lekker achter mijn bureau…formulierenberg is vertrokken, nu alleen nog maar wat per dag binnenkomt…
Ik heb geen nieuws jullie wel???
lekker achter mijn bureau…formulierenberg is vertrokken, nu alleen nog maar wat per dag binnenkomt…
Ik heb geen nieuws jullie wel???
Vanmiddag gesprek over hoe en wat…van 2 tot 3…we wachten maar af, ben benieuwd waar ze mee komen over hoe het hier nu verder gaat, werkgevers he…grrrrrr.
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Met de trein van Beijing naar Lhasa
Heb eigenlijk ook niet veel nieuws momenteel. Misschien gebeurt er iets leuk later op de dag ? ![]()
Goede morgen!
Even snel want moet aan het werk.
@TRL
Lijkt echt wel een ontmoedigingsbeleid! Maar als je het niet probeert gaat het zeker niet lukken. Hopen dat het spreekwoord ‘de aanhouder wint’ op jullie van toepassing is. Blijf duimen!!
@Viva
Succes straks met het gesprek!!!
Viva,was vergeten het licht uit te doen gister dus vanmorgen brandde het nog ![]()
Marion,weer een leuk plaatje zo kunnen we Bloem blijven volgen.Dank je wel.
Laten we het hopen dat de aanhouder wint.Krijg het idee dat ze papieren hebben gevraagd die je moet inleveren als je een eigen zaak hebt in Turkije dat heeft mijn vriend niet,dus zal het ff navragen hoe dat nu precies zit.Misschien valt het mee…
Domme vraag misschien, maar is het echt zo moeilijk als iemand van Turkije naar hier op vakantie wil komen ? Wij kunnen toch ook zo naar ginder op vakantie zonder al die papieren ?
de goeden moeten onder de kwade lijden he, in het verleden is er veel misbruik gemaakt, dat turkse mensen hier zomaar bleven, vandaar dat het nu zo moeilijk is.
Is met alles zo, de goeden moeten het inderdaad bekopen. Jammer dat het allemaal zo lopen moet.
Zodra ze maar even denken dat er vestigings gevaar is wordt het afgewezen.Me vriend heeft gezegd dat hij hier niet wil wonen alleen op vakantie wil,maar dat is dus niet voldoende ze moeten bewijzen hebben dat je een goede rede heb om terug te keren.Zoals eigen bezittingen of werk e.d.Me vriend zegt nu ook f*ck the holland,kon ik wel om lachen hoor…
Ja Lullig maar waar Tlr…maar in het verleden, zijn er zo genoeg blijven hangen, en ja ze zijn nu eenmaal niet het meest “betrouwbare” volk…sorry maar dat is nu eenmaal zo en die status hebben ze nu eenmaal en daar komen ze ook niet meer vanaf.
Ik begrijp wat je bedoelt,maar nederland is in het verleden ook wel makkelijk geweest met toelaten,zodat die mensen het werk konden doen wat de Nederlanders te min vonden.Maar goed wij zitten er nu mee…
meiden ik heb me verslapen, en nu allemaal meekijkers en luisteraars… meld me als ik kan
:dag: ![]()
Beps…jij je verslapen.![]()
![]()
…8e wereldwonder is geschiet…![]()
:D:D:D:D
Kan gebeuren he Beps,was het bedje zo lekker of nog tot laat gebabbeld met Hubs;):unibrow:
goede morgen allemaal…
@kaylo…lkkr een langweekend…geniet ervan!!
@viva…gelukkig dat de meeste formulieren weg zijn ![]()
@trl…1 november een afspraak…mooi, ik hoop dat alles gaat lukken!!
@marion…mooi plaatje…door jou blijven we helemaal op de hoogte waar bliommie zich bevind…ik zou anders, met alleen de namen te horen, geen idee hebben!! shame on me
@beps…verslapen…zo zie je maar weer, het gebeurd de beste!!
tijd voor de hond nu!!
Hoi hoi.
Even een berichtje van een warm en :zon02:nig ADR. Het is weer genieten hier.
Kaylo- Je moet de groeten van hier hebben. vooral van de watersport.
Ga er meteen weer van tussen. moet tenslotte we een kleurtje krijgen:kus::dag::dag:
Hoi toos ! Ja, we missen die mannekes wel ! Geniet er nog maar lekker van, hier is het ook zo een lekker weertje ! ![]()
Toos : P.S. : wil je zeggen dat de foto’s eraan komen ? We hadden een beetje vertraging door die crash van de pc. Maar ze zijn op komst, we sturen ze wel naar het hotel. Zullen wel toekomen zeker ?We zijn Ercan zijn adres vergeten ![]()