TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Bloem,gaat een gezellige dag worden dus…
Roanna,ja hoor wel genoten van de wedstrijd met vrienden,maar toch voel ik dat ik er anders bij zit dan anders,hou me wat meer op de achtergrond…

@Bloem
Veel plezier tussen de dieren vandaag. Je hebt maar geluk met het weer. Hier is het droog maar de zon laat zich niet zien.

@Roanna
Ook druk vandaag en vanavond naar het feest van de buren. Ook jullie veel plezier.

@TRL
:kus:

@Damber
Viva en paps terug van vakantie en morgen volop vitamine V voor jou! Hoop dat jij ook wat rust krijgt daar, heb je dik en dubbel verdiend na die zware weken. Kreta here she comes!!

http://www.grieksegids.com/griekenland/2003/foto/mei2003/kretaGR6.jpg

**** geniet er van ****

Even onder de naam van Viva :wink:

Dank jullie wel meiden voor jullie lieve woorden en jullie steun. Morgenavond inderdaad vliegen, maar vandaag nog even daten; als het goed is staat ie over een half uur hier voor de deur!!! Helemaal vanuit Zwolle :smiley:

edit; ik ga niet met al m’n vrienden, maar met m’n schoonzusje :wink:

Even tussen de bedrijven door hier lezen.

@Damber: Ook goed meis. Ik dacht dat je met een stel vrienden ging, maarja, je weet het…die DDD speelt me vaker parten. :unibrow:

Enneh… wat spannend zeg die date. Nou, wie weet. Alle wijzen komen uit het (noord) oosten. :unibrow: Hopenlijk is het wat. In ieder geval ook vandaag heel veel plezier.

@Marion: Ook druk? :dag:

Ikke nu ff lunchen, daarna schapjes halen incl. verfpotten voor mijn haar en dan straks alles in de verf zetten en dan feesie. :wink:

Doegi

@Damber
Wens ook schoonzus een fijne vakantie. Ook fijn voor haar om even wat afleiding te hebben.

@Roanna
Pffffffffffffffffffffffffffffff … is druk ja! Heb het ff helemaal gehad hier. Zo meteen de douche in en dan maar even de boodschappen voordat de winkel gesloten is, moet ook nog iets hebben voor de vaders morgen.

Zussie,ook namens mij een hele fijne vakantie en geniet ervan !!!

@Damber: GENIET…

Meiden ik ben DOODMOE!!! Was een leuke dag, lekker eerst gekroeld met het minipupje en toen door… Aiji deed het best redelijk goed(ze was onrustig!) maar de keurmeester vond het een leuk pupje!

Nu ff rusten en dan naar het feest voor mn tante die bijna(over 10 dgn geloof ik) 65 wordt
Tot morgen ofzo

Damber : wou je nog een heel goede vakantie wensen !! Geniet ervan na de zware tijd die je hebt gehad !!!

VEEL PLEZIER !!! :vak02: :vak02: :vak02:

Ikke bezig met de koffers !! :nod: :nod: :nod: :nod: :nod:

zoooo lekker rustig hier geweest.
wij volop zon gehad in de zoo. erg druk en vol, zelfs te vol voor het kleine manneke. wel mooie kodiakbeer gezien en de savannaweide met giraffen, gnoes, impala’s etc. allemaal los enzo erg leuk.
daarna wezen eten bij vandervalk, erg leuk. zag thomas berge nog, ken hem niet maar ken hem van gezicht, dus die meiden die ik bij me had, helemaal hysterisch. dus ik dat noorse mannetje meegenomen, hem op de foto gezet… hilarisch!!!
nu lekker weer ‘thuis’

Kaylo jij ook een hele fijne vakantie,

super stil hier trouwens

wij weer terug van personeelsuitje, quadrijden, off road rijden in een jeep, slipcursus en een of andere buggyrace, ik ben geklutst, mijn kippenhok is van de leg en mijn eieren zijn geloof ik allemaal gebroken, maar wel leuk, krijg geloof ik wel een mega blauwe plek op mijn arm, van achter in de auto zitten tijdens het slippen van een collega van hubs, die maakte zulke capriolen dat we helemaal tegen de zijkant van de auto aan kwamen, dus knalde ik met mijn arm tegen de deur hihihihihi echt grappig om te doen, nooit geweten dat slippen zo leuk kon zijn.

@ viva dat!! en je leert er nog wat van, als je het goed doet… hhihi… wel gelachen dus?

Zo hier is het echt rustig geweest vandaag, iedereen een heel leuke dag gehad zo te horen en hier en daar toch ook nog met zon.
Beps : hier viel het weer ook niet tegen he? Ik was vanmiddag in Rotterdam, was ook lekker weer. Moest ook nog cadeau voor Hubs hebben voor vaderdag.Heb nieuwe lens voor fototoestel gekocht, vind het altijd zo moeilijk voor mannen he. Nog een lekker geurtje erbij en…klaar
Nu ben ik ff voetbalzat en ga zo lekker filmpje kijken.
Damber : heeeeeel veeeeel plezier op vakantie en ben benieuwd hoe het vandaag geweest is:tongue:
Kaylo : ook heeeeeeeel fijn verlof en lekker genieten.
Rest iedereen morgen een fijne vaderdag en tot maandag:dag::kus:

Damber is nog niet thuis dus het zal wel gezellig zijn denk ik zo…

Zo ikke bankhangen voor vanavond dus welterusten…

ik heb een zwarte stip in mn lens van mn camera… ik hoop dat het een vuiltje is, want je ziet nog wel de achtergrond, tis dus geen verloren pixel, maar leuk is t niet… :frowning:

anyways
ik ga afsluiten
@ damber veel plezier op kreta met je schoonzussie
@ viva, succes weer met de baardagaam :wink:
allemaal een fijne zondag morgen :dag:

Ben er ook nog even, wat een rust vandaag zeg!

@Kaylo
Bezig met de koffers. Al iets gehoord van je examen?

@Beps
Doodmoe, maar een leuke dag gehad en Aiji had het goed gedaan.

@Viva
Heeft roereieren na de slipcursus maar toch genoten.

@Bloem
Een stip in de lens … das niet zo mooi. Maar zo snel mogelijk naar de fotozaak met de camera.

@Raak
Een mooi kado gekocht voor hub. Zal ie mee in zijn sas zijn vermoed ik.

En mijn dag vandaag. Kunst en vliegwerk de hele dag door. Had geen tijd en zin om te koken dus maar een durum doner, lahmacun en sigara boregi gehaald voor J en mij want Appie had al gekookt voor hub en de knecht. en vanavond tijd gemaakt om te speuren voor de vakantie naar Side, hebben iets gevonden. Nu nog even afwachten of het hulpje mij kan vervangen die tijd.

zo hey…idd echt rustig geweest vandaag…!! maar das fijn voor t bijlezen…es te sneller zijn we helemaal bij…
maar alles is al zowat gezegd duss…:wink:

ikke iig prima geslaagd in de stad…
toen lekker uit eten geweest…en tot net films gekeken…
welterusten all…x

En ik ben er ook klaar mee voor vandaag … truste en voor morgen allemaal gezond weer op :nod: