TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

@Kaylo
De koffers al ingepakt las ik … je bent er klaar voor. Nu nog wachten tot het vliegtuig voor komt rijden :wink: en dan op weg naar Turgutreis. Drie weken er tussenuit … wat een zaligheid!!!
Even niet treinen maar lekker aan het water bij jullie vrienden van de watersport. Trainen wat je geleerd hebt op de turkse les.
Maar vooral genieten samen met je ventje :nod:

heel veel plezier

http://www.tatilalani.com/images/otel/resort/aegeandreamresorthotel/1.jpg

in Turgutreis

@de rest
Jullie komen straks aan de beurt meiden!!! Ben net pas klaar met het werk en moeten nog op bezoek bij 2 vaders.

Kaylo,heel veel plezier in Turgutreis!!!

:turkey:Kaylo : 16 juni - 7 juli - Turgutreis:TURKEY:
[SIZE=5]:turkey:Toos: 20 juni - [/SIZE][SIZE=5]Turgutreis:TURKEY:[/SIZE]

Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

@Kaylo: Veel plezier gewenst in ADR!!! En kom maar lekker bij!!!

Ik moe, nu hapje eten…
Tot later ofzo…

lekker rustig hiero
zo kan zelfs ik het nog bijlezen!
vandaag was een heerlijke dag… zonneschijn, lekkker lunchen, daarna naar Thialf om mn noorse vrienden te zien schaatsen… lekker donker en k-k-koud!! nog leuke bekenden gezien…!! :smiley: daarna lekker turks gegeten en koffie gedronken in het zonnetje!!

@ beps, ja hij is echt vreemd… netjes, lief, zelfstandig en gewoon grappig. maareuh,mmm nee dit exemplaar is zeldzaam, dat besef ik maar al te goed…

ff snel n berichtje van mij…
nog niks bijgelezen…sorry…!!
maar wilde kaylo even n fijne vakantie komen wensen…

[EMAIL=“dus…@kaylo…h”]dus… @kaylo…heel veel plezier in turkije…!!!

iedereen nog n fijne zondag avond…!!
dadelijk voebal :wink:

Wss al te laat, maar wil damber nog een hele fijne vakantie te wensen.

@kaylo: fijne vakantie, geniet ervan heb je nog een plekje over in je koffer haha

@bloem: hoelang blijft je noorse vriendin nog?

@linda, tot en met zondag
we gaan maandag terug naar brabant en willen nog naar de efteling. zoals het er nu uit ziet ‘moet’ dat dinsdag, want dat is waarschijnlijk de dag met de minste kans op regen… we zien t wel!

Bedankt voor de vakantiegroetjes allemaal ! Lief van jullie !!

Ben nu weg, tot 8 juli !!! :vak01: :vak01: :vak01:

Zo, wij ook thuis. Hebben ff bij de KF* een hapje gegeten en even later kwamen de kids met hun mee gebrachte spullen van de Ma*. Kokkie mooie Disne*sokken gekregen. (Hoe origineel) :unibrow:

@Bloem: Oh wat leuk wat jullie vandaag gedaan hebben. Morgen dus naar huis. Dat zie je inderdaad niet veel meer van die zoete kinderen. Heb jij mooi geluk mee dan. :smiley: Hi, hi.

Nou, ga nog lekker even genieten met je vriendin en zoontje, want het is zo weer voorbij.

Voor de rest heb ik niet veel te vertellen, want het is zo rustig overal. :thumbsup:

@Kaylo: :dag: :kus: :vak01: :dag:

@roanna, lekker slecht eten gehaald dus? wij hebben ook alleen nog maar slechte dingen gehad
dat kind heeft nog maar alleen friet gegeten en cola! hahaha… maar goed
t was idd een leuke dag
morgenochtend gaan we naar een training van de toppers kijken, lunchen en dan gaan kun zelf weer schaatsen…
we hebben echt mazzel met het weer gehad, gisteren ook.
kind is echt super cool, alleen kan niet met hem praten maar wel stratego spelen enzo, tis echt niet uit te leggen hoe cool hij is en zelfstandig en alles…
goed te doen voor mij dus :wink:

Hallo meiden ben ik ook nog even op de valreep
Kaylo ben te laat maar ik had je al een fijne vakantie toe gewenst maar doe het nog maar een keertje

Damber gisteren wel gezellig gehad, maar geen click ofzo, aardige jongen niet meer en niet minder

vandaag paps opgehaald koffie en gebak opgedient daarna de meiden naar schiphol gebracht, met paps naar de spottersbaan bij de gele m geweest, ijsje gegeten en koffie gedronken, die man had het zo naar zijn zin, even zinnen verzetten… hij vond het heerlijk, heb hem om half 6 thuis weer afgeleverd, hubs en ik door naar de egyptenaar om te eten, toen naar een verjaardag van neefje geweest

Damber belde net, stond op het internet dat ze om 18,33 uur waren vertrokken, niet dus transavia he om half 8 stonden ze nog aan de gate, een bagger vlucht, heel veel turbulentie en een halve noodlanding volgens haar gehad, maar ze was veilig aangekomen op Heraklion.

Tlr een buddag achter de rug, meis dikke knuffel voor jou (alles komt heus op zijn pootjes terrecht)

Marion misschien toch naar Side, vertel welk hotel heb je op het oog en wanneer ga je misschien weg…

Beps helemaal brak van lange dagen, volgens mij moest je rustig aan doen

Bloemmie friesland onveilig gemaakt, maar toch met een geweldig kind aan de stratego, met handen en voeten werk omdat hij je niet kan verstaan.

Toos nog 2 dagen aan de crock en dan ook lekker richting turkey

Roanna kippetjes gegeten, vind het zoooooo lekker he, maar dat restaurant zit hier niet echt in de buurt ja wel in den haag hoor, maar is voor mij 18 kilometer rijden om er te komen

ikke morgen aan de arbeid, zal wel druk worden allemaal tentamen doen, en alle opleiding tegelijk en collega gaat morgen voor 2 weken naar corfu, en heeft daarna nog 1 week vrij, nou ik mag niet meer werken dan 20 uur en dat doe ik dan ook niet, jullie weten nog wel he, zo flexibel als een stalen duur, voor mijn part stapelen ze het werk op tot boven mijn beeldscherm, jammer dan niet voor mijn leidinggevende hoor maar voor de organisatie hihihihihi

Zo dames. Dat was weer een leuk avondje voetbal met verrassende uitslagen. :biggrin:

Ik kom nu even weltrusten zeggen en zeg maar weer…

@Bloem: Heel veel plezier nog morgen.

Weltrusten, slaap lekker en tot morgen :dag::slapen: iedereen.

idd verrassende uitslag…poehpoeh…

@viva…super update…precies wat ik nodig had :wink:
helemaal op de hoogte…en sluit me er uiteraard bij aan…

ikke morgen dan eindelijk presentatie…en mn laatste verslag inleveren…:smiley:

@Viva: Je hebt helemaal gelijk. Het werk is er langer dan jij, moet je maar denken. :finger:

Jeetje, is ook wat dan he van die vlucht naar Kreta. Ik zou 7 kleuren strnt geschten hebben. Maar gelukkig zitten ze er al. Pfff…

ik ga ook slapen tot morgen allemaal

verrassend uitslag van een chaotische wedstrijd. moet er toch niet aan denken dat je keeper er af gestuurd wordt, de gelijkmaker valt en je dan met je spits in de goal penalties moet nemen :wink: zal wel gekkenhuis in turkije zijn geweest :biggrin: je zal er maar zitten :smiley: