Ttt 70!

ikke strax met de chocmel schaatsen kijken!! 15.50 uur zit ikke voor de televeeee!!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

zo ik ga aan de rommel in huis, en ik heb nog dvd’s van mcleods daughters om te kijken jammie…meiden fijne dag…ik ben weg…

@ viva, hihi, heb het idee dat je dat alleen maar kijkt als je vrij bent, want je zegt het elke keer, dus of het is onwijs veel tv-uren, of je komt niet echt ver :smiley:

Zo lunch op, en … Allemaal chocolaatjes gekregen beneden… Puur heerlijkkkk!!
ikke blij vanmiddag,…

@Bloem: Geniet

@Viva: Geniet

@llemaal: Geniet

@Damber: Afspraakje, wel polsen of hij ook maar met 1 date zeg maar. Proeven mag altijd :wink:

Bloem: Het zijn heel veel tv uren :smiley: En het is een top-serie…

Ik zal proberen te polsen hoe hij erover denkt… proeven wil ik zeker weer :smiley:

Brenniej even lekker niets en Bloem vanmiddag met chocolademelk voor het schaatsen…

Viva… doe maar lekker rustig aan!!

zo mensen
ikke bijna naar huis, dus ga vast hiero afsluiten en dan lekker : weekend!!!

owhhhh zo’n zin in, alleen alleen allleeen… msn blijft uit, telefoon gaat uit en lekker nixnixnixer de nixxxxxx :smiley: :smiley:

:dag: tot straxxxx

@Bloemmie: Dan ga ik je niet bellen hihi…nee hoor, geniet maar lekker daar…

Hier problemen op het werk. We kunnen niet meer parkeren in de parkeergarage. Ik heb dan een nog groter probleem,omdat ik een whiplash heb, en niet met de fiets ed kan, nog lang kan lopen(energie ed…) Ik heb al gemeld dat ik dan helaas moet gaan kijken of ik niet iets anders kan vinden… Zou het jammer vinden(hihi, soms helpt dit nl! Heb de Whiplash wel trouwens)

Beps: oh dat is balen!! Hoelang zou je moeten lopen dan??

Gaat een whiplash nooit over eigenlijk?

Mijn collega vraagt naar het ras van je kat…

@Cyn: nee die heb je en houd je, kan minder worden maar niet echt weg. Het ras vd kat is een American Curl… errrug aanhankelijk,… te eigenlijk :hihi:

@damber…weer een date…alvast veel plezier…!!

@brenn…tis idd weer om lkkr op de bank te hangen met een paar vriendinne…

@bloem…schaatsen kijken straks…enjoy

@beps…das lekker…zou je noh niet meer met de auto naart werk kunnen…

@cyn…dit weekend vrij of moet je morgen werken?

hier waait en regend het ook verschrikkelijk!! als ik vanaaf niet meer langskom ben ik van de weg gewaaid!! ga met oma naar een broer van haar…

Morgen vrij!!! En doner eten in Beverwijkieeeee… :biggrin:

Veel plezier met je oma Filiz!

@Cyn: Doe ze de groeten bij Marmaris…Döner jammieeeee

hihihihi jaaaa!! zal ik doen :wink:

en niet alleen de groeten :wink:

@ beps, vind ook dat je katten te aanhankelijk zijn :smiley:
enneuhm… is niet elk bedrijf verplicht om soort van invalide parkeerplaats te verschaffen?? krijg je zo’n kaart in je voiture :wink:

Ja dat vroeg ik me ook al af!!! En die katten zijn lief!!! :wub:

owh ja, ikke weer thuis
was iets mis gegaan met de uitbetaling van afgelopen week
krijg nu maandag en vorige week en deze week in 1x betaald… kijk, zo hoort het

boodschappies in huis, hondjes eruit geweest, nu vies, vaatwasser al leeg en was opgehangen… mag ik nu dan EINDELIJK van mn weekend genieten??
de a**erhande meegenomen, tijdschriftjes, cd’tjes, cappu en strax choco… mmmhhh

zooo ben der ook weer kids slapen dus ff rust:D

Bloem,prettig weekend en hopelijk lekker genieten van het schaatsen.
Beps,hoe ver moet je lopen dan?
Damber,weer een date:wub:,heel veel plezier.
Viva,weer voor de buis daar is het echt weer voor.
Cyn,veel plezier in berverwijk
Filiz,hoop dat je niet weg waait.
Toos,heel veel sterkte dit weekend

Ik heb de eerste kerstkaart al binnen:D,bedankt daarvoor :wink:

TRL: Dankje!!! :biggrin:

x

@TRL: Geniet van de rust als ze slapen

@Cyn: Veel plezier morgen

@Bloemmie: Jammie de All**Han*e…stonden weer heerlijke dingen in dit keer voor de kerst

Parkeren: Lopen 10 min Niet erg, maar wel erg koud, waardoor ik een probleem kan krijgen
Kaart: nee, de beslissing is dat alleen de vaste medewerkers mogen parkeren, mits van buiten de stad. Nu maar afwchten…

Nog 30 min!