Hallo meiden ben ik ook nog even op de valreep
Kaylo ben te laat maar ik had je al een fijne vakantie toe gewenst maar doe het nog maar een keertje
Damber gisteren wel gezellig gehad, maar geen click ofzo, aardige jongen niet meer en niet minder
vandaag paps opgehaald koffie en gebak opgedient daarna de meiden naar schiphol gebracht, met paps naar de spottersbaan bij de gele m geweest, ijsje gegeten en koffie gedronken, die man had het zo naar zijn zin, even zinnen verzetten… hij vond het heerlijk, heb hem om half 6 thuis weer afgeleverd, hubs en ik door naar de egyptenaar om te eten, toen naar een verjaardag van neefje geweest
Damber belde net, stond op het internet dat ze om 18,33 uur waren vertrokken, niet dus transavia he om half 8 stonden ze nog aan de gate, een bagger vlucht, heel veel turbulentie en een halve noodlanding volgens haar gehad, maar ze was veilig aangekomen op Heraklion.
Tlr een buddag achter de rug, meis dikke knuffel voor jou (alles komt heus op zijn pootjes terrecht)
Marion misschien toch naar Side, vertel welk hotel heb je op het oog en wanneer ga je misschien weg…
Beps helemaal brak van lange dagen, volgens mij moest je rustig aan doen
Bloemmie friesland onveilig gemaakt, maar toch met een geweldig kind aan de stratego, met handen en voeten werk omdat hij je niet kan verstaan.
Toos nog 2 dagen aan de crock en dan ook lekker richting turkey
Roanna kippetjes gegeten, vind het zoooooo lekker he, maar dat restaurant zit hier niet echt in de buurt ja wel in den haag hoor, maar is voor mij 18 kilometer rijden om er te komen
ikke morgen aan de arbeid, zal wel druk worden allemaal tentamen doen, en alle opleiding tegelijk en collega gaat morgen voor 2 weken naar corfu, en heeft daarna nog 1 week vrij, nou ik mag niet meer werken dan 20 uur en dat doe ik dan ook niet, jullie weten nog wel he, zo flexibel als een stalen duur, voor mijn part stapelen ze het werk op tot boven mijn beeldscherm, jammer dan niet voor mijn leidinggevende hoor maar voor de organisatie hihihihihi