@ brenniej, nou denk dat we elk toch anders denken
ik zou ook voor die ander gaan hoor!
rot maar op met je killer abs, zo’n vent, pfff die mot ik niet te lang in mn leven, ja leuk voor even, maar als het echt serieus wordt… NO NO
Brenniej,nee hij heeft de telefoon over laten gaan,weer eens geen beltegoed
@ TRL owwwhhhh gemeen!! kan jij het zolang voor je houden???
Kreeg net een smsje van een andere vriendin,was vanmiddag gebeld door het reisburo,maar ze was niet thuis.Maar gaat dus over irs trvel,daar is hun reis geboekt.Morgen gaat ze het reisburo terug bellen om te horen hoe en wat.
@ Bloem: ur right!![]()
@ turkijeLover: hmm telefoon over laten gaan, haha betekent geen beltegoed I know…!
of bel me ff terug! haha
Bloem,:nod: hoor zaterdag is overmorgen al :slywink:,ga het gewoon proberen.
@ trl, ik zou uit mekaar barsten als ik het NU zou weten en hij niet, ik had em gewoon onder zn werk gebeld, denk ik, maar tja… thats just me!
@ brenniej, dus toch, maar het was ff lekker kwijlen, maar aan het einde van de dag… wat mot je ermee!!
al was het wel errggg aangenaam om em met enkel een handdoek om op de bank te zien hangen… :biggrin: brings back the memories to a certain masseur !! :wub:
brenniej,Ja terug bellen zou ook nog kunnen maar dan zeg ik het gelijk,heb gestuurd dat ik hem zaterdag bel dus… hij moet nog even geduld hebben en ik ook ![]()
okey dit gaat echt weer nergens over
@ trl, dat jij dat kannnn!! petje af hoor!
Bloem,vind het wel moeilijk hoor,maar ja,probeer het vol te houden
@ Bloem: whaha… acchhh de avond was weer ingevult!![]()
Ik zit nu weer fotos van askim te kijken, en ben tog blij dat ik HEM heb!
haha…
@ TurkijeLover: Nouuuu ik zou het ook niet kunnen!!!..Ik denk dat ik hem al had gebeld 1 minuut nadat ik geboek zou hebben, of sterker nog als ik aan het boeken ben!;)![]()
:biggrin: me tooooo
Hij heeft t bij mij ook wel eens gedaan dus nu pak ik hem ff terug hahaha.
Vorig jaar hadden we samen vakantie,omdat hij in het leger zat bleef het tot het laatste moment spannend of hij er wel zou zijn.Ik gelijk toen ik geland was smsen dat ik geland was.Niks geen reactie,in de bus nog gesmst dat ik onder weg nog steeds niks.In het hotel aangekomen,krijg ik de kamer sleutel( het was al nacht) dus ik denk die is er niet :(.Dus ik naar de kamer doe ik de deur open zie ik schoenen en kleding liggen denk ik nog met me slaperige kop verdorie hebben ze me een verkeerde sleutel gegeven,dus ik wilde al weer naar beneden gaan,maar bedacht me en besloot om eerst maar eens te kijken.Ligt meneer heerlijk te slapen grrrr.Maar we hebben toen een heerlijke vakantie gehad:biggrin:.
zit net ff het turkijewedstrijd album door te nemen en zie dat sommige leden meer dan 2 foto’s geplaatst hebben, ik dacht dat 2 de max was voor deze ‘wedstrijd’??
@ TRL owh dat klinkt zo typisch!! is mij ook een x overkomen, en grappig dat ie zichzelf vond!! hahaha
maar ja, hij zal allicht toch wel iets vermoeden? toch?
Dat weet ik wel zeker dat hij iets vermoedt,zo stom zal die niet zijn ![]()
Maar ik ga er nu van tussen,anders halen jullie me nog over en ga ik hem alsnog bellen :slywink:
hahahaa
nee hoor, ik zou niet durven
ben blij dat je je vreugde het 1e met ons deelt ![]()
trustell voor strax!
@ turkijeLover: ahhh…haha…wat liefff…:)
nou je hoeft het nog maar een dagje voor je te houden…!
@ Bloem: jaaa van die fotos zag ik indd ook al…vreeeemd!
Voor jullie ook alvast weltrusten.
Ja een dagje is nog wel te overzien he
:dag::dag: