oeffffffffffffffffffffffff errug groot sollie
nou ja hebben we geen bril nodig om te kijken
@viva: wel groot haha maar wel erg mooi
Hebben jullie ook problemen met hyves?
nee Linda geen problemen met hyves
probeer al 1,5 uu in te loggen ene keer lukt t wel maar kom dan niet verder of kan helemaal niet inloggen
@Marion en Viva: Dat scheurtje dat wisten we al. Dat is de vorige keer ontstaan. Maar dan ik steeds een ontsteking heb, en dat maagzuurremmer niet helpt, daar baal ik van. Ik wacht het wel weer af. Net weer een giga aanval gehad, en nu is het wel minder, maar niet weg…
@Viva: Leuk beestje… en paps weer iets om voor te zorgen, de man is dan ook niet zo alleen…
MAAR die krengen geven zo een troep in huis, dus jij hebt niet alleen krom gelegen dat beest te kopen, maar ook om de omgeving schoon te houden haha
Beps heb net bericht zijn huishoudelijk hulp is toegezegd, hij wordt ingepland, ach maakt het uit, echt mijn vader was net een klein kind hij glunderde gewoon, vind het zo’n mooi beestje, en heeft wat op tegenaan te kletsen en dan komen wij en haal ik gewoon de stofzuiger door de kamer, lekker belangrijk allemaal.
en ja die aanvalllen die jij hebt, had mijn moeder ook, dan zat er lucht onder in haar maag, en kreeg ze het er niet uit
Marion een giga hotel, mooi hoor maar wel ping ping zag hem bij to*rmax 2000 euri voor 12 dagen met zijn 3tjes
kan er nu iets meer mee kan wel mijn krabbels weer lezen verder nog niet geen mensen uitnodigen
@Viva: Ik zal het maar niet aan mij manneke laten zien, die vind vogels geweldig. Hopenlijk krijgt je vader er veel plezier van. Als het nog een jonkie is, kan die 'm nog vormen. Heel mooie vogel hoor!
Oh meid schei uit. Ik had al 10 x keer op vakantie gekunt. We hebben met elkaar afgesproken, als we deze week niets horen, dat we dan zelf maar eens aan de bel gaan trekken. Ik word hier kotsmisselijk van. Denken helemaal niet aan de mensen die thuis zitten te wachten. Kijk, mien manneke heeft nog zijn afleiding, door bij die boer te werken, maar hoeveel zitten er niet thuis in spanning te wachten? :mad: Maargoed, het zij zo.
Hopenlijk aan het eind van het seizoen nog ff een weekje weg. Kijken maar, hoe alles gaat verlopen.
Van je hela, hola, hou er de moed maar in. :biggrin:
by the way ik hou helemaal niet van vogels hoor, en coco (zo heet hij/zij) heeft mij al gebeten in mijn hand, toen ik hem of haar uit de doos haalde om in de kooi te zetten, natuurlijk het beestje was helemaal over de rode, uit een grote voillere, in een doos, in de auto, in de kamer bij mijn vader en toen weer in de kooi, veel te veel indrukken, maar toch hij heeft mij al gebeten, niet door hoor, maar het knijpt wel lekker
Roanna, wat die vogel kost, je kunt er een week van op vakantie allinclusive
@Linda: Ik geen idee. Ik zit niet op hyves … dus. :unibrow:
@viva: wist niet dat die vogels zo duur zijn
@roanna: nee jammer dan had ik als mijn vriendje kunnen uitnodigen/toevoegen
@Viva: Ik weet er alles van, wat ze zo ongeveer kosten. Mijn zwager hier in de straat, kweekt dergelijke vogels.
ach ja nou ieder zijn meug, ik ga liever een weekje weg voor hetzelfde geld, maar ja mijn vader gaat nooit weg, doet niets en geeft voor de rest geen geld uit, dus dan komt het op hetzelfde neer nietwaar,!
Hyves werkt bij mij
Wij hebben een grijze roodstaart gehad, en weggegeven omdat het lieve schatje de hele kamer tot een puinhoop schopte vanuit de kooi, het kreng kon schelden, scheten laten en hubbie roepen voor koffie, terwijl ik niet eens thuis was…hahaha Hij was wel lief hoor, maar die rotzooiiiiiii :retard:
trouwens een hondje kost ook een vermogen, en dan moet je ook nog hondenbelasting betalen