TTT 40!!!!!!(En Beppie heeft vakantie)

ik weet nog wel dat ik oppasste toen ik 14 was
maandagavond, op het achterbuurjongetje.
mamma ging weg als meneertje al naar bed was, pappa kwam thuis en dan sliep hij nog, ikke weer naar huis

heb het mannetje bij wijze van nooit gezien, altijd lekker friends kijken, no biggie. tot die ene avond. krijsen, janken, nie willen slapen, 100x terug zn bedje in. uiteindelijk heb ik hem mee naar benenden genomen, ikke wilde friends kijken (yes i know… shoot me!) na 5 minuten was ie in slaap gevallen, ikke hem naar boven getilt, in zn bedje gelegd en klaar was bloemmie… :biggrin:

Ben heel rustig gebleven en heb tv gekeken en af en toe gevraagd of ze al aangekleed wilde worden. Meestal kan ik niet zo goed mijn geduld bewaren, maar vanavond ging het goed. Ze is toch nog blij met me.

later nachten lang opgepast op andere kindertjes. 2, meisje jongen, al wat ouder. gingen we tanden poetsen en dan naar bed. heel gedoe, heel de avond mee bezig.
ouders kwamen soms om 4 uur pas thuis, vond mn vader op een gegeven moment niet meer goed dat ik daar oppaste (was tegenover ons)

heb 1x een zondag op die twee gepast. god wat hebben we ons 3-en verveeld. ze wilden dit niet, dat niet, alleen maar titten en jengelen enzo… ikke ben niet echt een childs entertainer… kreeg ik toen door… nooit meer overdag kinderen bezig houden, not my thing…
hihihi

@ mk, wow wat zen van je… jammer dat het niet vroor, had ze het vanzelf koud gekregen, hihih… maar ja, was ze weer ziek geworden… ook niet goed natuurlijk!

owh en dan mn laatste ervaring met kinderen:
toen werkte ik bij de vreemdelingenpolitie. tja, vrouw met kindje. zo’'n zwart kroeskoppie van amper een half jaar oud. (ja en idd al een hele bos met kroeskrullen)

ja, moeder moest ff wat formulieren invullen en doen, duwt me gewoon die babie in handen… uhm :paranoid:
normaal pakte mn collega altijd de kids en ging ikke aan de slag met de vrouw, bvingerafdrukken, foto’s etc…
nou ja, ikke dus met die babie, en dat manneke mij maar aankijken, nix meer dan een doekje om…

als je weet hoe rachel voor het eerst babie-ben in friends vast houdt (like a football) dan snap je allicht hoe ik erbij stond…
was een lief mannetje hoor, daar niet van…

owja… tv…
ben weg!

Ikke kom voor vandaag nog ff langs…
Net lekker tv gekeken. Verkoudheid houd nogal stug aan…is ff minder!!

@MK: Ach ja, dat herken ik nog van mn nichtjes(allebei wel) maar de jongste was daar toch wel de princes in!!! Ohhh kan die een hardhoofd hebben(en NOG!!!)

Kids en ikke ach, gaat beter vanaf een jaartje of 12…dan worden ze irri voor de ouders, en dat vind ik weer leuk dus…

Oh en trouwens, voor het geval dat jullie het vergeten:

tour ze morgen beppie!
trustel!

EN lekker BBQ-en bij de paps en mams…
Ach mijn vakantie kan niet beter beginnen!!!

mmmmhhh klinkt goed!
een goed begin is het halve werk zeggen ze :wink:

Pcies… en mijn favo bezigheid EN eten is BBQ!!!

Nou goed, allen, zij die op vakantie gaan, en nu gaan slapen
GROETEN U
:dag:

:biggrin: je wrijft het er wel lekker dubbel en dwars in he? :wink:
luff joe
trustel en smakelijk morgen!

lekker rustig hiero!!

ikke ben er ook van tussen, ga lekker verder chillen in mn bedje
moet morgen vroeg op voor werk, en tja, moet wel een beetje wat waard zijn morgen en niet na 1 wijntje al nok gaan he? :wink:

truste

Zo ben ik ook nog ff iedereen al op bed of voor de tv denk ik.Ikke net de vrienden uitgezwaaid zijn vertrokken richting Tsjechie voor 2 weken.Nu ook me bedje maar eens opzoeken.

Ik ben thuis van werken. Joepiedepoepie. Ben ook moe.

:idea:
Ja Cris heeft het licht dan niet uitgedaan…maar de lamp was stukgegaan vannacht :lol:!

Geen tijden voor mij, zelfs niet voor mij! Was gewoon om 4 uur wakker vandaag. Rotverkoudheid. Hoesten, neus verstopt…maar lekker sprayen en een paracetemolletje en ikke kan de hele dag weer aan want…:evil::evil:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:

Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
1/08 Linda

En dat is MORGEN :unibrow::unibrow:

hahahaa
goede morgen!!

@ beps ben je er klaar voor?? helemaal in de vakantiestemming of hoeft het van jou niet zo nodig??

volgens mij is bepsje alweer weg, stommen boven de eucalyptusblaadjes ofzo :wink:
ikke weer te werk
mn terras/ zuip/ eet/ kijk/ film plannen staan op losse schroeven… altijd die opa’s die het wel of niet gaan redden… nou ja, zie het wel

owwhhhhh zou het bijna vergeten":

NOG 1 MAAND!!

dan ben ik eigenlijk al weg… hihi… ergens in kopenhagen ofzo… hihihi…