hahaha…Tlr…kun je het verhaal inbinden…
Goedemorgen dames.
@Marion: Een bikini scoren? Nu nog? Heb je toch niet meer nodig dit jaar? Och… vergeten… natuurlijk jij gaat de 18e nog even een weekje naar de zon. :zon: :unibrow: Je foto was ook weer fanfastisch!
@Viva: Ja Viva, als jullie hier niet zijn, moeten Toos,TRL, en ik de pagina’s maar vullen, anders komen we nooit bij nummertje 100. Maargoed, jullie hebben overdag weer de kans en de tijd om de gaatjes op te vullen.
Enneh… jij hebt ze dus ook al huis? Zaten ze mij uit te lachen gister, maar het is zo kerst en dan kunnen we alweer aan de vakantie gaan denken. Oh heerlijk. :zon02:
@Seray: Hopenlijk komt alles goed met Jer. Wel even laten weten he?
@Bep: Jij weer in het goede hoekje vandaag? :paranoid: Bofkont!
Nou, ff weer verder met de rituelen hier thuis.
Zie jullie nog wel. Werkse in ieder geval en Toos een fijne vrije dag.
Goeiemorgen!!!
Vandaag inderdaad weer werken… wel lekker… weer afleiding!! Voel me nog steeds niet thuis en dat zal nog wel een tijdje zo blijven…
Uit eten was erg lekker, was om half 9 thuis en plofte zowat uit elkaar!!! :biggrin:
Lama’s: stinken echt heb ik vernomen uit betrouwbare bron… dus dat is ook weer lekker haha… Heb zo gelachen om jullie net!!!
Beps: bonnen gaan vandaag met de post mee… :slywink:
Miere: lieve schat zoals beps ook al zegt: GA ERVOOR!! Het zou zoooo zonde zijn als het nu over zou zijn!! Heel veel sterkte en we zijn er voor je!!!
Kus
Zo dames weer flink gebept gisteravond.
@ Miere, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Mierre, veel succes bij de keuze’s die je moet maken…kop op…ga er voor.
Zo het begin is er weer…
Pff heb helemaal geen zin dus… Hoe doen jullie dat elke keer???
Nou op naar mn pauze…10.30!
Beps…verstand op nul en blik op oneindig, het wordt vanzelf weer tijd om naar huis te gaan…
haha vinden jullie het zo erg om te werken dan?? Is toch leuk!!
Heb trouwens gister van mama ook nog nieuwe oorbellen gehad ![]()
Cyn…weer verwent dus…ja en werken, soms leuk…maar soms ook helemaal niet hoor, maar ja je moet wel he…komt niet vanzelf binnen.
Die mams van jou Cyn, te lieffff En wat hebben jullie gegeten??
Ikke nu aan het fruit!!! Pauze dus!!!
Cyn,weer lekker verwend door mams…
Beps,lekker pauze,smikkel ze…
We gingen wokken… Dus heb van alles veel te veel gegeten met knoffie!!! :lol: Dus mijn collega zal blij zijn! haha:ninja:
Goedemorgen! moest een hoop bijlezen, weet niet of ik alles nog weet.
Net bij de dokter geweest, Jer heeft een dubbele oorontsteking en krijgt een kuurtje. Verder gaat het nu wle aardig met hem omdat het doorgebroken is waardoor de pijn minder is en de koorts weg, dus we kunnen gewoon naar Ero Disny, als ik tenminste niet ziek wordt:(
@ cyn- lekker wezen wokken en nieuwe oorbellen, super!
@ trl- jij print gelijk het hele boekwerk uit:) ach als je ff niets te doen hebt heb je genoeg te lezen;)
@ beppie - hopelijk is je ontstoken teen voor vrijdag over, succes ermee
@ miere - heel veel sterkte in deze vervelende periode, hoop dat alles snel beter voor je beter wordt
sorry als ik nog dingen ben vergeten.
Seray,ojee nu moet jij niet ziek worden hoor.Heeft Jer je aangestoken…Gelukkig dat het met hem weer wat beter gaat…
Ja een heel boekwerk,maar de laatste letters zijn weggevallen dus inbinden is dan niet zo leuk…Heb het opnieuw uitgeprint en zo dus ff lekker lezen
Ben blij dat de pijn en koorts nu in ieder geval wegzakt!!! Hoop dat jij je gewoon goed blijft voelen!!
x
Goeiemorgen,
Wat langer geslapen vanmorgen, moet vandaag de nachtdienst in. Voel me nog niet helemaal toppie.
@Beps: Goed begin van de dag, sleutel binnen laten liggen, hoge nood, een ontstoken teen en ook nog te laat binnen. Had jij niet iets over dement zijn hier:D??? Beterschap met je teen.
@Seray: Niet ziek worden hoor. Gelukkig dat het wat beter gaat met Jer, met een kuurtje is hij zo weer opgeknapt
@TRL: Waar zat jij met je gedachten, meteen heel boekwerk uitgeprint.
@Marion: Nu nog op bikini jacht zal niet meevallen, succes
@Viva: Ga de kerstkaarten al schrijven? Ben je in ieder geval op tijd. Zal morgen de krant in de gaten houden of je niet opgepakt bent. Wel leuk idee trouwens om de boel te versieren
@Roanna: Succes met je huisrituelen en werk ze vandaag
@ trl - weet niet of het door Jer komt, maar er lopen hier zoveel zieken rond, het kan iedereen kunnen zijn, zit al druk aan het fruit en de vitaminepillen, hopelijk helpt het! veel leesplezier voor straks ![]()
@ cyn - hoop ik ook, enne ik heb net al gemaild, ben benieuwd…
@ toos - vermoed dat jer er idd met die kuur zo weer bovenop is, het gaat nu gelukkig al een stuk beter
@Seray: Doe je rustig aan. Psychische klachten hebben ook een lichamelijke weerslag he!! Denk aan je meis!!
Zo ikke heb het al weer gehad. Lachen in de telefoon is geen moer aan, vragen worden dommer(volgens Bloem heb ik ze te vaak gehad, niet dommer maar ikke wijzer)… Pfff 12.30 pauze!!