TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

:zon02:

Hier ben ik weer
Hardstikke muf…maar ik ben er…de zon schijnt en we gaan er weer voor…
Wat een dag. Om 5 uur stond ik onder de douche en om 24.30 weer voor ik ging slapen!!
Gezellig feest geweest, en leuk bijna alle neven en nichten weer gezien(1 neef en 1 nicht waren er niet…)
Nu papadag…moeten vanmiddag dus ff naar de camping, maar heb mn paps gister al zn kadootje gegeven, ik heb ze voor dat feest van zn schoonzus opgehaald en weer thuis gebracht…zo zat die ouwe te lallen achterin (:wink: kon hij ook eens een biertje nemen, want mn mams kan niet meer rijden eigenlijk!) Vandaag krijgt hij een bon, kan hij zelf iets uitzoeken…(zo wilde hij het dus krijgt hij het zo, lekker makkelie!!)

Nu ff landen op deez aardkloot want ik ben er nog niet helemaal…

@Marion ik duim mee… lekker hoor ff weg…!!!

@Bloemmie: Ik hoop ook dat het een vlekje is… anders heb ik hier nog een andere…met een rode pixel haha!! Zou zonde zijn meis… Fijne dag ook voor jullie vandaag!!

Morgen,

Viva,geklutst terug gekomen van personeelsuitje.
Marion,zal voor jullie duimen,dat knecht het over kan nemen en jullie ff lekker weg kunnen.
Beps,drukke dag gehad gister,nu nog ff bijkomen.
Bloem,genoten in de dierentuin.

gisteren een butdag gehad,weet t allemaal niet meer.

fijne dag allemaal

:greece:Damber: 15 juni Kreta:GREECE:

Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Goeiemorgen,
Gisteren aan de crock geweest en vanavond weer. Dan dinsdag nog en dan heb ik vakantie
@Damber: Een hele fijne vakantie na deze vervelende tijd, ga er lekker van genieten
@Kaylo: Een goeie reis morgen en geniet alvast van ADR, doe ze vast de groeten van ons en tot vrijdag/zaterdag
@Beps: Drukke dag gehad, is eigenlijk niet goed he. Paps te diep in het glaasje gekeken, ach moet kunnen toch. Al met al toch gezellig geweest
@Bloem: Genoten in de dierentuin
@Viva: Gisteren een leuke dag gehad, aleen een beetje geklutst en gekneusd. Foto’s???
@Trl: Buddag gehad:kus:
@Roanna: Was het een leuk feessie??
@Marion: Duim voor je dat het gaat lukken dat je hulpje in kan springen. Kun je lekker naar Side

:greece:Damber: 15 juni Kreta:GREECE:

:turkey:Kaylo : 16 juni - 7 juli - Turgutreis:TURKEY:
[SIZE=5]:turkey:Toos: 20 juni - [/SIZE][SIZE=5]Turgutreis:TURKEY:[/SIZE]

Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

Goodmorning uit een ook toch wel :zon02: maar koud A’doorn.

Ons feesie was ook heel leuk. Zij hadden een DJ en had veel toffe jaren 70/80 muziek bij zich. Dus nog lekker ff met de buuf gedanst. Zijn wel op tijd wegggegaan, omdat kokkie s’morgens wilde werken bij de boer. Toen ik thuis kwam 23.30 uur, heb ik nog wel ff bijgelezen hier, maar was te moe om te reageren en dan erbij… er stond haast niks. :redface:

@Beps: Jij ook leuk gehad dus en nu vandaag weer naar de camping. Heerlijk toch! Lekker genieten hoor. Ook weer leuk voor Aiji.

Tja, ik heb helaas geen vader meer, maar ik denk dat onze kids straks ons nog wel even verrassen.

@Marion: Al wat leuks gezien in Side? Nou meid, ik blijf duimen hoor! :wink:

@TRL: Och meid toch! Een buddag. Eigenlijk best jammer dat je er ondanks, dat je het best wilt, niet zo van kunt genieten, door allerlei omstandigheden. Vind ik zo naar voor je. Dit moet toch eigenlijk een mooie tijd zijn, maaja het zit jou niet zo mee he? Meid, sterkte ermee hoor en als je zin hebt, je woont niet zover weg, kom gerust eens aan. Dikke :kus:

Ik verder weinig wilde plannen, dan misschien voor vaderdag even uit eten vanavond. We zien het nog wel!

Voor iedereen een fijne vaderdag of anders gewoon een http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dagen/dansende2520bananen2520gezell2520zondag.gif

@Toos: Bofkont. Weet je al wel waar jullie heen gaan dan? :vak01: :biggrin:

Ik heb geen idee waar we heen gaan, denk denk ,nee wil niet naar boven komen:p

Vanaf morgen met stip op nummer 1 op allebei de lijstjes, yesssss

Goedemorgen all, fijne vaderdag voor iedereen. Helaas heb ik ook geen vader meer die ik kan bezoeken, is nu het 2e jaar maar blijft vreemd hoor
Strakkies komen de kids en kleinkids, gaan naar reptielenpark hier in Tilburg, allemaal vreemde beestjes, spinnen enzo en die mag je ook beetpakken, ik pak ze wel met de camera haha. daarna uit eten, wordt vast allemaal weer gezelli.
Toos : jij straks lekker 2 x bovenaan !!!
Trl ::kus:als je een luisterend oor van een “wijze” oma nodig hebt …
Viva : Damber een latertje van gemaakt !!! Jij ook fijne dag met je paps he, probeer toch beetje te genieten, zal wel moeilijk zijn:kus:
Beps: wakker nu ??
Roanna : ook fijn daagje met de kids
Bloem : ik hoop dat je lens niet kapot is, dat is dure hobby hoor
Filiz : laatste vaderdag in Nederland … nu bijna alles laatste keer he…
Iedereen verder een heeeeele fijne dag toegewenst, hier staat flauw zonnetje, maar begin is er:dag:

Zo meiden. Had ff mijn broer net gebeld om eventueel even op ziekenhuisbezoek te gaan, maar dat is gelukkig niet meer nodig.

Kreeg later mijn schoonzus zelf nog even aan de telefoon en klonk inderdaad niet meer zo benauwd. Nu blijkt ze ook hartfalen erbij te hebben, vandaar die benauwheid. Volgens haar arts, was het wel kantje boord geweest vorige week, maar nu ze de oorzaak hebben gevonden en te behandelen is, gaat het weer aardig goed. Alleen zei ze, momenteel nergens geen zin of moed voor te hebben. Ik zei, dat komt vast wel weer, als je maar naar je lichaam luisterd en niet teveel wil doen.

Dames, wat jullie ook gaan doen vandaag, heel veel plezier en maak er een leuk dag van, als het mogelijk is.

@Raak: Brrrrrrrr… die beestjes? :tssk:

Ikke nu douchen en aankleden. Zit nog in mij dolletje. :stuck_out_tongue:

@Bloem: Goedemorgen ook. :dag: Ook leuk gehad?

mornink!!

lekker in t friese zonnetje, gaan ff ergens ontbijten en dan schaatsen
dit kind is niet normaal hoor, zit gewoon lekker rustig te spelen en wij slapen ernaast… heerlijk joch!

@ beps nee denk niet dat het een pixel is want die heb ik bij jou gezien en zo ziet het er niet uit, want tis echt een zwarte vlek
anyway, thuis maar ff naar laten kijken, kirsti’s camera is ookal stuk, dus we moeten wel met die van mij!

anyways
allemaal een fijne zondag! op naar THIALF!!
tot vanavond :dag:

Die Bloem… een lief kind…dat bied nog hoop voor deze week…

Nou ik ga eens ff me opfrissen en dan met een uurtje richting camping…lekker met die regen hier…
Pfff ben nog steeds niet echt wakker

Is vaderdag vandaag bij jullie ?
Bij ons 2de zondag van juni… (vergeten, maar dat had Beps mij vorige week verteld…)

Zo, dus de koffers zijn gepakt, nog wat kleinigheidjes. En hebben we iets vergeten, nu ja, kopen we daar dan wel gewoon …

Loop eigenlijk als ganse namiddag met zenuwtjes, hebben jullie dat nou ook ? Zou relaxed moeten voelen, maar … nee hoor. Ikke weer zenuwen !

Ventje is hondjes naar hotel doen, de oudste had het deze morgen al in de smiezen. Die kwam gewoon haar mand niet uit …
De jongste trekt zich er niet zoveel van aan, de gemakkelijke lieverd ! Ga ze toch wel weer hard missen terug :wub: :wub:

Sorry dat ik niet heb bijgelezen !

Enkel gezien dat Viva (dacht ik toch) lekker door elkaar geklutst is geweest gisteren ! Haha ! Ocharme !

Toos : jullie komen vrijdag aan hé ? En als ik me niet vergis, laat op de avond (of midden in de nacht ?).
Wens jullie een goeie vlucht (zoals meestal, hahahaha !!!) en we zien jullie zaterdag dan wel ergens voorbijflapperen !!! (zal wel aan één of andere bar zijn …)

Misschien spring ik deze avond nog wel eens binnen.
In elk geval vroeg in bedje, om 02u30 opstaan.

@Kaylo: Een hele fijne vakantie toegewenst. Lekker gaan genieten van alles en vooral de rust, samen met je “ventje”. Ook een goede reis gewenst. :vak01:

http://www.konakemlak.com/turgutreis.JPG