:dag:seray : Goeiemorgen ! En neen, echt niet lekker geslapen. Hebben me wakkergemaakt en dan ook nog met mijn lopende neus ! :crybaby:
marion : mocht ik je niet meer (horen) of (zien) : EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LEUKE REIS GEWENST EN GENIETEN JULLIE ER MAAR LEKKER VAN HOOR ! :kus:
@ roanna- werkse:dag:
@ kaylo- dat is minder zoveel lawaai zo vroeg op je vrije dag:(
@ kaylo- en dan ook nog zo verkouden, logisch dat je een beetje uit je humeur bent!
Wat een stranden toch he ? ![]()
Humeur zal wel beteren hoor (hoop ik) ![]()
roanna : werk ze !
Moet straks nog achter de potten en pannen ! Ben een echte kookgek, en zelfs daar heb ik geen zin in ![]()
Heb gewoon geen honger, en als je dan moet koken : bwèkes !
toos : niet aan het crocken vandaag ? :hihi:
Nog 30 en ik heb er 1000 ! :king:
Sorry, mag hier zeker niet aftellen ? ![]()
@Roanna: werk ze, hoezo dement:D?? Knap van je dat je nog weet hoe laat je moet werken.
@Kaylo: toch verkouden geworden, zou ook een pesthumeur hebben hoor. Nee hoef niet aan de crock vandaag, morgen ook niet trouwens.
@Beps: lekker genoten van de sauna.
@Marion: Wens je alvast een hele fijne vakantie samen met Hub en J. Ga er lekker van genieten:zon02::zon02:.
Zo kan ik dat in ieder geval niet meer vergeten
Zo meiden, ikke ff de oorlogskleuren erop doen. Moet ook zo richting het werk. Heb geen zin, na zo’n dag als gister. Net telefoontje dat er op het werk eea gebeurt is, wel gunstige dingen maar toch…ben er niet zo van zeg maar…
Meld me nog ffies voor ik ga. Omdat ik zo laat pas hoef zal er vast geen goed plekje meer zijn!!!
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - Tot ??? :wereld:
Marion: 18 oktober - Fethiye ![]()
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/fethiye_port.jpg
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
WW: 18 november - MEETING!!
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
apr08: 11 april - Istanbul + Konakli
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
beps : werk ze !
Zal nu dus maar achter pannen staan :frown:. Moet zo veel klaarmaken (om daarna dan in porties in diepvries te stoppen). Is natuurlijk altijd handig, hoeft maar uitgehaald te worden dan. ![]()
Beps,werk ze alvast…Dus positieve dingen op het werk,je zal het wel horen.
Toos,lekker een vrije dag,nog wat spannends doen?
Kaylo,voel je je alweer wat beter?
trl : Neeje :o
Voelde me gisteravond nog STUKKEN beter ! Is misschien mijn straf omdat ik gisteravond zeker teveel gelachen heb ? :so:
@ kaylo- succes achter de potten en pannen!
En moet eigenlijk nog dringend met mijn neus in de boeken ook ! Morgenavond terug school en heb enkel in het weekend wat gedaan. Maar heb echt géééééééééééén goesting ! :retard:
@Beps: Werk ze vanmiddag
@TRL: Nee eigenlijk niks spannends te doen vandaag, behalve de gewone dagelijkse dingen. Ze komen wel straks voor de zoveelste keer voor mn keuken. Plint die te kort was en scharnieren van een deurtje vervangen. Aanrechtblad is nog steeds niet opgelost. Ze willen dat we daarvoor naar de geschillencommissie gaan, maar er mankeert het een en ander aan. Dusssssss komen ze ook daarnaar kijken.