alright
wij gaan slaapie doen! morgen nog een intensieve dag
:dag: slaap lekker en tot morgen!
Kom nog even aanwippen. Wat een wedstijd. Je zal er inderdaad maar zitten of naar toe gaan. Het is te errug:biggrin:
Viva heeft een geweldige update gegeven, sluit me helemaal bij aan.
@Viva: Paps een fijne dag bezorgt, kan hij ook even aan wat anders denken. Dat is ook wat met Damber haar vlucht. Gelukkig goed aangekomen daar. Wij vliegen met dezelfde maatschappij, eigenlijk nooit problemen gehad
@Bloem: Drukke dag gehad. Veel plezier morgen
@Marion: Duim duim dat het wat gaat worden om naar side te gaan. Nu druk druk druk in de kraamkamer, feestjes, vaders
@Kaylo: Weet niet of je de computer nog even aanzet vannacht. Wij zijn er vrijdag denk ik rond middernacht. Vinden je wel in de poolbar hoor. Goeie vlucht en alvast heel plezier daar:vak02:
Morgen een dagje vrij, alleen morgen middag gesprek op het werk met de arts, degene die er waren afgelopen maandag en teamleidster. Zal wel niks uitkomen, we zullen het zien. Dinsdag nog een avonddienst, Ga dan op moed. Mn collega kan me niet missen dinsdag, dus mag me voor mn zere pols niet ziek melden. Heb er veel last van, maar ga gewoon nog even door en weet nu al dat de meeste bewoners versleten zijn er errug graag vroeg willen slapen:biggrin:. Over slapen gesproken, ga ook zo mn mandje opzoeken, dussss
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/weltrusten1.gif
:zon02:
Goedenmorgen allen!!
Ik was echt giga versleten gisteravond, dus ben op De Stoel inslaap gevallen, geen idee wat het voetbal gedaan heeft, en nu op richting de HA om 9 uur.
Ik meld me weer…
Goedemorgen,
**Toos: 20 juni - **Turgutreis:TURKEY:
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@TRL: :kus: Ik denk elke dag aan je he… stap voor stap lieverd…
Update van Viva gelezen, dus ik ben weer helemaal bij(Thanks deary!)
@Viva: Ja doe jij maar wat de dokter zegt, dan kan ik tenminsten zien hoe dat moet…(hihi) Het komt hier wel goed hoor… gister helemaal niets gedaan, alleen auto gereden. Maar mn nachtjes zijn te kort, en de avonden (voetbal) spanning volgen elkaar te snel op!!
Wat er precies bij Turkije met voetbal is gebeurt weet ik niet, wat was er met die keeper dan???
Ben weer onderweg… naar niets doen, en daarna naar de HA…
goede morgen…!!
@toos…lkkr vrij…
enjoy
@beps…dadelijk naar de huisarts…succes…we horen t wel he ![]()
@trl…ook van mij n dikke (K)
iedereen vandaag een fijne dag gewenst…!! ikke zo naar school…
doeidoei…xx
Beps,de keeper van Turkije heeft een rode kaart gekregen,waarom precies heb ik ook niet gezien,maar volgens mij hinderde hij een speler van Tsjechie.Sterkt bij de huisarts.
Voor jullie ook een dikke :kus:.Het gaat de ene dag beter dan de andere,gister zou ik eigenlijk een verjaardag hebben van het dochtertje van me nichtje,maar ben niet gegaan,had geen zin in allemaal vragen.
Collega komt net binnen en krijg ik een heel leuk knuffelbeest van…
fijne dag allemaal
@trl…lief van je collega…![]()
de keeper duwde n speler met onzet hard achteruit, toen de bal allang weer uit was.
ikke ben er vandoor…doeiii
goedemorgen ik weer achter mijn bureau,
keeper sloeg eerst een bal weg, toen kwam de bal weer terug, en hij greep naar de bal, maar greep mis, sloeg dus een speler, het was volgens mij geen opzet, maar ja misschien ook wel…
idd kreeg hij rood…
Goede morgen …
@Beps
Hier hetzelfde verhaal, was helemaal totall loss gisteravond. Kon op het einde van de wedstrijd mijn ogen niet meer open houden. Telkens als ik in net slaap gesukkeld was scoorde Turkije en werd ik wakker gemaakt door hubs. Maar ze hebben in ieder geval gewonnen … SUPER!!!
De keeper van Turkije duwde een speler van Tjechië tegen de grond, daarom kreeg hij de rode kaart, toevallig had ik dat wel gezien in de nabeschouwing geloof ik.
Succes bij de dokter vandaag!!!
@Filiz
De presentatie vandaag of niet? Veel succes!!!
@TRL
Een butdag … denk aan je meissie :kus::kus::kus:
Geen zin in de verjaardag, daar hebben ze wel begrip voor hoor, even doen waar jij je prettig bij voelt. Een kadootje van je collega … superlief.
Marion welk hotel heb je op het oog, en wanneer wil je vertrekken naar side
goooooooood mornink!!
hiero een half zonnetje, wij lagen om 2 uur nog steeds te giechelen en te doen, dus ikke nie zoveel slaap gehad… hihi… giechel…
@ beps succes bij de dokter!!
@ trl succes vandaag
@ toos pas wel op met je pols, die polsbeweging moet je kunnen maken in de poolbar…
de rest ben ik kwijt, maar ik wens iedereen een fijne dag :dag: byebye
Nou ik was bij de HA, niets gevonden. Alle uitslagen precies op het bovenrandje, maar niet zorgwekkend. Nu dus afspraak voor echo bovenbuik(Nee ik laat er geen foto van afdrukken :D)
@Bloemmie: Veel plezier vandaag
@Toos: Oppassen he. Je weet tenslotte hoe het gaat, voor je het weet ben je over je grenzen heen, dus eerst jij , dan de baas…
@ beps owh lekker dan, zo halfhalf nie echt diagnose… anyways, doe vooral maar rustig aan, dan maak ik me wel druk ![]()
okey
wij zijn er vandoor :dag:
@Bloem: Have fun.
@Beps: Nou, dat schiet dan ook niet op zo. Net als bij mij, zo van er zit wel wat, maar het is niet verontrustend. Schiet lekker op. Maargoed, bij jou gaan ze weer verder met onderzoek en zo hoort het ook. Net zo lang tot ze wel, of liever niet wat vinden. Doe in ieder geval nog ff kalm an hoor!
Werkse alle anderen.
@Toos: Alvast een hele fijne vakantie!!! maar dat gaat zeker lukken daar!!! Ben benieuwd wat je van de renovatie vind van bijgebouw, ala cart restaurant en poolbar!
Wil je sever enz enz de groeten van mij doen!
O ja en een fijne verjaardag alvast!!!
Groetjes Jac
Oh, goedemorgen trouwens dames. ![]()