Ttt 59..!!

@beps…tot hoelaat moet je?

@Filiz: Luize tijden!! Van 11.45 tot 16.15!!! Te erg… met 2 x 15 min pauze hihi!! Bijna al weer klaar, en eerst nog 15 min pauze!

Oh Beps, nog maar een uurtje voor jou dus! Voor mij nog 3 uurtjes!!!

x

Ja erg he!!! Heeerlijkkkkkk!!!

Ja super!! Al plannen voor het w-kend?

x

@beps…nog een half uurtje…

wij hebben van het weekend kermis…morgen verjaardag en dan stappen, zondag stappen…maandag middag nog naar het cafe…kheb dr zin an :wink:

wat zijn jullie plannen?

morgen werken… en zondag geen idee eigenlijk!!!

Ik ga morgen dus naar de fokker, zij hebben een klein manneke(pupje) erbij, en ik ben zooooo nieuwsgierig!!! En zondag naar Alkmaar, mn nichtje is jarig…(Beware Cyn, I’m in town again!! En woensdag alweer hihi!)

Jemig alweer… Pff ik denk dat ik maar ga verhuizen :tongue::unibrow: Haha nee hoor :wink: Je zus woont aan de andere kant van Alk… :o

IK GA NAAR HUISSSS
WEEKENDDDDD!!!
:dag:

fijn weekend beps…!!

Beps :dag: Fijn weekend :kus:

:smiley: check out my new avator!!

ikke ga trouwens van het weekend naar het strand… tis niet echt zonnig, maar alla… mag de pret niet drukken… toch??

ben ik weer de enige online ofzo?? :tssk:

Ha Bloem.

Nee, je bent niet in je eentje. ik ben net thuis van extra werken en heb even alles weer bijgelezen en toen zag ik jou. Gaaf die avatar zeg. :thumbsup: Hoe was het met en bij de tijgers? Vond je het niet eng? Wel mooie beesten he, lijkt mij?

Hoest tie verders? Geniet je nog steeds een bietje? Nu dus ff lekker luieren?

@Marion: Oh, wel jammer dat het dan niet zo is gegaan als je had gehoopt, maarja je hebt toch lekker even een weekje uit kunnen rusten, ondanks die pijnlijke arm en later ook nog je oog/wang. Maar weer op naar volgend jaar he?

Toos inmiddels al over de grens, denk ik. Bep onderweg naar huis en de rest nog druk, druk zeker? :unibrow:

hey bloem…das nu nog eens echt ruig!!!

BLOEM!!! :wub: WAT EEN GEWELDIGE FOTO!!!

tijgers waren HELEMAAL niet eng… eerder lief, aandoenlijk, speels en majesteus… voelde super!!

marion is weer terug?? eens kijken of ik ff terug kan lezen…