oeps sorry dan heb ik daarover heen gelezen :slywink:
@tkl: chrissy zegt toch ik sta bijna bovenaan, ze zegt niet ik sta bovenaan
@tkl: zie net dat je ons al snapte haha
ja ja Linda,heb al sorry gezegd!!!
Word tijd dat ik me bed op zoek…
weltrusten allemaal
@tkl: jij en ik posten vrijwel gelijk dus had jouw post nog niet gelezen vandaar ok
Ben der nog even.Net askim gesproken hij heeft vandaag afspraak gemaakt voor de visum aanvraag,maar hoorde dus welke papieren ze allemaal wilde hebben en ziet het dus niet zitten,heb gezegd dat we het gewoon gaan proberen,en we wel zullen zien…Als je niet probeert weet je nooit.Ze willen zoveel papieren hebben van zijn werkgever origineel en kopie nou die krijg je in Nederland ook niet van je werkgever.Het is volgens mij echt een ontmoedigingsbeleid wat ze voeren.Hij heeft al wel duidelijk gezegd dat hij hier niet wil wonen,maar alleen vakantie wil,maar das niet voldoende voor hun.Maar goed de afspraak is er 1 november in Istanbul
@tkl: inderdaad gewoon proberen, wie niet waagt wie niet wint toch, zal voor jullie duimen de komende periode
Dank je Linda.
En nu ga ik echt me bedje opzoeken
@tkl: heeft askim steeds meer nieuwe papieren nodig, komen er steeds meer bij?
Ik ga ook tkl, morgen weer werken van 9.30-21 uur, maar daarna lekker weekend weltrusten en tot morgen
Lekker lang weekend voor je…
Weltrusten
Beps vrij???
In ieder geval een goede morgen allemaal…
Ga er weer snel vandoor want ben laat…
Goeiemorgen iedereen ! Alhoewel : iedereen ? Viva dus ![]()
Laatste werkdag deze week, morgen vrij genomen, oef !!!
Niet viva dus, maar TRL :kus:
Goeiemorgen !!!
TKL dus !!! Is gewoon mijn dagje niet precies, zit aldoor fouten te typen.
Kaylo,TKL of TRL,maakt niet uit hoor als het beestje maar een naam heeft… :slywink:
Laatste werkdagje van de week voor je,lekker lang weekend.Nog plannen?
Ik nog 1,5 dag en morgen middag weer oppassen…
Ja, lekker lang weekendje. Genieten van het :zon02: zonnetje denk ik :unibrow:
Morgen shoppen en zaterdagavond etentje met enkele vrienden.
De gaatjes vul ik op met de was, de plas, de strijk enz… Moet ook gebeuren hé ? Zondag lekker lui zijn of naar voetbal (afhankelijk van het weer).
Nou ik hoop dat ze zon gaat schijnen maar de voorspellingen zijn niet goed…In ieder geval alvast een prettig weekend…
Goedemorgen…ja Viva is ook al weer van de partij…
Beps…vrij??? Jullie zitten in het donker te praten ik doe het lampje wel aan…:idea: