maar ga zo maar es afsluiten
@ trl het scheelde zooo weinig
maar dat gebeurd elke keer, elke keer, net net net op tijd… tot het natuurlijk een x fout gaat… kun je op wachten… zucht, wordt er zoooo moe van…
ja thuis is er beter mee om te gaan dan daar, en dat je het daar op moet houden en dat niet goed is, tja wat kan je anders doen als je geen mogelijkheid hebt om er wat aan te doen! Maar heb je er daar nu meer last van dan wanneer je hier bent?
bloem, heel veel plezier de komende dagen, geniet er weer van en hopelijk houden je darmen zich rustig
ja toch wel
maar ja, was te verwachten natuurlijk
anyway
ben weg
:dag:
Bloem,dat zou ja haast wel denken dat het een keer fout moet gaan,maar daar moet je maar niet aan denken…In ieder geval weer heel veel plezier de komende dagen en lekker genieten,maar dat doe je wel…
Bloem toch nog veel plezier, ondank alle ellende…lekker op de rug van een olifant.
Zo ik weer thuis, nog 1 daggie werken, en dat herfstvakantie lekker hoor…ga even wat in huis doen…tot straks.
http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/travel/tg/lp/e9/100x100_e9b0d34a2f9d039d7511f3fb429914ce.jpg
Hier ook een keer een mooi plaatje van mij. Zo ziet Fethiye er bij avond/nacht uit. Romantisch hoor! :wub:
Hallo Marion. Voor dat ik het vergeet, wil ook ik jou en je gezin een hele goede reis en een te gekke vakantie toewensen. Geniet ervan, want jullie hebben het verdiend.
Morgen is het he? :unibrow:
@ viva - wat lekker dat je nog maar 1 dag hoeft te werken!
ja zalig…heb je he als je op school werkt…lekker de vakantie’s vrij
Jeeh :hihi: De mensen voor de kerst hebben geboekt :lol::dag:
@ viva - wist niet dat je op een school werkt, maar heerlijk alle schoolvakantie’s vrij!
@ cyn - dus alle moeite heb je niet voor niets gedaan!![]()
Cyn,das mooi,krijg jij ook provisie op de reizen die je verkoopt??
Viva,heerlijk zeg vakantie…
TRL: Was het maar zo!!! Heb vandaag echt goed gedraaid!!!
Klant was zeer tevreden… ![]()
Cyn,jammer dan zou wel mooi zijn…
Ben der vandoor,op naar de hutspot bij me ouders,misschien tot later:dag:
Meiden jullie zijn stuk voor stuk grote schatten, wordt een beetje emo van al jullie lieve vakantiegroeten. Ga jullie missen de komende week, maar wie weet is er een internethoekje in het hotel en kom is zomaar spontaan even op de thee.
De koffers … nog steeds op zolder … ga ze na het eten pakken. Zal rustig zijn dan met bezoek want heb iedereen al gezien.
De verlofaanvraag … degene die daarover gaat niet gesproken, ze was vrij vandaag, morgen weer aanwezig. Heb haar plaatsvervanger gesproken maar hij kon geen officiele goedkeuring geven. Er zou een notitie gemaakt worden, had begrip voor de situatie maar ook een hoop maartjes, strengere regels etc. Uiteindelijk werd ons een prettige vakantie gewenst. We zien het dus allemaal wel.
En nu nog even een laatste boodschap … tot vanavond!!
@Trl: Eet smakelijk. Wat zul jij vanavond lekker …:teeth: neusje dicht! ![]()
@Cynthia: En waar gaat die kerstreis naar toe? Toch wel naar de zon he? :zon02:
MEXICO, MEXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIEEEEECO!!!
:vak02:
Zo marion…echt de laatste dingetjes dan nog. he…meis geniet ervan en succes met je arm…laat hem lekker rusten
tlr…hutspot…jammie
roanna…kookt kokkie vanaaf…
Bij mij staat het eten al op …rode kool met appelmoes en gekookte aardappels met een bal gehakt…hoe hollands.