Roanna…wel heel romantische foto…liep jij daar met hubs…al babbelend
@Viva: Ja precies, ze wilde uitstel vragen, maar kon denk ik niet. Wij waren daar ook te laat mee dus hebben de aangifte maar meteen ingevuld. Over 2 weken gaan we de koelkast en wasmasjien ophalen omdat er niet gestookt wordt en de rest is voor haar om op te ruimen. Alleen dat weet ze nog niet
hihihi…Toos, eindelijk een beetje genoegdoening…ze kan het krijgen zoals ze het hebben wil nietwaar…
Hebben jullie t vandaag gehoord van dat familiedrama in enschede, komt wel erg dichtbij zo
Even tussen door.
Ja, daar liepen wij iedere avond (Kusadasi) al babbelend. Was toen met die hittegolf.
ja komt zo op sbs6…hart van nederland…ze vertelden het net, had om 8 uur ook al zoiets gehoord…er zijn een paar dwazen op deze aardbol.
Zo is dat, had het ook liever anders gezien.
nou met een hittegolf wil ik niet babbelen hoor mij te heet…dat ben ik zeer zwijgzaam.hihihih
misschien leert ze hiervan…
@ linda - ja had het gelezen op internet, heel erg, maar kom je daar uit de buurt dan?
Was in september toch:biggrin:. Was het te warm om bij te babbelen, trouwens doe je toch niet in de vakantie toch??
@viva: vanmorgen stond hier alleen op tt dat er ergens een huis was afgezet verder wilden ze nog niets bekend maken mijn vader belde vanmiddag om te zeggen wat er gebeurd was toen ie op het nieuws had gehoord wilde eigenlijk slapen maar wacht echt effe wil t wel zien
@seray: ik woon in enschede, bij mij in de stad dus
Oh bedoel je dat? Maar dat heet toch “bijbabbelen” ? Nee, aan mijn lijf geen polonaise met dat plakweer.
Nee mijn buurvrouw zei altijd ikke met vakantie…mijn tr*t ook met vakantie…hihihi…
Welnee, die leert het nooit.
@ linda- jeetje dan is zo’n bericht ook wel ff schrikken
tja Linda, het gebeurd overal, het is alleen eng als het zo dichtbij komt.
hartleers, met harde hand aanpakken dus die hap
![]()
![]()