bloem : geboekt nog niet echt, wel voorboeking gedaan. Als dat telt tenminste ?
Staat al in lijstje, 15 juni voor 3 weken naar Turgutreis :wub:
kimbo : als jij moet blijven tot 17u, zal je de bevalling nog meemaken. Puf jij dan mee voor mij ? :nod:
owh das lekker een voorboeking
alles is hiero zoooo onzeker… pfffff
denk nu half jan/ eind jan terug te zijn
dan nog ff werken en dan…???
Jazekers, dan puf ik namens jou hihi
Ik weet wel dat ik volgend jaar vrij wil hebben van 28/4 t/m 19/5 dan heb ik 3 weken vakantie en hoef er maar 2 in te leveren omdat er zoveel feestdagen tussen liggen.
@Bloem
Beter te veel foto’s dan te weinig toch?
Wilde plannen voor 2008? Zekers hebben we die … nu alleen de uitvoering nog ![]()
Zo vaak mogelijk naar Turkije!!!
bloem : nu nog niet aan denken, eerst nog lekker lang genieten ! ![]()
Alles in je opnemen, zodat je het nooit meer vergeet. Is trouwens al onvergetelijk zo’n wereldreis !
Nog 33 !!!
@Kaylo
Dan moet je uitkijken op het vliegveld in Bodrum. Het gerucht gaat dat er dan lama’s aanwezig zijn die tijd :retard:
@Kimbo
Nog een uurtje vervelen dan, geen gezellig patiënten waar je een babbeltje mee kan maken?
Bloem,nee nog niet geboekt voor 2008…
Kimbo,hee dat is slim gedaan 3 weken vrij en er maar 2 inleveren,ga eens kijken hoe dat hier uitkomt…Wil wel mei weer naar Turkije dan is askim jarig dus…
Marion,hahahahaha
Nee zijn allemaal oude mensjes die liever gaan zitten met hun kopje koffie hihi
Ik verlies altijd wat meer dagen, maar ja, we gaan dan ook eind juni en begin juli. En dan zijn er geen feestdagen :finger:
okey ikke ben weg
cd’s klaar
was klaar
hongerrrrr dussss
tot de volgende keer weer!!
marion : dan zal ik wel terugspugen :biggrin:
Eet ze Bloem…
Of zal ik lekker de groeten doen ![]()
Ik werk maar ma t/m donderdag in het ziekenhuis en vrijdag als zelfstandige, dus hoef altijd maar 4 dagen in te leveren voor een week, maar dan is dus koningendag en hemelvaartsdag en dan nog bevrijdingsdag en pinkstermaandag, dat zijn 4 dagen, dus dat scheelt weer een week hahaha
(Hopenlijk zijn mijn andere collega’s niet zo slim)
@TRL
De mail is nog aan het binnenkomen. Is wel heel errug traag op het moment. Is een kennis die altijd van die enorme bestanden stuurt die hier de hele boel blokkeren. Waarschuwen helpt niet dus denk dat ik hem maar een keer ga blokkeren. Stuur je wel een pb als ie binnen is!