TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

Het is weer in town, wat nou la maa

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/Llama4.jpg

Viva zit denk ik nog steeds naar de dvd’s te kijken.
Mooie camera ook Beps, zal je vast veel plezier van hebben

@ Beps + TRL: bedankt voor het erin zetten!!! Ikke sta ook eens een keer in het lijstje. Joehooeee!!

@ Cyn: hmm, speelt hij niet al heel zn leven Ciske de rat? Je kunt ook nog een baan ernaast nemen, een part-time studie beginnen, etc.

@ geboortekostuum: hahaha!

@ Viva: jij snapt waarschijnlijk heel goed als mijn ouders zeggen: ’ ik moet er niet aan denken om met pensioen te gaan.’ Tja, het lui-worden is het vervelende van niets doen. Is het ook niet enigszins ontspannend?

@ Toos: niet verkeerd, in februari op vakantie en dan ook nog een keer naar ADR! Enneh, mooi plaatje :wink:

@ Bloem: ‘Do you come from the land Down Under. Where women glow and men plunder?’ Haha…!!

Ik ga zo naar de Uni, moet nog wat hw maken!

Ik kon ff melden dat ik nog leef. Ik lees wel mee, maar heb niet zoveel tijd om te reageren. Btw aangifte moet ik nog doen vanavond, anders is hij straks te laat en en we hebben geen zin in boetes.

@seray iig veel sterkte deze week.

@MK: geen stress hoor, ik weet/wij weten dat je :ninja: speelt hihi! Sterkte met de aangifte!!!

Zo pauze, hubbie klunzen met zn nieuwe speeltje dus ikke koffie zetten enzo!!!

@Seray: Ook van mij heel veel sterkte :kus:

Hier issie weer

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA

Bloem: Op wereldreis - Tot ???

:thailand:Bloem :24 oktober - Bangkok :thailand:
:turkey:Diamond: 24 oktober - Alanya:TURKEY:

Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Cris: 8 november - weekendje Dublin
WW: 18 november - MEETING!!
Roanna,Toos: 18 november -Utrecht
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

Beps,hubbie ook blij met zijn nieuwe speeltje heeft hij al mooie foto’s van je gemaakt :unibrow:

Ja en nee. Heeft al mooie foto’s gemaakt van de katten. En verder gewoon spelen…en van mij kun je geen mooie foto’s maken(ik houd niet op papier of memory-card!!)

Dia: Een hele fijne vakantie in Alanya!!!:vak02:
Bloem: Goeie reis naar Bangkok:vak02:

@Diamond: Inderdaad Dia. mocht je dit nog lezen, hele goede reis en een hele fijne vakantie in Alanya gewenst. :wereld:

@Bloem: Ook een hele goed reis naar Thailand en ook natuurlijk een hele fijne lui doen… enzo vakantie gewenst. :chin:

:zon02: :dag:

Goedenavond dames die nog online zijn. :wink:

Wat zie ik nu weer? Hebben we weer bezoek gehad van de la…ma? Wat goed van je Toos, dat je er gauw een foto van geschoten hebt. :thumbsup:

@Bep: En is hub blij met zijn dingetje? Lukt het allemaal nog een beetje?

En staat je kastje al??

Ja had net mn camera bij de hand:D

Ja, in de verpakking in 2 gedeeltes in de woonkamer nog. :unibrow:
We gaan eerst even morgen saus halen voor de muren en dan zetten we 'm op z’n plaats, dus hoop het voor het weekend voor elkaar te hebben.

Was vanavond ook nog even mijn broer en gelukkig was alles goed. Wel een hele jaap van een litteken van de operatie. Echt helemaal van voor naar achter bij de borststreek naar de rug. Huh… best eng om te zien.
Alleen het hoesten is nog pijnlijk, maar voor de rest ging het al best goed met hem. Onvoorstelbaar hoor. Staat normaal 7 tot 10 dagen voor.

Ben der ook nog ff,hele avond visite gehad,maar wel gezellig.

Roanna,druk dus met de kast en gelijk de muren maar doen,lekker hoor.Fijn om te lezen dat het goed gaat met je broer.

Toos,lekker vrij???

ikke me bedje in weltrusten allemaal

@Trl: Spannend he? Voor jou nog maar een paar daagjes en dan… :wub::vak01:Het was jij toch die donderdag naar Kusa gaat? :wink: Komt Marion alweer terug.

Ik ga er ook maar mee stoppen. Ga nog even tv kijken boven.

Weltrusten allemaal. Tot morgen :dag:

@TRL: Nee, hoef morgen niet aan de crock. Ging jij niet weg, weet even niet meer wanneer.
@Roanna: gelukkig dat het goed gaat met je broer en zo snel. Je hebt nog wat te doen voor je kastje staat. Weet jij wanneer TRL nou wegging:vak02:

@TRL: Slaap lekker:slapen::slapen:. Askim niet opgeroepen voor het leger??
@Roanna: Jij ook welterusten, ligt je WW zakje al klaar?