 12 uur per dag een uv lamp aan, anders krijgt hij het koud, en dan 3 bakken met grote sprinkhanen, en krekels in de week, aangevuld met fruit (wat het kreng niet wil eten) en dan ook nog mineralenpoeder, en kalkpoeder dus tel maar uit, een bak sprinkhanen kosten 5 euro
dan de aanschaf van het beestje nog een 50 euro
Roanna 2 zielen he
@Viva: Liet de foto net aan mien manneke zien. Super vind hij. Hele mooi vogel. Heeft J, mij zwager dus ook. ![]()
Beps neem je dan weer een sesambolletje
ja hij is mooi hoor Roanna, zitten ook cites papieren bij, ze zijn beschermd
@marion: hotel ziet er goed uit