Heeft het bij jou geholpen toen, of niet geprobeerd ?
Het was zo toevallig gister, zei tegen dochter dat de makelaar zou bellen, belt hij een uur later.
Nee niet geprobeert, keelontsteking was al te ver. Ben er na 2 kuren vanaf, gelukkig
Verlicht eigenlijk enkel beetje gewone verkoudheid en zere keel. Bij keelontsteking iets zwaarders nodig. Zou een warm rood wijntje met wat kaneel misschien ook helpen ? ![]()
Is er eigenlijk wel de tijd voor, om ziek te vallen. 's Morgens koud, en na de middag zonnetje ! Sta je daar dan met je warme jasje te puffen ! :finger:
Denk dat een samos erg goed helpt, alleen niet in combinatie met amaretto. Zit je gratis en voor niks in en 8baan
Hier zijn best veel mensen verkouden of hebben griep.
Awel merci ! Heb net even gekeken op site van Sunjets voor een weekje Bodrum nu in oktober en die vliegen blijkbaar maar tot 26 oktober. Daarna enkel nog op Antalya ! Hoe moet je dan naar Bodrum ?
toos : ben niet zo gek op 8banen, zwak maagje :unibrow:
@Kaylo: Laat ik nu net toevallig aan een rood zoet wijntje zitten hier. Staat op mijn bureau. Gezellig he?
Daarom ben ik ook haast nooit( nouja) ziek. ![]()
Zal er geen dolmus gaan :biggrin:
:lol:
roanna : mag ik een slokje ?:wub:
MK : goed gevonden :unibrow:, maar duurt me IETS te lang ! :wacko:
@Kaylo: O ja, sorry zit ik weer alleen te drinken. Zeg maar wat moet het zijn? :unibrow:
Het seizoen loopt de 26ste af, vliegveld blijft nog wel open voor binnenlandse vluchten
Zitten namelijk verveeld met het feit dat NET NU onze privé jet binnen is voor groot onderhoud, en we zouden ons jacht ginder eigenlijk dringend moeten binnehalen op het droge voor de winter begint. Nu ja, we zoeken wel een oplossing ! :finger:
Mijn recept weet je he,
roanna : mag ik een glaasje rooie van je ? En misschien ook een blokje Leerdammer erbij ? Heb mijn croque namelijk niet opgegeten en nu krijg ik zin in “iets” lekkers. :o
Ja hoor! Begint met een S en eindigd met een S.
Heb ik ook in de bar.
roeien?? turkijecamper, je weet wel zo’n vlkswgenbusje met gordijntjes erin, 3 dagen heen, 2 dagen blijven en 3 dagen terug. Ben je er lekker een weekje tussenuit:D