beps : OK ! Dat weet ik dan ook al weer ! ![]()
Dacht gewoon om even te kopiëren en te plakken vanuit google. Wist echt niet dat dat de boel vertraagde.
Gisteren even gedacht van : Och ! Lekker een vrije dag ! Joepie !!! Maar mis mijn ventje EN mijn hondjes !!! Ben zo gewoon van die pootjes te horen in huis, is zo stil nu … :tssk:
En vanavond lekker voetbal ! JOEPIE !!! TERUG alleen thuis (maar dan wel MET de hondjes). :nod:
Denk dat ik nu lekker wat op de bank ga kruipen ! Middagdutje doen :slapen:
Kom vanavond wel terug langs ! :dag:
Misschien is het wel Turgutreis
?
Iedereen die nog moet werken : werk ze !
Iedereen die nog moet shoppen : shop ze !
Iedereen die nog moet poetsen : poets ze ! Enz… Enz… :dag:
Turgutreis ?
Hihi Marifran, verkeerde topic!!!
@Kaylo: :slapen: ze!
Truste :slapen:
Turgutreis !!! Wou dat ik daar was ! :wub:
Foutje, ben weer weg hoor :dag:
Beps: ja hoor!! Poef wordt een dure traktatie… Maar van mij mag hubs mee hoor!! Gezellig!!! En gaan we dan ook op de Wii??
Kaylo: ja het gaat wel beter, maar zeker nog niet over… Ach komt wel goed!
@Marifran: Je mag wel blijven hoor, maar de reaktie op de foto is op de andere :lol:
@Cyn: Tuurlijk, 's avonds jij en ik, IK MAAK JE AF!!! :lol:
Vertel … vertel … vertel!
En waar zullen we beginnen. Het weer was niet geweldig, hebben veel regen gehad, kwam er soms met bakken uit, we hebben maar een keer op 3 aan het strand gelegen. Ook ga je er niet echt op uit als het weer zo slecht is en hebben daarom niet veel van de omgeving gezien. Zijn Fethiye in geweest, hebben daar de rotsgraven bekeken. Vooral de wandeling er naar toe was mooi. Even weg van het toerisme, smalle straatjes, overal tafels op straat met etende families en spelende kinderen. Een prachtig uitzicht vanaf de berg over het stadje. Daarna natuurlijk geshopt, een heel knus centrum trouwens. Verder nog een dagje erop uit met de dolmus naar Oludeniz, misschien dat het aan het weer lag, maar vond Oludeniz wat tegenvallen, was er wel heel erg rustig. Een hele kleine boulevard en er was helemaal niets te doen. Van daaruit met de taxi op weg naar de vlindervallei. Normaal gesproken bezoek je die met de boot vanuit Oludeniz maar omdat de zee erg wild was ging de boot niet. Dan maar met de taxi de berg op en van bovenaf bekeken. Met de taxichauffeur zover als kon naar beneden gewandeld en nog een boerderijtje bezocht wat we onderweg tegenkwamen. Hisaronu was weer wel leuk, leek wel een beetje op Gümbet, tenminste voor zover ik me dat kan herinneren.
Club Letoonia was erg mooi, een hotel bij de ingang en verder allemaal huisjes tegen de berg aan gebouwd. Overal palmen en bougainville (hoop dat ik het goed schrijf) Wij zaten vrij hoog dus een flinke klim als we naar naar de kamer moesten. Hadden al snel een sluiproute ontdekt die minder vermoeiend was. Al gauw de slakkengang genoemd door J. omdat er enorm veel slakken zaten. En in het donker werd die ook in slakkengang gelopen omdat je regelmatig op een slak trapte en J. schrok van het krakend geluid.
De arm, heb er nog behoorlijk last van gehad, vooral 's avonds. Ook al hoef je niets te doen, helemaal stil houd je hem toch niet. Vooral onverwachte bewegingen doen nog steeds zeer. Heb er trouwens de hele vakantie mooi gekleurd bij gelopen. De 1e avond was ik mijn makeup aan het verwijderen. Had nieuwe mascara, waterproof, en dat was ie inderdaad. Kreeg hem er zelf met reiniger bijna niet af dus iets harder boenen. Zie ik opeens mijn ooghoek blauw en dik worden. Schrok me rot. 's Morgens een hele blauwe plek onder mijn oog en nog een beetje dik en waterig. Eerst maar naar de dokter dus om te laten kijken. Een heel gevoelig huid dus onder mijn ogen en door het boenen was er een adertje gesprongen. Toen zag hij mijn blauwe arm en wilde hij een bloedtest gaan doen, hij dacht dat mijn bloed niet goed stolde. Maar even uitgelegd waar dat door kwam.
Een vakantie met hindernissen dit keer, niet eentje zoals ik in gedachten had toen ik ging. Maar je krijgt wat je verdient zegt men dus moet het er maar mee doen. Aftellen maar weer tot de volgende … en zeker weten dat dat geen jaar gaat duren.
En nu even wat opruimen en vriendin komt zo op de cay!!! Dus tot straks meiden.
Die geit :lol:
Hebben ze daar ook gezien bij het boerderijtje waar we waren. De taxichauffeur wist niet wat ie hoorde toen ik vertelde dat wij een geitenboerderij hadden. Schrok zich een ongeluk toen we vertelden hoeveel dieren er stonden.
Whaha kom maar op!!!
Marion: Klinkt niet als een super vakantie!! Maar hoop dat jullie ondanks alles toch lekker hebben genoten met z’n 3tjes!!! Welkom thuis :kus:
@Marion: Jammer dat het weer niet meedeed, maar zo te lezen heb je wel genoten!!! En op naar de volgende keer,… Toch wel een btje jaloers hoor, jij was DAAR!!!
En weer is iedereen weg, wat ongezellig hier… Als ik dan eens een lekker plekje heb, en me helemaal voor jullie neerzet…IS ER NIEMAND en zit ik in mn Remy te praten!
@marion…klinkt als een leuke vakantie!! jmmr wel van het weer…hoe is het nu met je oog? wel alle slakken daar gelaten? hehe