neefje heeft ook een puppy gekocht wat een schatje een beagle, hij heet frankie
http://www.thepetdirectory.us/Dogbreeds/beagle2.jpg
echt een droppie
Heb vanmiddag ook nog effe folders gehaald voor een scootertje voor mezelf. Komt ook omdat ik het nu zo zat ben dat die K*Tbussen niet rijden hier. Ben ik daar niet meer afhankelijk van.
Besteed ik mij zonnegeld daar wel aan en dan eventueel in het najaar maar een goedkope lastminute. Heb ik misschien wel 2 vliegen in 1 klap. :o
Oh, zo weer voetballen.
Ohhhhhhhhh… wat een poepie. :biggrin:
Roanna, waarom neem je geen snorbrommer, hoef je geen helm op, een scooter is zo groot!!!
ohhh…wat een lekkertje…!!
@roanna…brommertjes zijn ook zo fijn…!! je staat er nooit mee in de file, en je betaald je niet blauw wanneer je ergens parkeerd…
http://static.marktnet.nl/adimg/sp3/1596314-80af-300x266-f.jpg
zo een heeft Damber nog te koop
enne Roanna, jij bent de 35 al gepasseerd, dus betaal je geloof ik voor bovenstaand modelletje iets van 85 euro verzekering per jaar
Die bedoel ik dus niet. Ik bedoel dus een bromscooter, waarbij je geen helm op hoeft. Zal ff zien voor een plaatje ergens.
o jee oostenrijk duitsland, 15 seconden bezig en al een overtreding, niet te geloven
**Toos: 20 juni - **Turgutreis:TURKEY:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
wat n mooi hotel van marion…!!
@viva…leuke brommer…!! al heb ik die altijd het gevoel dat ik ga vallen wanneer ik door n bocht ga…kwestie van wennen denk ik…
@roanna: ie die van damber niet wat voor jou?
op welke zender is nu eigenlijk de andere wedstrijd te zien…? aangezien we er 2 op het zelfde tijd stip hebben…
welke wedstrijd gaan jullie vanavond kijken ikke denk ik die van duitsland
@filiz: gister was andere wedstrijd op ned 3
Ik heb schik van deze.
http://www.scooterland.nl/images/scooters/Peugeot%20V-Clic/thumb-Peugeot%20V-Clic%201.jpg
@roanna: die is wel erg gaaf moet ik zeggen
Roanna die is heel mooi, maar je betaald een godsvermogen aan verzekering
Dat ga ik zo ook nog even uitzoeken wat dat kost.
Zo’n brommertje als van Damber heb ik vroeger (voor de oorlog) altijd gereden, toen ik ben gaan werken in het begin. Had er altijd wat mee. Dan weer de bougie, dan weer de ketting eraf. Pffffff …je moet er wel zelf een bietje verstand van hebben en handig zijn.
:wub:Goeieavond,
Vanmiddag gesprek gehad, precies gelopen zoals we dachten. Arts en teamleidster aan alle kanten ingedekt, zou er haast op neer komen dat wij tekort geschoten waren. Gewoon verspilde energie dus. Maak me er niet meer boos om, nog een avond en dan even een poosje niks. Nog even wezen shoppen, zonnebrand gekocht, heb een schoenentic dus ook die gekocht.
@Viva: Mooie vogel hoor en als paps er gelukkig mee is, is het goed he. En wat lieffie van een hondje
@Marion: Mooi hotel, blijf voor je duimen.
@Beps: Vraag om een ademtest, kan via de HA. Bacterie kan de oorzaak zijn van een ontsteking aan het maagslijmvlies of slokdarm
@Filiz: Dubbel gefeliciteerd. Geslaagd en auto verkocht. Kan niet beter
@Roanna: Is wel k*t dat het allemaal zo lang duurt. Moest je nou morgen of woensdag zelf voor de uitslag?