Jij wel Roanna???
Was het wel bij mij en niet bij lalalalalama
Ja volgens mij bij jouw jij had nieuw lijstje geplaatst toch,maar was wat vergeten …lamaaaaa vieren toch geen feest??
Als je dat bedoelt TRL, dan heb ik 'm gezien. :unibrow:
@TRL: :D:D
![]()
![]()
Dames ik duik me bedje in…Fijne avond verder
En voor straks alvast weltrusten
Goed he, duurde even, maar dan heb je ook wat:D
:slapen: :slapen:Slaap lekker enne bedankt voor de tip:p
Toppie Toos …![]()
Moest het lijstje van heeeellllllll ver halen, dan krijg je dat he
Maar het is allemaal weer goedgekomen. Dus Toos, dit lijstje aanhouden a.u.b. :unibrow:
Nou, ik ga ook ff verder met folders lezen, anders weet ik heel niet wat er te koop is. Maargoed, de kerstkaarten heb ik al in huis, dus laat het maar sneeuwen, ik hoef er niet meer voor uit!
Ik stuur jullie allemaal een kaartje.
Ik zeg alvast weltrusten allemaal. Tot morgen. :slapen::dag: Wel bedankt voor het gezellige avondje, wat vloog de tijd voorbij. Zullen we het nog een keertje overdoen, enz.enz. ![]()
@Miere: :kus: Hou je haaks he!
Dat is goed Roanna, hoop dan wel en glaasje samos te krijgen. Wordt weer eens tijd om door te zakken
Jij ook bedankt voor de gezellige avond. Moeten eigenlijk lalalalalama bedanken, die zorgde voor gesprekstof vanavond. Zou me hier nooit meer durven te vertonen:redface:
O ja. Ik heb jullie wel droog laten staan vanavond he? Shame on me! Ik had al wel mijn rode zoete wijntje op. Van de week gaan we weer eens lekker doorzakken. Oke? ![]()
Trusteeeeeeeee :dag::kus:
Jij ook lekker slapen, handjes boven het dekbed he. Uitzondering is voor het “WWzakje”
:slapen::slapen: slaap lekker:kus:
:dag::dag:
Toos: :unibrow: :unibrow: PM gestuurd met de postduif.
:slapen::slapen: Jullie ook.
Dat was vast een turboduif, hij is al geland en heb hem terugestuurd