Ttt 41!!

Zo eten op: rijst met boontjes en sate. Trouwens ook lekker: pizza met appelmoes en mayo :teeth:

Nou kwou ook maar even een duit in t zakje doen om dit deel vol te kletsen, is lang geleden :smiley:

@ brenniej, deal!! hahahaa is het al voorjaar 2008??
aftellen!! hoeveel daagjes is dat nog??

Bloem: Ppoeeeehh…dat zijn me nog wat dagen!.. wil ik het wel weten!!!:retard: haha…

Maar dat is dan afgesproken hooor!!!

Ja Brenniej, anders was ik ook naar Marmaris gegaan dit keer, maar een paar andere forummers hebben me overgehaald om naar Bodrum/Gumbet te gaan. :unibrow:

Accchhh…fout keuze hooor!!!:rolleyes::rolleyes:

Neee hoor… ik zelf ben daar ook nog nooit geweest, maar hoor ook van paps en mams…die altijd daar naartoe ga…wat ik toch te zoeken heb in Marmaris! hahaha…

Jaa achhh… Ik moet zeggen dat ik het daar echt super naar me zin heb altijd… maar jaaaa Mijn Askim loopt er rond heee… en dat maakt dat plekje toch ook al veeeeeeeeeel mooier!!!:slight_smile:

Oke ik duw…Pffffffffffff …ja doen jullie ook ff mee?:stuck_out_tongue:

ik ben al de heeeeeeeeeeeeeele tijd bezig!!!;):wink:

Ja hoor Brenniej. Je hebt gelijk natuurlijk, maar wie weet volgend jaar weer een keer? :wereld:

Ikke ga zowieso Bloem daar ff pesten daaro…dus wie weet!!!:wink:

@ roanna, ja hoor es ff!! ons een beetje de schuld geven??
hahaha sommige mensen moeten nu eenmaal gedwongen worden tot hun geluk!! :biggrin:

@ brenniej, denk als je eenmaal in bodrum bent geweest, dat je vraagt of askim niet in bodrum kan werken!! hahaa, nee hoor, tis altijd wat met die plaatsen,… onbeschrijflijk maar ik hou gewoon van bodrum! hoor daar gewoon… en vond marmaris nix… hahaha…

Accch ieder z’n ding!..:wink:

Ik ben nu al zo vaak in marmaris geweest,… ken zoveel mensen,… ik voel me altijd thuis daar…

@Bloem: Maar niets erg hoor. :unibrow: Wij hebben er allemaal reuze zin in en mijn schoonzus is al Turkse woorden aan het leren dus… :vak02:

Ooohhhh…

Hoor ineens nummer van Gordon op de radio… Kon ik maaaar evennn bij je zijn!!!.. Pffff…FOUTTT!!!.. maar die tekst…!!!

Alles wat ik ooit bezit dat zou ik laten gaaan…
als ik maar ruilen kon voor jouuu!!!

Kon ik maar even naast je staaaann!!!..
was je nu maar niet zo ver bij mij vandaan!!..:(:(:frowning: Sh*t Up!!!..!!! haha

Baaah baaaah baaahh!!..

@Brenniej: Zet dan even wat van Blof op ofzo. :wink: :thumbsup: Is zo mooi he Bloem?

k heb eigenlijk helemaal geen muziek van Blof…! hehe

Oh jammer dan. Mag je wel een keer van mij lenen.

@Dia: Waar blijf je nou? :wink:

Ik weet niet wat ik vandaag heb, maar ben de hele dag al aan het praten! haha

op me werk zeiden ze het al… Brendaaaa wat is er aan de hand…???
haha me vader zei net ook… pfff kan je ff 2 minuten je mond houden!

en hier ratel ik ook in 1 stuk door!!!

sorryyyy…

@ Roanna: oohhww toch wel ik heb 2 nummers…

• Hier
  • Harder dan ik hebben kan

Ohhhhhhhh dat heb ik nooit… :lol: Dus ook. :nod:

He… waar is iedereen opeens?

nou dan zou ik harder dan ik hebben kan maar ff niet doen… :crybaby:

ikke heb trek… in iets lekkers, taart ofzo…
denk dat ik ff naar beneden hobbel voor een pakje boter in de vorm van een magniummy!! :biggrin:
tot zooo