Ttt 70!

potver!!
belt mn vriendin gewoon vanuit thialf… waar ze moet gaan staan!! naast 2 grote denny spandoeken?? ja natuurlijk! des te meer kans dat ie langskomt…
owh baal nu echt vreselijk!!
had d’r gevraagd: gaan we, zegt ze nee, moet werken, dus ik zeg tegen mn ouders, ga maar naar keulen wanneer je wilt, en dus uitgerekend dit weekend

anders had ik gezegd, elk weekend behalve dit weekend en dan had ik gewoon 3 dagen in thialf gezeten… owh wat baalaaaaaalll ik nu
zul je zien dat vandaag denny 500x langsloopt en zondag natuurlijk 0,0 keer potver kan wel janken :crybaby:

sorry ben niet in zo’n sociale stemming geloof ik

iedereen een super dupper prettig weekend!

okey
ikke er klaar voor
:dag:
tot laterzzzz

Goede middag!!
Ook weer afgewerkt voor vandaag … op kantoor dan.
Net maar eens even achter de klepdoos aangebeld en volgens de leuke meneer aan de telefoon werd ie vandaag geleverd. Door T*T dus dat verklaard een hoop.

@Bloem
Weer terug in de dagelijkse sleur, oogjes gericht op iets lekkers wat voorbij komt maar vindt zichzelf geen pretty woman vandaag.

@Beps
Wil per foto mee genieten van al dat moois.

@Cyn
Vindt zichzelf nog niet geleerd genoeg en is op zoek naar een nieuwe studie.

@Roanna
Is aan de sop vandaag! Hoe gaat het nu met je meissie?

@Damber
Geen goed begin van de dag maar de date maakt alles weer goed.

@Brenniej
Een vrije dag vandaag, veel plezier met je vriendinnen.

@Viva
Helemaal alleen vandaag en maakt er een luie Vivadag van. Zal me niet verbazen als ze toch de hele tent weer op zijn kop gaat zetten nu ze bezoek gaat krijgen morgen.

@Filiz
Heeft een beetje te lang uitgeslapen. Helemaal niet erg hoor … mag zo op zijn tijd wel een keertje. Veel plezier met oma vandaag!

@TRL
Dat is toevallig … had ook vandaag de 1e in de bus … thanks V&D!!!

Marion: jeetje wat een gedoe met die klepdoos… :(…

Zo meiden ben weer op msn met :wub:

@Cyn
Och, komt allemaal in orde. Hebben al zo vaak daar iets besteld en werd altijd netjes binnen 24 uur geleverd. Jammer dat het juist NU anders is.

ja dat is inderdaad jammer!!!

@marion…,hopen dat ie vandaag dan ook echt geleverd wordt!1

@cyn…weer lekker gemsnt…:smiley:

@bloem…jij ook een superdepuper weekend…

ikke niet van de weg gewaaid…gelukkig :slight_smile:

Nou dames en heer, wederom een egoberichtje van mij… Ik ga afsluiten en met mijn collega’s mee… Ik ben er morgen weer… Fijne avond en alvast slaap lekker!!!

Goedenmiddag.

Zo, ik heb ook het eerste kerstkaartje binnen en toevallig van de zelfde afzender als Marion enzo. V & D heel hartelijk bedankt.:wink:

@Marion: Hier is alles weer een bietje tot rust hoor! Heb nog niet teruggemaild, moet eerst nog even de woede en het verdriet een beetje laten zakken, dan even de juiste woorden ervoor vinden, dus… komt allemaal wel weer in orde. Dit is/was niet de eerste keer. Maar bedankt voor je bezorgdheid.

Nog geen doos ontvangen? He, wat vervelend nou, maar de dag is nog niet om. Wat niet is, kan nog komen.

De rest, ik heb alles weer bijgelezen. Bloem lekker aan de schaats nu. Cynthia heeft de lovers weer in beeld. Beps denkt dat ze problemen gaat krijgen met parkeren. Viva, lekker weer een dagje thuis aan het hangen en loopt remi te wezen. Damber drukdoende op het werk en weer een nieuwe date. Toe maar!

De rest…:question: :question: weet ik ff nie meer.

@Filiz: Nu zijn wij er een keer… is iedereen weg, dus alles rustig hier.

Ga ik ook maar met het eten bezig. Kom vanavond nog wel een een kijkje nemen. :wink:

Doeiiiiiiiiiiiiiiii :dag::dag: Eet smakelijk allemaal.

owhhh wat een rust allemaa
mr. morrison ligt goed op schema… 1 wedstrijd verknallen en dan de andere winnen, dus… dat verknallen heeft ie al gedaan

mn vriendin staat gewoon f*cking vooraan!! grrrr

@ roanna, ja zo’n mail kan dan best een dagje wachten
ff schrijven, opslaan en morgen nog eens lezen en dan aanpassen en versturen

@ damber veel plezier met je collega’s
@ marion, wachten met de klepdoos, jammer hoor, kan J het nog volhouden??

haha idd roanna…'t zal waarschijnlijk wel aan mij liggen dan :wink:

smakelijk!!
ikke vanaaf pizza met wijntje :smiley: hihi…

wij friet :smiley:

ik roerbakmie…

Of aan mij! :lol:

Op ons menu staat… foeyong-hai met nasi goreng, van de chinees dit keer. :stuck_out_tongue:

jammie lekker hoor !!

hoor net dat t zondag is uitverkocht… nou lekker dan weer…

haha…lig net toch helemaal dubbel…zit met broer lief tv te kijken…komt toch niet een liedje voorbij…gaat echt nergens over…wie verzint het!!

heet gewoon: Du hast den schönsten Arsch der Welt

naja…ik weet iig wel weer wat ik voor askim kan zingen haha

hihi… vreemde limlanders daaro :wink: