viva- veel plezier met je serie straks, fijne avond!:dag:
Viva,fijne avond.
Seray,hahahaha ja ik ben niet blond ;).Ga nu dit jaar voor de 4de keer en op 1 november hebben we een afspraak bij het consulaat…
Filiz,gevonden???
trl, haha vandaar dus dat jij met zulke slimme oplossingen komt:D, maar wat heerlijk zeg al 3x geweest, en wel spannend voor jullie zeg 1 november, en mocht het lukken dan gaat hij gelijk met jou mee naar nl?
Ik ga er ook vandoor,zou op 7 uur ff oppassen en moet op de fiets naar de andere kant van de big city ;).Tot later :dag:
Seray,ja dat is wel de bedoeling daarom heb ik ook nog geen ticket voor terug geboekt…Zijn in februari een week in Istanbul geweest,om te vieren dat hij klaar was met het leger.Toen ben ik in mei 5 dagen geweest,met zijn verjaardag,toen een weekje naar huis geweest en daarna 12 dagen met me ma geweest en nu dus weer…Je moet er wat voor over hebben he…:unibrow:
En nu ga ik er echt vandoor…:dag:
@ trl ja idd, veel plezier met oppassen en een fijne avond
gevonden
thanx…
ik ga trainen…fijne avond allemaal…
@ filiz- succes met trainen en een fijne avond!
ik ga ff naar de sportschool, tot straks
Goeienavond allemaal ! Heb een cadeautje voor jullie !
Gaat hier altijd zo snel, kan amper bijlezen, laat staan alles onthouden ! :crybaby: Sorry hoor, als ik niet op alles reageer (zou beter ineens de boel uitprinten ?) :retard:
Ik amuseer me wel rot met die foto’s hoor :evil:
Misschien niet zo lief van mij ? :unibrow:
Niemand blij met mijn boeketje ? :frown:
Of achter het fornuis ?
Het kostte even moeite maar heb hem gevonden, de sch**tende lama. Niet helemaal duidelijk, maar toch
Is dat nu geen hert Toos ? :wacko:
@Viva: veel plezier bij house
@Seray: Sport ze
@TRL: Goed oppassen, was trouwens net op het nieuws, de shirtjes van de cluppie
Nee een lalalama, je moet wel goed kijken
toos : gegoogeld : sch**tend lama ? :unibrow:
Heb ik nie gevonden :teeth:
Een lalalama ? :retard:
???
Heb ik waarschijnlijk weer iets gemist ? :nod: