TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

uhm :paranoid: ja…
kijk maar eens op http://www.gibbonx.org/ hihih
en tja. ikke ga juist naar maleisie voor borneo en de oranje aapjes… dusseuhm…:wereld:

@ beps… wat vind je van onze 2008 planning?? :biggrin: ladiedeeladiedaaa… zou voor 2008 maar een doorlopende reisverz nemen :wink: ga je echt nodig hebben!! :hihi:

Ja alleen de kans dat je die aapjes in het wild kan zien is vrij klein… En Borneo kan altijd nog… een jaar later ofzo :wub:

Ik wil al heel graag naar KL… dus dat is een van de hoofdredenen…

Cyn,zo dat is ook al een lekker vooruitzicht…Nu alleen nog boeken.

Lekker hoor om al in het lijstje van 2008 te staan.Ik wil ook,maar ja moet eerst nog boeken voor oktober,net me vriend gesproken :wub:en die weet nog niet precies wanneer hij klaar is met werken of dat het hotel ook van de winter open blijft.Nou denk dat ik alvast een ticket boek voor eind oktober naar Izmir en dan een weekje in Kusadasi blijft en dan de 2de week samen met hem naar Istanbul,tenminste dat zei hij net door de foon.

@Roanna
Lief aankijken? Zo meteen misschien, heb een ander optie.

@Bloem
Heb net een alternatief gevonden … donderdag de 18e vertrekken naar Fethiye voor 8 dagen. Ben benieuwd. Is zo’n 600 euro goedkoper, mss dat dat de doorslag geeft.

@ marion € 600 goedkoper!! is een hoop geld! en okey, dan een weekje ipv 10 dagen, maar WEL fethiye, toch?

@ TRL, ja doen! als je een goed ticket kunt vinden, dan kun je altijd kijken toch? tis altijd lekker om er te zijn, ookal moet je vriend dan nog werken, zal niet mega veel zijn aan het einde van het seizoen, toch?

@ cyn, KL?? was daar zo bijzonder aan dan?? (wel handig voor mij om te weten :wink: )
en nee klopt, in het wild wordt lastig, maar er zijn zat jungle tours en allerlei parken met gezette voedertijden… is altijd nog echter dan in de zoo, want is gewoon hun natuurlijke leefomgeving…

@TRL: Dat klinkt ook super!!!

Jeetje… volgende week rotterdam is er een dance parade… Nou joepie:tssk: haha goeie timing :thumbsup:

Ja weet niet… Ik heb Maleisie al een hele tijd op mijn lijst staan mede door KL… Geen idee wat ik daar moet verwachten…

En ja die tours zijn er inderdaad wel… maar ja eerst maar eens 2 weken maleisie bekijken, en dan kunnen we altijd nog naar Borneo:zon02:

owh ja, en marion, ik snap dat wel, als je zoveel geld uitgeeft voor een weekje vakantie en het is voor jullie allebei niet echt wat jullie wilden, tja… dan toch ff verder kijken… snap dat wel van jouw mannie, verstandig hoor :so:

@ cyn! leuk toch!! dance parade??
ikke weet niet wat te verwachten van KL. okey de petronas towers en shoppen maar volgens mij houdt het dan echt ver op. tis geen beijing met cultuur en historie. tis geen bangkok met straatjes en thai-life everywhere
maleisie is sowieso heel anders. trottoirs, palmen, afvalbakken enzo… gewoon een grote stad… denk ik. ik zal het wel gaan zien denk ik

Ja ga nu eerst kijken voor een enkeltje heen en dan terug kan ik altijd nog kijken.En als ik dan of misschien wel we dan terug gaan via Istanbul dan is dat ook wel makkelijker denk ik.Hij zei dat hij een weekje hier wil komen,ik zei dat is te kort doe 2 weken.dat was ook oke voor hem :king:,maar ja eerst maar zien of we een visum kunnen krijgen…

Marion,600 euro dat scheelt echt veel,als je hubbie nu niet over de streep kom dan moet je hem wat laten zoeken :wink:

@ TRL, is wel veel visa troubles voor 1 weekje NL, denk je ook niet?? kun je beter daarheen en dan hem voor een langere periode NL laten bezoeken, toch??

Pff heb net gekeken voor vaccinaties enzo… maar als het goed is wordt malaria-pillen ook aanbevolen :delete:

Ja dat vind ik ook,maar op dit moment wil hij maar voor 2 weken,hij wil ook werken in de winter periode,maar zal hem zeker nog proberen over te halen om langer te blijven ;),maar hij is af en toe nogal eigenwijs

@ cyn kom er net vandaan, heel de malaria zooi enzo
en voor maleisie hoef je alleen pillen te slikken als je maleis borneo en de andere eilanden gaat bezoeken, vaste land van maleisie is geen malaria risico.

@ trl, ja snap ik, maar al dat gedoe met uitnodiging, garantstelling visumaanvraag en weet ik wat allemaal meer.

Mooi!!! :zon02: Moet wel DTP Hepatitis A geloof ik… maar dat maakt niet uit!!! :unibrow:

nee en vergeet niet je hep B!!!
mijn verzekering vergoedde alles, gelukkig!!

tis wat… ver weg… :eek:

oh dan doen we B ook gelijk!!!

Tsja mijn verzekering vergoedt het volgens mij niet… Maar krijg korting via mijn werk he :wink:

kijk en dan heb je het maar net gehad he?
deed bij mij flink pijn de laatste keer, zie log voor details :wink:
maar ben blij dat ik het gehad heb, over 2 weken nog 1 en dan voor de reis igg klaar, erna ook weer allerlei prikken, maar dat zien we dan wel weer…