TTT 58 (en Bloem is nog steeds op wereldreis)

@ seray :kus:

bloem : inderdaad ! Zit hier continue op WW en mijn turkse lessen over te typen. Maar dat zal ik maar best niet zeggen !:wink:

Bloem:ja heel druk!!!

Seray: ja knieen zijn dik!! En pijnlijk… Ben echt vol op de stenen vloer gevallen… en op mijn knieen!!

Nou meiden ik ga er vandoor!! Ga koken en dan ga ik lekker op de bank met een boek!!

:kus:

tot morgen!

seray : van mij krijg je der ook eentje :kus:

Hou je goed meid !

cyn : geniet van je boek en verzorg je knieën hé ! En kook ze straks :dag:

@ cyn, doeggies en als ik je niet meer spreek, veel plezier op studeireis!!

@ kaylo, nee dat zou ik ook niet te hardop uitspreken

ikke ga ook ff wat anders doen, heb een beetje honger en mn boekje wacht nog… allicht tot later, allicht tot vanuit thailand…

:dag:

bloem : goeie trip naar Thailand ! :dag:

dank jullie, :kus:

@ cyn- succes met je knieen hopelijk is het snel over, kookse!

@ bloem - :dag: en mocht ik je niet meer spreken, goeie reis morgen

ik ga ff douchen enzo tot later

@ kaylo - sterkte met de vergadering straks

Misschien dat ik vanavond nog eens langs kom (als het niet te laat wordt natuurlijk). JAKKES !!!

Zo ik weer thuis. We zijn er wel een btje uit, alleen nu ffies wachten tot het toestel ergens op voorraad is(We willen een zwarte, en in H-wijk is hij het goedkoopst dus vandaar) Het word zo te denken de Pa*a**nic FZ18! Leuk toestel(eigenlijk net zo een als jij Toos)!

Nu op naar het eten voor vanaaf en de avond(HOUSE!!!)

Bloem,hele fijne reis,maar dat zal je wel niet meer lezen.Heb je dit wel gelezen Toerist sterft tijdens vrijpartij aan overdosis sekspillen | Opmerkelijk | NU.nl

Seray,ook van mij een dikke knuffel.

Beps,dus een leuk toestel gevonden,jammer dat hij niet op voorraad is dus nog ff geduld hebben.

Goedenmiddag ladies.

Er is verder niemand dan Bep zie ik. Ha, ha. :biggrin: Weer terug van het shoppen Bep? En nog wat kunnen scoren?

Ik ben er denk ik al uit wat betreft die camera. Ik zag het op de site van Expe** en hoorde de reklame op de radio. Het wordt, denk ik een Panaso*** van de reklame. Deze lijkt me wel wat. Niet te moeilijk in de bediening enzo. Nu zie ik wel, dat het alleen morgen de 24e te verkrijgen is voor dat geld. €99 dus! Ga ik morgen maar even een poging wagen.

Kastje is er ook, heb alleen nog geen tijd gehad om hem in te richten, omdat manneke eerst nog ff de keuken wil sauzen. Nouja ik had toch al zooi hier, dus een dag langer maakt dan ook niet meer uit. :hihi:

@Bep: Ik heb even op de site van Paasoc gekeken en moet zeggen…wauw…:thumbsup: Dat is een gaaf toestel wat jij gezien hebt.

Die ik bedoel is een hele andere, maar voor zijn ( manneke) doen… heel simpel. Dat is de DMC-LS70.

Gaan zo eten. Stampot boerenkool enz… Vanavond op ziekenbezoek, dus tot latersssssssssss.

Fijne avond allemaal en voor zo eet smakelijk. :dag::dag:

Hihi, update… Gevonden. Gewoon hier in de stad, ietsjes duurder maar wel meteen op voorraad. En hubbie heeft er van mij meteen een dag foto-les bij gekregen! Kan hij met dit nieuwe toestel(en alleen anderen van hetzelfde merk, en soort, ong dan) leren hoe hij dingen kan doen, en zien en toepassen ed… Hij blij ikke blij(en klaar niet weken zoeken vergelijken ed… pffff is hij zooooo goed in.

hey…ik een leuke middag gehad…we zijn naar de ike* geweest…altijd erg gezellig!!

@beps…bij jou iedereen tevrede dus :wink:

@seray…'t zal allemaal niet makkelijk zijn:kus:

@cyn…je gaat igg ff lekker ertussen uit…das toch mooi :wink:

@trl…koffer al helemaal ingepakt?

@kaylo…vergader ze

@roanna…gelijk heb je…een dag meer of minder zooi :wink:

diegene wat ik vergeet…sorry…denk aan jullie allemaal hoorz…:kus:

hahahahhaha dit deel is alweer bijna voorbij en dan kom ik nog eens aan.
Merk echt dat ik een andere baan heb en waardoor ik weinig tijd he voor ww
Maar goed ik ga niet terug lezen, maar ik ben bezig om naar vakanties te kijken.
Want ik ga waarschijnlijk volgend jaar een weekje naar turkije jajaja een weekje;)
En ik wil in 2009 een reis naar botswana/ zambia gaan maken.
Maar goed dat is nu en dat kan nog veranderen.

Groetjes

@Jac: Hoe later in het deel hoe schoner het volk, dat heb jij vast gedacht… En wat is dat 1 weekje naar Turkije…(je weet dat als je ver vooruit plant met vakanties, er altijd een stuk of tig vakanties ertussen door komen…)

Ik ga koken…(burgerlijk holland, speklapjes aardappels en tuinboontjes…) en NEE ik ga er geen foto van maken hahah :lol:

@beps…kookze…

@jac…bijlezen is soms idd geen doen :wink: leuke planning voor 2009!! :smiley:

ikke ga trainen…wens iedereen een fijne avond

Zo bijna eten…laat ivm het nog slapen van hubbie!!
Daarna House…(waar is Viva eigenlijk…???)