Zo eten op: rijst met boontjes en sate. Trouwens ook lekker: pizza met appelmoes en mayo :teeth:
Nou kwou ook maar even een duit in t zakje doen om dit deel vol te kletsen, is lang geleden ![]()
Zo eten op: rijst met boontjes en sate. Trouwens ook lekker: pizza met appelmoes en mayo :teeth:
Nou kwou ook maar even een duit in t zakje doen om dit deel vol te kletsen, is lang geleden ![]()
@ brenniej, deal!! hahahaa is het al voorjaar 2008??
aftellen!! hoeveel daagjes is dat nog??
Bloem: Ppoeeeehhā¦dat zijn me nog wat dagen!.. wil ik het wel weten!!!:retard: hahaā¦
Maar dat is dan afgesproken hooor!!!
Ja Brenniej, anders was ik ook naar Marmaris gegaan dit keer, maar een paar andere forummers hebben me overgehaald om naar Bodrum/Gumbet te gaan. :unibrow:
Accchhhā¦fout keuze hooor!!!:rolleyes::rolleyes:
Neee hoor⦠ik zelf ben daar ook nog nooit geweest, maar hoor ook van paps en mamsā¦die altijd daar naartoe gaā¦wat ik toch te zoeken heb in Marmaris! hahahaā¦
Jaa achhh⦠Ik moet zeggen dat ik het daar echt super naar me zin heb altijd⦠maar jaaaa Mijn Askim loopt er rond heee⦠en dat maakt dat plekje toch ook al veeeeeeeeeel mooier!!!![]()
Oke ik duwā¦Pffffffffffff ā¦ja doen jullie ook ff mee?![]()
ik ben al de heeeeeeeeeeeeeele tijd bezig!!!;)![]()
Ja hoor Brenniej. Je hebt gelijk natuurlijk, maar wie weet volgend jaar weer een keer? :wereld:
Ikke ga zowieso Bloem daar ff pesten daaroā¦dus wie weet!!!![]()
@ roanna, ja hoor es ff!! ons een beetje de schuld geven??
hahaha sommige mensen moeten nu eenmaal gedwongen worden tot hun geluk!! :biggrin:
@ brenniej, denk als je eenmaal in bodrum bent geweest, dat je vraagt of askim niet in bodrum kan werken!! hahaa, nee hoor, tis altijd wat met die plaatsen,⦠onbeschrijflijk maar ik hou gewoon van bodrum! hoor daar gewoon⦠en vond marmaris nix⦠hahahaā¦
Accch ieder zān ding!..![]()
Ik ben nu al zo vaak in marmaris geweest,⦠ken zoveel mensen,⦠ik voel me altijd thuis daarā¦
@Bloem: Maar niets erg hoor. :unibrow: Wij hebben er allemaal reuze zin in en mijn schoonzus is al Turkse woorden aan het leren dus⦠:vak02:
Ooohhhhā¦
Hoor ineens nummer van Gordon op de radio⦠Kon ik maaaar evennn bij je zijn!!!.. Pffffā¦FOUTTT!!!.. maar die tekstā¦!!!
Alles wat ik ooit bezit dat zou ik laten gaaanā¦
als ik maar ruilen kon voor jouuu!!!
Kon ik maar even naast je staaaann!!!..
was je nu maar niet zo ver bij mij vandaan!!..:(:(
Sh*t Up!!!..!!! haha
Baaah baaaah baaahh!!..
@Brenniej: Zet dan even wat van Blof op ofzo.
Is zo mooi he Bloem?
k heb eigenlijk helemaal geen muziek van Blofā¦! hehe
Oh jammer dan. Mag je wel een keer van mij lenen.
@Dia: Waar blijf je nou? ![]()
Ik weet niet wat ik vandaag heb, maar ben de hele dag al aan het praten! haha
op me werk zeiden ze het al⦠Brendaaaa wat is er aan de hand�??
haha me vader zei net ook⦠pfff kan je ff 2 minuten je mond houden!
en hier ratel ik ook in 1 stuk door!!!
sorryyyyā¦
@ Roanna: oohhww toch wel ik heb 2 nummersā¦
Ohhhhhhhh dat heb ik nooit⦠:lol: Dus ook. :nod:
He⦠waar is iedereen opeens?
nou dan zou ik harder dan ik hebben kan maar ff niet doen⦠:crybaby:
ikke heb trek⦠in iets lekkers, taart ofzoā¦
denk dat ik ff naar beneden hobbel voor een pakje boter in de vorm van een magniummy!! :biggrin:
tot zooo