beps : werk ze !
Seray,ja ik ga alleen daarheen,en hij komt me ophalen van het vliegveld.We nemen dan een hotel of appartement in Kusadasi voor 4 dagen en dan gaan we samen met de bus naar Istanbul…
O jee Tlr…wordt het dan niet helemaal lastig voor zijn visum…geen vaste woon of verblijfplaats…schiet allemaal niet op…ja koppigheid…soms werkt dat goed tegen je.
Tlr…dat is dan ook nog een aardige busrit…pfffffff:puke:
@ trl - al vaker alleen gegaan?vermoed van wel:) maar super zeg!
Viva,hij staat natuurlijk nog wel ingeschreven op het adres van zijn moeder,hij slaapt alleen bij vrienden…Busritje van 8 á 9 uur.Ach ben wel wat gewend met me cluppie gingen we ook altijd naar het buitenland met de bus zaten we soms wel 24 uur in de bus dus dan is 9 uur niks he…
Seray,ja hoor ben al vaker alleen gegaan.Hoef je moet niemand rekening te houden…En me moeder gaat meestal 1 keer per jaar mee…
@ trl - aardige busrit hoor, maar goed jij bent het wel gewend dan met je clubbie:) en is idd zo, je hoeft met niemand rekening te houden en hebt alle tijd voor elkaar
filiz- hoe is je mondeling gegaan?
ikke weer terug…'t is een 6 half geworden…mijn stem was te pittig en ik rattelde te veel…I know…ach ja ben er tevrede mee ![]()
iedereen hier ondertussen geluched!! sommige lekker andere minder…ga zo oom maar eens naar iets op zoek…honger!!
@trl…die busrit is iig wel de moeite waard!!
thanx voor het duimen allemaal…(K)jullie zijn schatten
Filiz ![]()
Gaaaaaap verveel me nog steeds!!!
@ filiz- nou is toch een ruime voldoende! waar was je mondeling eigenlijk voor?
@ cyn- ahhh, verveel me nu ook op me werk:( ben je in iig niet meer alleen in het vervelen;)
Filiz,in ieder geval een voldoende das mooi toch.
Heb jij die busrit ook gedaan dan?Die busrit is volgens mij ook een stukje met de boot geloof ik he…
@seray…het was een mondeling van motiverende gesprekken…voornamelijk doorvragen, goede houding, stem gebruik,client op zn gemak stellen enzo
@trl…nee ik heb die dus reis neiut gedaan…maar jullie gaan naar istanbul voor het visum toch? als jullie het krijgen is de reis dus wel de moeite waard ![]()
is kusa - Istanbul 9 uur?? Mijn god… dat is best lang… maar als je 24 uur gewend bent dan valt het wel mee!!
filiz : geslaagd is geslaagd ! ![]()
pff wat een rust op me werk, zit alleen met een collega vanmiddag en alle 2 hebben we al ons werk al af… en dan duurt de tijd zolang:(
Hier ook kalm nu. Deze morgen hectisch, nu platgevallen :unibrow:
Pffff heb geen zin meer en moet nog ruim een uur…Tis hier rustig …