:wub::wub:Oh wat heerlijk!!!
Mijn askim is weer online:wub::wub:
:wub::wub:Oh wat heerlijk!!!
Mijn askim is weer online:wub::wub:
Al vraag ik me af of hij het wel is… want hij zegt helemaal niks!
Das zeker heerlijk :wub:![]()
Das heel wat minder dus.
Cyn,heeft tie vrij dan??Of hij wacht dat jij wat zegt.
marion,eindelijk geboekt heerlijk hoor kan voor jouw het aftellen ook beginnen.
Ik heb al wat gezegd… haha maar het zal wel… Ga zo toch ff lekker met pauze…
Hij start met werken om 21.00 uur…
oww das een heerlijke tijd zeg …Lekker op de dag vrij
Merhaba dames
@Cyn: PB
Toos: Thanks!!! En pb terug!!!
Nou volgens mij was het askim niet… Hij zei alleen maar Hi en verder niks!! Dus dan niet! ![]()
@Marion: KLASSE!!! LEKKER HOOR!!! HYPEREN!!! HERKENBAAR Hihi
Dank jullie voor alle geweldige reiswensen, maarehh ikke ben er idd nog wel ffies tot morgen een uurtje of 12 tot 1!!!
Nu ff de lopende dingen, en nu de kattenbakken!!! Ohhh ikke wil NU weg hihi
@Cyn: Gelezen!!!
@Marion: Geweldig ,toch nog gelukt en ook nog Fethye.
Nog even geduld Beppie
Koffers al gepakt??
Balen Cyn,zit er iemand anders onder zijn naam op msn???
Beps,dan wensen we je morgen nog een keer een hele fijne vakantie:D
@Toos: Op de laatste dingen na is de koffer klaar. Laatste :was: , mss nog 2… alleen beneden nog stofzuigen en dweilen voor we weggaan morgen. Moet nog wel hubbies haar verwijderen van zn hoofd, maar dat doen we morgen zegttie…Oke! Wacht tot deze was in de droger kan, en dan gaan we weg…
:dag:
TRL: Ja ik denk het wel!!
Mijn collega wil begin september nog een weekje weg… Zit haar nu Turgutreis aan te smeren
haha
:zon02: :zon02: :zon02: :zon02:
Beps heel veel plezier in Kusa, geniet samen met hubs van de zon, het mooie land en het lekkere eten. Enne niet te veel ergeren aan de schreeuwende kinderen.
:zon02: :zon02: :zon02: :zon02:
@MK: Thanks…weet niet of dat met die kinderen gaat lukken :biggrin:
Hellloo…
Jaaahhhooeeeee in DEEL 40… en jullie hebben weeer zoooooooveeel gekletst ik ga het straks wel is allemaal bijlezen:) kan ik nou toch niet volgen met slaap-oogjes…!!!![]()
Zo ikke is weer wakker… lekker rustig nachtje gehad… hopen dat de rest zo volgt…!
Goed geslapen, beetje kort maar misschien kan ik dalijk nog een uurtje pakken!
En wat een lekker weer, ga is ff lekker in bikinioutfit en lekker onderuit in de tuin:zon02::zon02:
Mijn huis is bijna leeg…:(:)![]()
haha wel gek hoor allemaal, maar jaaa Brenniej zit niet meer alleen op de bank! hehe
Net weer even filmpje van askim gekeken,… weer een lief verhaaltje en wat vrienden die ook even wat liefs hebben gezegt!
@ Beps: Als ik je niet meer spreek
Een hele fijne, leuke, gezellige, warme, genietende van de zon, toffe vakantie toegewenst!
in :zon02:Kusadasi:zon02:
@Toos
Ja super he! Heb er zooooooooooooooo’n zin in. Eindelijk al die mooie plekjes bezoeken waar ik al jaren naar zit te kijken.
@Beps
Gelukkig is het herkenbaar. Dacht dat ik dat alleen had. Mijn dag kan niet meer stuk en stuiter hier lekker rond met een brede grijns op mijn kop. Ook J. in de wolken want hij mag naar die coole glijbanen die in zee uitkomen. Veel plezier bij je ouders!